atomik 432 Zgłoś ten post Napisano 4 Luty 2017 (edytowane) 22 godziny temu, Wojtaso napisał: Witam! Zaczynam poszukiwania F650GS, najlepiej po 2004 roku, dla amatora przydałby się też ABS. Dlatego może od czasu do czasu coś tutaj wrzucę i wspomożecie wiedzą Mój pierwszy egzemplarz na celowniku: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-abs-gwarancja-perfekcyjny-stan-serwis-aso-oryginal-ID6yE8V5.html Zauważyłem lekko skorodowany prawy dekiel silnika -czy to normalne w tych modelach? Za wszelkie rady i spostrzeżenia z góry dziękuję Nie kupuj u nich. Ja kupiłem swój w zeszłym roku i nie było warto. Edytowane 4 Luty 2017 przez atomik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wojtaso 1 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2017 Dzieki za ostrzeżenie, będę miał to na uwadze Mam tylko nadzieję, że do wiosny znajdę coś dla siebie Kiedy niema gotówki wybór zawsze jest! Jak trzeba coś wybrać wszystkie super oferty znikają Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2017 Z fb https://www.olx.pl/i2/oferta/bmw-f800gs-2008-salon-polska-gs-full-opcja-ideal-CID5-IDhydYw.htmlWysłane za pobraniem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2017 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6707175391Wysłane za pobraniem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
RBX 8 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2017 Witam. Proszę o jakieś opinie na temat tego motocykla. Wiem, że z samych zdjęć jest to trudne, ale może ktoś, kto miał styczność z tym modelem coś zauważy. https://www.olx.pl/oferta/triumph-tiger-800-abs-CID5-IDjFfl9.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 5 Luty 2017 goły w ryj poza szybą turystyczną . wygląda na nie walony ale zdjęcia są za słabej jakości do jakichś wywodów . poproś o vin - w serwisie triumpha coś bliższego powiedzą co do przebiegu i przeglądów . zapytaj co to komplet dokumentów - dla mnie to również książka serwisowa z wpisami . opis dość oszczędny w słowach . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
RBX 8 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 18 godzin temu, mario2007 napisał: goły w ryj poza szybą turystyczną . wygląda na nie walony ale zdjęcia są za słabej jakości do jakichś wywodów . poproś o vin - w serwisie triumpha coś bliższego powiedzą co do przebiegu i przeglądów . zapytaj co to komplet dokumentów - dla mnie to również książka serwisowa z wpisami . opis dość oszczędny w słowach . Książki serwisowej nie ma, są natomiast jakieś papiery z przeglądów oraz umowa kupna z niemiec na której wpisany jest przebieg. Podobno była tylko lampa uszkodzona. Trochę goły ale przez to cena bardziej atrakcyjna. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Trochę goły ale przez to cena bardziej atrakcyjna.Nie zawsze to atut. Plusy to, że zrobisz wg. gustu, minusy - będzie bolało Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 (edytowane) RBX będę tamtędy leciał w piątek, jak chcesz to looknę. Tylko powiedzcie mi, bo gdzieś słyszałem, że po dzwonie rama mu pęka w jakimś specyficznym miejscu - gdzie to? Edytowane 6 Luty 2017 przez Pszemo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 Jezier wybadał, że przy lampie, ale ja tam się nie znam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 6 Luty 2017 rama jest pancerna przy główce . pod reflektorem jest wspornik w postaci płyty zrobionej z jakiegoś odlewu alu-podobnego . on lubi pęknąć /używanych brak , nowy 750 pln / i wygina mocowanie które jest częścią ramy . pooglądaj golenie górne , one się łatwo rysują przy przewrotce , ludzie odwracają rysami do środka bo nie widać . zobacz czy mocowanie błotnika do dolnych goleni jest całe /lubi pęknąć przednie ucho od "dotknięcia" / , zobacz czy nie ma pęknięć lakieru na podstawach tylnych podnóżków , są częścią ramy i się gną po przewrotce - widać pękniecie lakieru na spawie . no i poza tym standard oględzin . na tej ramie wszystko widac , jest na wierzchu . kolor i struktura lakieru utrudniają malowanie więc gołym okiem widać czy "nasi byli" . ogólnie motor jest fajny , po założeniu arrow-a nawet zajefajny , mocy nie brakuje . szpeje są drogie , przydatne rzeczy to osłony łap /450 oryginał/ i grzane manetki /Paweł ma doświadczenie w kupowaniu / . płyta pod kufer i w ogóle mocowania i kufry są w triumphie drogie , kufry są ogólnie małe w środku więc nie ma co kupować . ja do mojego dokupiłem tylko "bunkier" heed-a i to mi uratowało dwa razy lakier na motku . polecam . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Hmmm https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-bmw-r1200gs-k50-lc-nowy-model-dobra-wersja-wyposazenia-ID6yKYQT.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Koyac 46 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Jakie są potencjalne problemy z przerobieniem na "osobówkę" GS 650 z policyjnym zadupkiem? Czy chodzi tylko o kanapę? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-szwajcar-stan-idealny-ID6yzPp9.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Ale fajny. Żadnych, wszystko spokojnie znajdziesz na allegro.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 2 godziny temu, Koyac napisał: Jakie są potencjalne problemy z przerobieniem na "osobówkę" GS 650 z policyjnym zadupkiem? Czy chodzi tylko o kanapę? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-szwajcar-stan-idealny-ID6yzPp9.html Kanapa to pikuś, 8 km dziennie przez ostatnie 14 lat to nie wiele jak na policyjny patrol Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Koyac 46 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Bo Szwajcaria Panie, jak wiadomo, to kraj neutralny a ludzie chodzą w krawatach:) A klient w krawacie..... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 16 minut temu, Pawel napisał: Kanapa to pikuś, 8 km dziennie przez ostatnie 14 lat to nie wiele jak na policyjny patrol w Polsce radiowozy też miały limity paliwa. A przebieg jest allegrowo-poprawny 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 58 minut temu, Koyac napisał: Bo Szwajcaria Panie, jak wiadomo, to kraj neutralny a ludzie chodzą w krawatach:) A klient w krawacie..... A świstak siedzi za sreberka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 A czemu on ma tylko 45 kucy? Gdzie 5 zrobiło patataj patataj? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JeyJey 3 051 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 7 godzin temu, Pawel napisał: Hmmm https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-bmw-r1200gs-k50-lc-nowy-model-dobra-wersja-wyposazenia-ID6yKYQT.html Coś podejrzanie tani można by powiedzieć okazja !!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 757 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 7 godzin temu, Koyac napisał: Jakie są potencjalne problemy z przerobieniem na "osobówkę" GS 650 z policyjnym zadupkiem? Czy chodzi tylko o kanapę? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-szwajcar-stan-idealny-ID6yzPp9.html A jak to wygląda z dokumentami? Teraz bodajże jest zarejestrowany na jedną osobę, a co będzie z rejestracją na dwie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Myślę, że z tym nie byłoby żadnego problemu. Odpowiednie badanie techniczne o zmianę w tej kategorii i papier od diagnosty załatwiłby sprawę. No, tylko dowód rejestracyjny trzeba by było wymienić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Jesteś pewien, że to takie proste i, że diagnosta wypisze taki dokument "bo tak"? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Nie, na wniosek wnioskującego. A jak się załatwia papiery jeśli zmieniasz silnik na "o większej mocy"? Tak samo. Odpowiednia stacja diagnostyczna, najczęściej typu wojewódzkiego, ze specjalnymi uprawnieniami, za odpłatą na wniosek właściciela pojazdu przeprowadza obliczenia i wydaje zaświadczenie. Myślę, że z taką drobnostka jak zmiana siedzenia wystarczy zaświadczenie ze stacji okręgowej, a jeśli nie to z wojewódzkiej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 823 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2017 Przepisy zmieniają się w takim tempie, że to co "wczoraj" było oczywiste jutro może być nieosiągalne. Przy rejestracji nowego sprzętu producent musi dostarczyć np. kwit z homologacji zbiornika paliwa, ale nie wytrzymałości .... tylko o "parowaniu paliwa przez ścianki baku" ... tak tam unijne ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach