dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2016 Nie powinny sie różnić 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2016 Czy ktoś posiada gmole Holana i byłby w stanie je udostępnić jako wzór dla arkadiusa?, chyba, że może ktoś jest z Białegostoku i mógłby udostępnić GSa do pomiarów i przymiarek? Mam takie gmole i jak coś mógłbym dać na wymiar. Tylko, że ja te swoje na allegro kupiłem za jakieś 300zł. Nie wiem czy to dokładnie holana są. Ale wyglądają identycznie. Z tego co mi się przypomina to na starcie chyba musiałem je ogólnie troszeczkę poprawić (dokładnie już nie pamiętam). Ale na pewno był problem z lewą stroną (siedząc na nim) bo punkt montażowy idzie od wewnątrz ramy i tam akurat idzie przewód stalowy (chyba od abs-u) i trzeba było trochę podoginać w tym miejscu. Więc kwestia posiadania lub nie abs-u może mieć wpływ. Ja za to potrzebowałbym dolnych o takich: Więc jakby ktoś też chciał takie to można by ich więcej od razu zrobić. Z tym, że nie zimuje motocykla w Białymstoku i dopiero za jakieś 2-3 tygodnie mam zamiar go wyjąć z formaliny :). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mrutbdg 21 Zgłoś ten post Napisano 9 Luty 2016 @krzbur Jakby byly do przymiarki Twoje to zapewne nie byloby trzeba doginac, a dolne tez z checia bym takie tez sobie zrobil jesli bylaby taka opcja. A kiedy to dla mnie bez roznicy moge je kupic teraz, moge za miesiac a nawet w kwietniu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 czy ma lub miał ktoś na swoim GSie dolne gmole TT, o takie: http://shop.touratechpolska.pl/engine-crashbars-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar.html i może o nich coś więcej powiedzieć? Nie jestem przekonany czy taka cienka pojedyncza rurka faktycznie wnosi coś w ochronę moto? Może ktoś zaznajomiony w temacie dokonać porównania VS np. te: dolne: https://lh3.googleusercontent.com/-04BbEXfastM/VPgY18MEoiI/AAAAAAAADds/aJU5YtyjKFs/w970-h730-no/gmole%2Bdakar.JPG wizualnie ten dolny ''koszyk'' jest nawet spoko, jak jest z jego wagą? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Te dolne to oryginały BMW (albo podróbki). Moim zdaniem, popartym doświadczeniem praktycznym są bardzo dobre i mocne, chronią silnik tak jak trzeba. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 swoją drogą ciekawe, że te dolne gmole są droższe u Holana: http://holan.pl/pl/f650gsdakar-g650gssertao/3956--gmole-dolne-do-f650gsdakar-.html#/kolor-srebrny-mat niż w BMW: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7653859-palak-ochronny-silnika Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Ja kupiłem kiedyś na Allegro chyba, kosztowały 300zł. To plus górne i motek jest dobrze zabezpieczony, a przy okazji wygląda fajnie. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Kropka 2 458 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Ze stopką centralną w mojej Hondzi było dokładnie tak samo ;-). Droższa była z Heeda i wymagała wycięcia kawałka plastiku. Hondzi tańsza i pasowała bez żadnych zniszczeń w obudowie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 taki właśnie zestaw planowałem na początku - górne a`la Holan i dolne ''koszyk'' od BMW co do górnych jestem raczej pewny, a dolne jeszcze rozważam 'koszyk' BMW VS rurka od TT chętnie bym od kogoś usłyszał jak jest w tym porównaniu: - z poziomem ochrony - dotychczas brak opinii o TT, - z wagą? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Waga "koszyka" to może 3 kilo, nie więcej. Ochrona sprawdzona na kamieniach i przy szlifie. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Te bmw to może i fajnie wyglądają ale to dodatkowe kg i są upierdliwe przy wymianie oleju. Ja mam robione na wzór, nieoryginalne może z tymi od bmw jest lepiej. Wydaje mi się, że sama płyta pod silnik wystarczy. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Ja zmieniam olej bez ściągania dolnych gmoli. A te boczne "ucha" uratowały mi silnik parę razy na kamieniach. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 to może jednak ta ''rurka'' od TT by wystarczyła, skoro płyta chroni silnik od spodu - właśnie pytanie - czy chroni wystarczająco? a skoro te "ucha" oryginalnych gmoli BMW zrobiły robotę, to może taką funkcję ochronną silnika od boku spełniłyby te gmole TT ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 (edytowane) Moim zdaniem od tego co robi ten pałąk to jest płyta. Ewentualnie można konkretniejszej płyty poszukać. Gdzieś czytałem, że ktoś się skarżył na mocowanie tej płyty ale mój był "szurnięty" na szutrze i na asfalcie też kawałeczek zdarzyło mu się podjechać na boku i płyta się trzyma. Ale wiadomo - wszystko działa świetnie do momentu aż przestanie. A te TT rurki mają tylko jedne zadanie - ochrona pokrywek od sprzęgła i prądnicy przed wystającymi kamieniami. Kwestia tylko ile ten arkadius będzie chciał za wykonanie tych dolnych. W sumie dwa spawy i w 3 miejscach gięcie. Jak będzie chciał więcej niż 250zł to nie wiem czy jest sens. Pytanie jeszcze jaka jest twardość tych jego rurek. Edytowane 10 Luty 2016 przez krzbur Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Lykaj http://olx.pl/oferta/oslona-silnika-gmole-bmw-gs-650-CID5-IDdO57w.html 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 (edytowane) Lykaj http://olx.pl/oferta...D5-IDdO57w.html dzięki Raby :) właśnie dzisiaj na nie trafiłem, zadzwoniłem i od razu zaklepałem, czekałem jeszcze na dodatkowe zdjęcia, bo rano były tylko od ''wewnątrz'', nie była pokazana strona faktycznie narażona na uszkodzenia, ale widzę, że są już dodane i że wszystko z nimi ok. ponoć pierwotnie były srebrne/szare ale się porysowały, więc gość dał je do piaskowania i malowania na czarno. Edytowane 10 Luty 2016 przez kiziol23 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Czarne lepiej wyglądają, po pewnym czasie srebrny silnik też może zacząć Cię irytować ;-) :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 na ten moment wolałbym srebrne, ale może będzie tak jak mówisz :) zobaczymy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 A mnie to ciekawi ja sie to pod silnikiem przykreca? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Na dwie śrubki, te od płyty. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 A ta czesc co wychodzi dalej do tylu? Bo pod oslona alu nie ma sie to raczej jak trzymac Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 A ta czesc co wychodzi dalej do tylu? Bo pod oslona alu nie ma sie to raczej jak trzymac Wymyślasz, wszystko pasuje tak jak trzeba. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 Nic nie wymyslam, po prostu sie interesuje. To moze ktos wstawi fotke. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Luty 2016 ... na motocyklu gmoli. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach