Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02.09.2018 in all areas

  1. 2 points
    1.4 TSI jest dobrym silnikiem ale pod warunkiem że mamy dobry słuch - jak łańcuch hałasuje przy rozruchu dwie sekundy max to jeździmy , jak trzy to zmieniamy rozrząd i jeździmy następne 100 tysięcy . Rozrządy przed modyfikacją były słabe , po są już ok , nawet VW ma promocję na cenę wymiany w starych modelach - komplet z kołem faz rozrządu kosztuje około 800 pln a kiedyś kosztował trzy koła . Robocizna też nie była jakaś strasznie droga . Oni wiedzą że dali dupy i są łagodni ... . TSI po 2012 ma kompletnie inną budowę , w 2014 już jest powrót do paska zamiast łańcucha , ale turbina z kolei jest kompletem z połową silnika i kosztuje jakiś majątek . Jak nie urok to sraczka , dlatego u mnie megane/scenic III 1.6 16v była jest i będzie hitem sprzedaży - ludzie wiedzą że tam się nic nie dzieje i jak jest ładne auto to znika w trzy dni . Tam też pada koło zmiennych faz rozrządu , ale kosztuje 300 pln i wystarcza na około 100 tysięcy /po zmianach/ czyli optymalnie , jak pasek . To niedoceniany przez miłośników niemco-podobnej motoryzacji pojazd , może nie jest to jakiś szczyt lansu na dzielni ale tam nic nie gnije , części kosztują grosze a auto również nie szokuje ceną . Ostatnio sprzedałem ze dwie sztuki z tym silnikiem - jest tylko kłopot z dostępnością pojazdów , nie ze sprzedażą .
  2. 1 point
    Bo to jest jak z seksem, niektórzy wolą po francusku, a przy okazji cenią niemiecką kinematografię
  3. 1 point
    Piłeś? Nie pisz :-D oj, sam właśnie tę zasadę złamałem :-D Wytapatalkowane z magicznego pudełka


×