Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07.01.2017 in all areas

  1. 1 point
    No ja też myślę, że takie skrzydło byłoby ładniejsze wytapatalkowano
  2. 1 point
    Zrozum jedną rzecz: jaj kupujesz od jakiegokolwiek handlarza to też "jego przeszłości nie znasz" -- to raz. Dwa: jak ktoś, do kogo mamy zaufanie przejechał motkiem "X" km to może oznaczać, że motek był bardzo dobry, albo jak nie był to zrobił co nie było bardzo dobre, aby było, a trzy to: nawet w salonowe od pierwszego właściciela nie dają gwarancji, że coś się nie wysypie, a jedynie zmniejszają prawdopodobieństwo. Podobnie jest z forumowymi. Znasz definicję słowa "zawiść" - jak znasz to wiesz, że głupoty piszesz, ale spoko: jak wpadniesz na zlot to masz pewne od nas w ryj ( to czekam na obrazę )
  3. 1 point
    Czytam, tak sobie czytam... Tutaj doświadczeni koledzy trochę doradzają, ale też podśmiechujki robią, ponieważ przebieg w 12-15 letnim motku to rzecz umowna w realiach, które mamy. Kupując forumowy wiesz przynajmniej, że przebieg od czasu posiadania motka przez forumowicza jest realny, ponieważ pojawia się w relacjach, na spotkaniach, zlotach itd. Ale przebieg w motku i tak jest najmniej ważny. Liczy się stan techniczny. Zresztą sam o tym napisałeś. Wiesz jakie rzeczywiste przebiegi mają sprowadzone motki? Dlaczego kosztują w naszym kraju dużo mniej niż w kraju z którego zostały sprowadzone? F650gs jest bardzo dobrym motkiem na początek, ale kupić w dobrym stanie jest mega trudno. Ponieważ rzadko "igły" są sprowadzane. Żadny handlarz taką nie sprzeda, ponieważ będzie to cena jak to mówisz powyżej rynkowej. Odnosząc się do ceny rynkowej musisz uwzględnić rzeczywisty stan większości motków z taką ceną. Jest bardzo często adekwatny do ceny. Można szukać od handlarzy, ale popytaj kolegów, którzy jeździli i przeglądali "igły". ile musieli na to czasu poświęcić, paliwa itd. Oczywiście może się zdarzyć sytuacja, że się trafi coś ciekawego, ale trzeba dużo cierpliwości, wytrwania, no i wiedzy żeby dobrze ocenić stan. Dlatego pewny forumowy motek,może być ciekawą alternatywą nawet jak jest daleko. przebieg 70 tysi przy dobrym serwisowaniu, to nic. Większość tych od handlarzy ma zdecydowanie większy przebiegi mimo tego, że na liczniku masz 30 i kompletnie nie wiesz czy był i w jaki sposób serwisowany. Ja tutaj nie piszę, żebyś koniecznie kupował forumowego, ale żebyś zdawał sobie sprawę jak rynek wygląda.


×