Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Znaczy się zamówiłem kiedyś w Chorwacji ostrygi ale nie były błękitne i jakoś mi nie podeszły. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 myślałem, że on Ci to :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Nie chce mi się czytać tych 9 stron... a więc wracając do pierwszej strony - JackuJot ;) jak by co, to mam namiar na silniki z Twina i 800 w dobrych pinionsach ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 254 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Ale że co? Silnik z twina do singla?? To mógłby być strzał w 10... Jacek, podejmiesz się? ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Kropka 2 462 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 myślałem, że on Ci to :-D To nie łon https://youtu.be/PPrXEjkHSDQ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 9 stron prania mózgu. Mojego oczywiście. Nasuwają mi się następujące wnioski: jak kupię coś innego niż BMW, to byli koledzy będą po mnie jeździć jak po MT będę przeszczęśliwy (wg jednych), albo popełnię najgorszy błąd życia (wg innych) mały gs to ideał. Jeździ po piachu, błocie, szutrach, nie psuje się itd. To niby do końca życia mam go nie zmienić? dobra byłaby osiemseta, ale za dużo kasy trampek trochę za słaby w terenie Wiem trochę więcej niż przedtem, ale nie mam pojęcia co kupić. Co ciekawe, jasnych, bezpośrednich rekomendacji od właścicieli twinów nie zauważyłem. Albo kupię trampka, żeby coś zmienić po prostu, albo zostanie to co mam. Byłbym za zmianą, nawet na trochę gorsze, bo stagnacja też nie prowadzi do niczego dobrego Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł na motek w przybliżeniu porównywalny z gs-em lub trampkiem, to chętnie wezmę pod uwagę. DL raczej za delikatny w teren mi się wydaje, za łatwo go uszkodzić. Ogólnie odzew bardzo pozytywny, dziękuję wszystkim (temat nadal otwarty) i zobaczymy co wyniknie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 (edytowane) Co ciekawe, jasnych, bezpośrednich rekomendacji od właścicieli twinów nie zauważyłem. Ja tak lubię ten motocykl i spełnia on większość moich oczekiwań. Większość zaznaczam :) Nie ma dwóch cycków na bokach... ale za to nie waży więcej niż niż ten z cyckami ;) Edytowane 21 Styczeń 2016 przez lcoo 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 9 stron prania mózgu. Mojego oczywiście. Nasuwają mi się następujące wnioski: jak kupię coś innego niż BMW, to byli koledzy będą po mnie jeździć jak po MT będę przeszczęśliwy (wg jednych), albo popełnię najgorszy błąd życia (wg innych) mały gs to ideał. Jeździ po piachu, błocie, szutrach, nie psuje się itd. To niby do końca życia mam go nie zmienić? dobra byłaby osiemseta, ale za dużo kasy trampek trochę za słaby w terenie Wiem trochę więcej niż przedtem, ale nie mam pojęcia co kupić. Co ciekawe, jasnych, bezpośrednich rekomendacji od właścicieli twinów nie zauważyłem. Albo kupię trampka, żeby coś zmienić po prostu, albo zostanie to co mam. Byłbym za zmianą, nawet na trochę gorsze, bo stagnacja też nie prowadzi do niczego dobrego Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł na motek w przybliżeniu porównywalny z gs-em lub trampkiem, to chętnie wezmę pod uwagę. DL raczej za delikatny w teren mi się wydaje, za łatwo go uszkodzić. Ogólnie odzew bardzo pozytywny, dziękuję wszystkim (temat nadal otwarty) i zobaczymy co wyniknie. Jak kupisz coś innego będą jeździć i wtedy trzeba być odpornym jak DL. :-D Przejedź się, obadaj i wybierz to co Ci najbardziej pasuje. Każdy ma inny gust i potrzeby. Ja tak zrobiłem zanim podejmowałem drugą decyzję. Za swoje szczęście odpowidzialny jesteś tylko Ty sam, nikt inny. :drinkbeer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomasz 385 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Ja myśle ze z Hondy TA700 będziesz zadowolony, jak już się na nią zdecydujesz! :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Jacek, objadaj xt660z! Jeździ jak Dakar a jaka ładna! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Jacek, objadaj xt660z! Jeździ jak Dakar a jaka ładna! Zgadza się, tylko że to chyba żadna zmiana, chociaż ładny. Singiel o podobnej mocy i parametrach. To wolę swój sprawdzony motek. Zależałoby mi na dwucylindrowcu, żeby mieć troszkę więcej frajdy z dojazdów asfaltami, zwłaszcza w dwie osoby. W zeszłym roku byliśmy z Żoną w Rumunii przwz UA, prawie cały czas lało, więc szykuje się powtórka. Na tamtejsze górki coś elastyczniejszego pewnie byłoby przyjemne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 KTM 950? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Tym się w ogóle nie przyglądałem. Rzucę okiem, ale chyba koledzy forumowi zniechęcili mnie do KTM-a. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 591 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 KTM 950? Nie kupuj. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 786 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Jacek, objadaj xt660z! Jeździ jak Dakar a jaka ładna! 48 koni to ciut za mało KTM 950? Jeśli już to 990, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Kropka 2 462 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Jacek, wypróbuj tyle motorów ile dasz radę, najlepiej z żoną. My też jak tylko mamy okazję, to próbujemy przejechać się każdym motorem jaki się trafi, ja oczywiście z tyłu. No bo przecież wygoda pasażera jest najważniejsza ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 591 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Z tego co piszesz to faktycznie pasuje Tobie trampek albo DL. DL nie jest wcale taki delikatny, po wymianie kierunkowskazów na krótsze ledowe/akcesoryjne po położeniu nawet na asfalcie nie łamią się więc przy założonych gmolach strat nie ma. Ja przejechałem DLem 50 tysi i nic się tam nie zepsuło. Myślę że MT może mieć trochę racji ;). Rzuć monetą Trampek (orzeł)/VietnamStorm(reszka) Powodzenia. :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 OK. Tak to się zaczyna jakoś właśnie składać. Dzięki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 może jakaś Kawa? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 838 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 może jakaś Kawa? Najbliższa chyba u Zwierza ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 786 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 może jakaś Kawa? KLR? To lepsza prahistoria od Suzuki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zaczekaj 1 466 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 (edytowane) Trochę nie rozumiem sensu posiadania dwóch 200 kg motocykli z których obydwa mają dawać sobie radę poza asfaltem i obydwa mają dość komfortowo po tym asfalcie wozić, z tym, że jeden bardziej :D Zazwyczaj gdy się ma dwa motóry to jeden jest tylko w off a drugi praktycznie tylko asfalt i tu przykładem jestem ja i kilka innych osób także z tego forum. Ale co ja tam wiem. Oczywiście nie krytykuje wyboru. Fajnie, że koledzy za mnie podali Trampka jako przykład :-D Oczywiście to podtrzymuje. Ze wszystkich Trampków 600,650,700 najmniej w teren nadaje się 700, ponieważ zamontowali 19 koło przód. Jednak jeśli miałabym porównać możliwości terenowe porównaniu do Dl to dla mnie bez zwątpienia Trampek ma je większe. Choćby pod względem prześwitu czy skoku zawieszenia. Dl również dla Twoich wymagań byłby dobry. Świetny na asfalcie, nie pali dużo, a i w terenie da radę. Mam kumpla, który trochę zapomina, że ma Dla i wjeżdża nim totalnie wszędzie. Czy to górzysty czy piaszczysty teren. Wcale na piachu nie zostaje w tyle. Tyłek do tyłu, maneta i po piachu sunie niczym zgrabne enduro :-D Motocykl zaliczył sporo gleb ale mimo to źle nie wygląda, nic nie połamane. W Dlu mały prześwit sprawia największy problem, no i małe koło. Ktm może i by był dobry ale poniżej 20 tyś ciężko kupić, po drugie silnik brzmi jakby mielił śrubki, po trzecie trzeba mieć dobre wyczucie w nadgarstkach bo to szatan po prostu :-D wytapatalkowano Edytowane 22 Styczeń 2016 przez zaczekaj 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 838 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Zawsze to więcej propozycji, a ta jest "nasza" z F650GS ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 (edytowane) Ja głosuję za Twinem. Czytając MT nie mogę się nadziwić mojemu niewyobrażalnemu szczęściu, zrobiłem moim BMW 46000 i nie miałem żadnej poważnej awarii. Pękł mi klosz lampy stop, ale duct tape i dzida. Edytowane 22 Styczeń 2016 przez artex Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2016 Zawsze to więcej propozycji, a ta jest "nasza" z F650GS ;) W to celuję, ale budżet nie pozwala... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach