Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2016 Moje wcześniejsze bzdury odnośnie zmiany parametrów w liczniku skasowałem po co Wam .... Które? Te? ;) W więc poświeciłem się dla dobra całości . Nagram film jak będę miał dodatkową parę rąk. WCZEŚNIEJSZY POST jARKA TO WIELKA ŚCIEMA !!!! - kto che niech słucha forumowego boga a kto nie niech czyta dalej . A więc tak zmiana średnicy przedniego koła. krok po korku. : 1 ścigamy plastiki tak żeby dotrzeć do aku. 2 odkręcamy tylko + od aku 3 przekręcamy stacyjkę na on 4 dotykamy przewodem + do aku + i puszczamy 5 przekręcamy stacyjkę na off 6 przykładamy przewód + do aku + i trzymamy, drugą ręką naciskamy przycisk set cały czas trzymamy wciśnięty ( stacyjka jest cały czas na off ) pojawi się odliczanie od 15 do 0 to jest czas żeby tą trzymającą ręką set jakoś przekręcić stacyjkę na ON 7 trzymamy cały czas set 8 odliczanie się skończy 9 nagle migają nam do wybory 3 rozmiary kół 17 - 1946 / 17 - 1998 / 18 - 2108 zmieniają się co jakąś sekundę może 2 10 rozmiar który nas interesuje potwierdzamy MODE 11 zaciesz że się udało Jak kogoś interesuje film to mogę wykonać jak kogoś interesuje jak zmienić mph na km też mogę opisać. Pozdrawiam Kamil To czekamy na filmiki i opis jak zmienić km na mile i odwrotnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2016 Chłopie... zrób sobie gimnastykę śródlekcyjną, rozluźnij się i wpadaj na najbliższy zlot, albo na wszystkie po kolei. Wspólne ognisko wszystko zmienia. Czasem człowiek się pomyli, ale to ludzka rzecz. My już nie pamiętamy. Wszytko będzie dobrze :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2016 Czasem człowiek się pomyli, ale to ludzka rzecz. Ja też kiedyś myślałem, że się pomyliłem, ale pomyliłem się. ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2016 Ja też kiedyś myślałem, że się pomyliłem, ale pomyliłem się. ;-) Jak na miłośnika DL'a to jest bardzo dobre! :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 18 Styczeń 2016 Strasznie nerwowo się w tym wątku zrobiło :( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 19 Styczeń 2016 A wszystko przez abs w motocyklu, którego nawet nikt nie kupił. Ja wiem tyle, koła zmienisz ABS nie mieć nie będziesz. I dobrze bo w tym modelu to mnie on na ch... potrzebny. A faktycznie spinki tu trochę za dużo. Ale i tak lubię wrócić i kij w mrowisko wsadzić Sent from my SM-G920T using Tapatalk Aha i jeszcze jedno. Ten X Country z początku wątku co go od trupów tu prawie każdy z zwyzywal to dla mnie miód malina bajka prawie nówka. Jakbyście mojego Xa zoba czyli tobyscie zabronili mi na nim jeździć. Panowie więcej kilometrów na koła niż pitolenia zza klawiatury Sent from my SM-G920T using Tapatalk 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 686 Zgłoś ten post Napisano 19 Styczeń 2016 Peter, zima jest, jak nie ma zdania to zawsze można coś napisać :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
stanik1983 5 Zgłoś ten post Napisano 30 Styczeń 2016 Chłopie... zrób sobie gimnastykę śródlekcyjną, rozluźnij się i wpadaj na najbliższy zlot, albo na wszystkie po kolei. Wspólne ognisko wszystko zmienia. Czasem człowiek się pomyli, ale to ludzka rzecz. My już nie pamiętamy. Wszytko będzie dobrze :beer: tak z innej beczki... kiedy to ognisko? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 30 Styczeń 2016 tak z innej beczki... kiedy to ognisko? Właśnie teraz! http://f650gs.pl/topic/9143-kawa-czy-herbata-zimowe-bajanie-iv/page__fromsearch__1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2016 (edytowane) Oglądałem dzisiaj tego x-country: http://allegro.pl/bm...5958459899.html to co ja zauważyłem w tym motocyklu: - cieknie lewa laga - objechane torxy z prawej strony przy mocowaniu wahacza - 100% było coś tam grzebane i to raczej nie w profesjonalnym serwisie (właściciel twierdzi, że nic nie było robione nigdy) - pęknięte szkło lewego lusterka - popękany tylni prawy kierunkowskaz oklejony taśmą izolacyjną - dźwignia zmiany biegów zeszlifowana dobre kilka mm pomimo tego że jest łamana - wydaje mi się, że dźwignia hamulca tylnego to samoróba jakaś (jak by ktoś z użytkowników x-country wrzucił tutaj zdjęcie oryginalnej dźwigni to bym powiedział na 100%) - całe zardzewiałe śruby na lagach (te przy półkach) - jeden kluczyk oryginalny + jeden dorobiony - stare, już zardzewiałe zadrapania na lewej osłonie tłumika - tylna tarcza ma wyraźnie wyczuwalny pod palcami rant, przednia nie. - jak się wrzuca jedynkę to całym motocyklem aż szarpie do przodu - chłodnica nie jest już w idealnym stanie, sporo lamelek pozaginanych - prawy set spawany przy podnóżku dla pasażera opony E09 założone jakoś w sierpniu 2015 - zostało ok 50% bieżnika :) właściciel twierdzi, że motocykl nie widział terenu. Ja odpuściłem. Edytowane 7 Luty 2016 przez Łasica Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2016 dzięki, a myślałem o nim trochę a tu taka niespodzianka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2016 też o nim myślałem :-D nawet nastawiony byłem że wrócę nim do domu, ale dobrze jest brać ze sobą zawsze osobę pomagającą w oględzinach, jednak zobaczy zwykle dużo więcej niż Ty - napalony na kupno :cool: ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 7 Luty 2016 Z jedynką to norma, reszta kosmetyka. Śruby, lusterko do wymiany jak bolą oczy, a reszta sprawy eksploatacyjne. Jak motocyklem ktoś normalnie jeździł to na 9 lat i tak mało strat. Moje zdanie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 917 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2016 Z jedynką to norma, reszta kosmetyka. Śruby, lusterko do wymiany jak bolą oczy, a reszta sprawy eksploatacyjne. Jak motocyklem ktoś normalnie jeździł to na 9 lat i tak mało strat. Moje zdanie. Norma ? To jam mam jakiegoś nie nie normalnego Wieśniaka. Takiego chyba raczej wioskowego głupka. Bo nie szarpie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 8 Luty 2016 Może Twój już stracił wigor zwyczajnie ;) Mój jeszcze kopie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mik1046 109 Zgłoś ten post Napisano 10 Marzec 2016 Temat powraca. Jednak pozostaję przy swoim i mam to 100% sprawdzone jak zmieniamy w liczniku wielkość przedniego koła to zmieniamy nastawy dla ABS i niezależnie od numeru seryjnego na pompie abs będzie działał tak jak mu ustawimy. Ciekawe kogo w BMW było by stać na 3 różne pompy dla 3 prawie takich samych motocykli tylko z różnymi rozmiarami kół ?? Pozdro dla wszystkich mondralińskich . I tak i nie. Rozmowa i teoria Mik'a wywodzi się z twierdzenia, że można zrobić synchronizację kół w BMS ... ( przód 21" ) i w ten sposób ABS działa jak należy nic więcej nie zmieniając i nic więcej nie potrzebując. O to całe jego larmo, a tam poza tym żyjemy sobie tutaj spokojnie :beer: U Sikory powiedzieli mi, że to kompletna bzdura trochę się wkurzyli jak im powiedziałem, że wiem o takim co tak twierdzi... i twierdzi, że wie od nich. Może to byli różni "oni" ;) Tylne tak, przednie nie! ;) Mik - zapraszam na spotkanie u Sikory w tej sprawie. Jarku zapraszam na spotaknie w BMW SIKORA zobaczymy kto ma rację. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 10 Marzec 2016 Ciekawe kogo w BMW było by stać na 3 różne pompy dla 3 prawie takich samych motocykli tylko z różnymi rozmiarami kół ?? X - http://www.bmwstore....isnienia/i51545 Country - http://www.bmwstore....isnienia/i51547 Moto - http://www.bmwstore....isnienia/i51551 Dla mnie ten temat jest zamknięty. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mik1046 109 Zgłoś ten post Napisano 10 Marzec 2016 Zapraszam do BMW na pogaduszki. Najlepiej powiedzieć NIE BO NIE Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 11 Marzec 2016 Ciekawe kogo w BMW było by stać na 3 różne pompy dla 3 prawie takich samych motocykli tylko z różnymi rozmiarami kół ?? Chyba ich stać, dakar i zwykły f650gs mają z pewnością inną. Co do x to się nie wypowiadam bo się nie znam. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 11 Marzec 2016 Dużą czcionką jest wyświetlony rozmiar koła. Pod spodem na dole wyświetlacza oddzielony linia jest jeszcze jeden czterocyfrowy wpis/komunikat. Jak na foto. Tu x-moto Tutaj x-country A tutaj x-challenge Na górze średnica felgi w calach, a poniżej obwód w zależności od rozmiaru koła, a jak wiemy średnica koła to także profil opony, a zmieniając średnicę, poprzez zmianę profilu, zmienia się obwód. I tak: Xmoto - producent podaje oponę: 160/60R17 Xcountry - producent podaje oponę: 130/90R17 Xchallenge - producent podaje oponę: 140/80R18 To odpowiada średnicy i obwodowi koła jako jeden z możliwych wyborów pokazanych na wyświetlaczu i dotyczy koła tylnego dla poprawnej pracy prędkościomierza. W rzeczywistość obwód ( średnica także ) będą się zmieniać dla różnych rodzajów opon w zależności od bieżnika ( szosowa, kostka ... ) przy czym producent przypisuje do ustawień zalecaną przez siebie oponę i tak na przykład dla Xmoto jest to opona: Pirelli Diabolo, 160/60 R 17 , a dla Xcountry jest o opona: Metzeler Tourance, 130/80 R 17 Dla kompletu dodam, że do Xch będzie to opona: Metzeler Enduro 3, 140/80R18 To wypada dla całości dołączyć instrukcję, którą przygotował Mik1046 A więc tak zmiana średnicy przedniego koła. krok po korku. : 1 ścigamy plastiki tak żeby dotrzeć do aku. 2 odkręcamy tylko + od aku 3 przekręcamy stacyjkę na on 4 dotykamy przewodem + do aku + i puszczamy 5 przekręcamy stacyjkę na off 6 przykładamy przewód + do aku + i trzymamy, drugą ręką naciskamy przycisk set cały czas trzymamy wciśnięty ( stacyjka jest cały czas na off ) pojawi się odliczanie od 15 do 0 to jest czas żeby tą trzymającą ręką set jakoś przekręcić stacyjkę na ON 7 trzymamy cały czas set 8 odliczanie się skończy 9 nagle migają nam do wybory 3 rozmiary kół 17 - 1946 / 17 - 1998 / 18 - 2108 zmieniają się co jakąś sekundę może 2 10 rozmiar który nas interesuje potwierdzamy MODE 11 zaciesz że się udało Jak kogoś interesuje film to mogę wykonać jak kogoś interesuje jak zmienić mph na km też mogę opisać. Pozdrawiam Kamil Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 11 Marzec 2016 Że tez ludziom się chce... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 11 Marzec 2016 Że tez ludziom się chce... Że też są tacy co się im nie chce ... ;) :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach