Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 2 Maj 2016 A ja tam lubię jak mi singiel pod dupą napierdziela. ;-) A moc ? Singiel czy twin jeden i drugi to taki osiołek trochę. 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 2 Maj 2016 (edytowane) Każdy jeździ czym lubi i może. Ja mogę powiedzieć, że odkąd sobie odpuściłem, wyluzowałem (nie mylić z przestałem myśleć) wszystko zaczęło iść łatwiej. Na siłę nic nie wychodzi, a tym bardziej zarabianie. Seb ma rację, trzeba wyluzować, bo inaczej przekażesz dzieciom stres i poczucie winy. Dzieci uczą się na przykładzie, a nie bohaterskich czynach. Swoje trzeba robić z uśmiechem, ciesząc się każdym dniem. Wtedy sprawy zaczynają przybierać dobry kierunek. Kupiłeś KaEs motocykl, to dobry początek. Zobaczysz, że radocha, którą Ci daje przeniesie się też na innych. O to chyba chodziło Sebowi. Radość życia i pasję też trzeba w sobie mieć i ją pielęgnować. Edytowane 2 Maj 2016 przez JacekJ 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2016 (edytowane) Jacek, lepiej bym tego nie ujął! Jest szósta rano teraz, dzień wolny, moje kobietki smacznie śpią, właśnie piję kawę, zaraz sie ubieram, wychodzę i jadę. Jadę jakies 60km od domu, tam kawka i wracam. Będę w domu przed południem grubo. Jak wrócę dziewczyny będą po śniadaniu. Moja żona nie powie mi złego słowa, bo wie że wrócę uśmiechnięty, naładowany, pelen energii i z taką kupa miłości i radości że na resztę dnia wystarczy dla wszystkich aż nadto! Reszta dnia jest dla nich, bezwzględnie, jedziemy nad morze, kawka, lody, plac zabaw dla dzieciaków, to jest nasz wspólny czas, świętość. Ale ranek jest mój, tylko dla mnie, nietykalny. Musze mię czas dla siebie, inaczej się wypalę. Moja zona tez czasem musi miec czas dla siebie, ona go spędza inaczej niż ja, nic mi do tego, to JEJ czas. Wiem Kaes że możesz to odebrać jako egoizm z mojej strony, ze teraz powinienem spać u boku małżonki, rano pójść po bułki, zrobić śniadanie, ale wiesz, ja to robię w tygodniu, dzień w dzień, nie dlatego że muszę, chcę, dlatego właśnie nie mam cienia wyrzutów sumienia w takie dni jak dziś, a moja żona nie ma do mnie cienia pretensji. Jak widzisz, wszystko jest kwestią wyboru. Jak mi ktoś pisze że nie ma czasu jeździć to mi sie wydaje że po prostu woli dluzej pospać - kwestia wyboru. A dzieciaki - tak jak napisal Jacek, nic więcej nie da sie dodać Edytowane 3 Maj 2016 przez Seb 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2016 (edytowane) Wracając do meritum to ja bym brał singla na pierwsze moto, ale ja to dziwny jestem. Zgodzę się z Doodkiem że dramatycznej różnicy nie ma. Wysłane przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Maj 2016 przez Marcin N 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2016 Ja jak z Dakara siadłem na twinie to różnicę poczułem i wydaje mi się że po kursie i na pierwszy motek jednak będzie lepszy twin (niż Dakar), ale swojego na twina bym już nie zamienił (żal mi hajsu) Wytapatalkowane z magicznego pudełka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2016 Koleżanka napisała o serii G, a nie F więc pomiędzy G650GS, a Twinem różnicy cenowej dużej nie ma. Jak już napisał Przemek wcześniej, kup F800GS, nie będziesz miała rozterek co lepsze i z pewnością nie pozbędziesz się tego moto po dwóch sezonach choć na początek uważam, że dla początkującego motocyklisty ponad 80, a nawet 70 koni to dość sporo tak więc rozsądek wymagany ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Iwo 3 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2016 Koleżanka napisała o serii G, a nie F więc pomiędzy G650GS, a Twinem różnicy cenowej dużej nie ma. Jak już napisał Przemek wcześniej, kup F800GS, nie będziesz miała rozterek co lepsze i z pewnością nie pozbędziesz się tego moto po dwóch sezonach choć na początek uważam, że dla początkującego motocyklisty ponad 80, a nawet 70 koni to dość sporo tak więc rozsądek wymagany ;-) Hej, dzieki za opinie. Jak wspominalam F800 uwazam, ze jest super, ale za wysoki dla mnie. Probowalam. Jestem juz prawie pewna, ze chce Twina;) Siedze od kilku dni na necie, ale widze, ze wcale taka latwa sprawa to to nie jest!! Jest mnostwo ofert na jednocylindrowki, a Twinow jedynie kilka sztuk..... No nic, nie poddaje sie!:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2016 No to ja widzę dużą różnicę między singlem a twinem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Twin. Ze wskazaniem na 800 z obniżoną kanapą :) Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 to ja jeszcze raz moje trzy grosze... 800 na pierwsze moto bym nie polecała. w ten sposób zaraz dojdziemy do 1200 na pierwsze bo łatwiejsze niższe i wygodniejsze niż 800, łatwiej się podnosi itp ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin_Krk 2 169 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 (edytowane) Dokładnie. Przy wyborze kolejnego motocykla mieliśmy możliwość porównania obu twinów i wygrała mniejsza wersja. Oczywiście pytanie o wzrost i doświadczenie kierowniczki nie jest bez znaczenia ale jeśli ma to być pierwszy sprzęt a koleżanka nie ma 175+ cm i nie są jej niezbędne szprychy, dwie tarcze z przodu czy zawieszenie USD myślę że 650-tka będzie bardzo dobrym wyborem ;-) Edytowane 4 Maj 2016 przez martab99 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Jak to mówił Cykli ważna jest długość nóg, a nie wzrost. Kobiety zwykle mają proporcjonanie do wzrostu dłuższe nogi niż faceci Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 (edytowane) nie strzelajcie do mnie ;-) ale zakup singla dzisiaj to trochę strzał w stopę - zadbanych prawie nie ma , ludzie żenią złom na kołach . za fajną naprawdę sztukę trzeba położyć 15 klocków . ja bym nie kupił bo cena jest z sufitu i wynika z braku podaży sprzętu . f650 twin mozna kupić niewiele drożej w niezłym stanie i to jest na dzisiaj spokojny zakup . jedzie , mało pali , hamuje i nie trąci myszką ;-) Jasne, a twiny produkowane od 2006 to są wszystkie super stanie no i w cenie połowy singla czy tam niewiele drożej. W każdym razie moim zdaniem na pierwsze moto można spokojnie wziąć coś tańszego byle poprawnie zachowywało się na drodze. Poza tym to co Doodek napisała. No i chyba, że ma być zdecydowanie twin to wtedy twin :) Edytowane 4 Maj 2016 przez ARG Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 ja tego nie powiedziałem , zawsze można kupić singla tylko komu go za dwa lata sprzedasz ? znam gościa który sprzedawał , sprzedawał , sprzedawał ... w końcu zamienił z handlarzem na coś innego . nie miał złomu tylko przyzwoitego gs-a ale przedliftowego . to fajny motek ale pamietaj że już trochę stary i przeważnie zużyty więc z odsprzedażą będzie coraz gorzej czyli coraz taniej ;-) . wszyscy mamy do f650gs sentyment , ale ja bym już tego nie kupił . za dwa - trzy lata będzie problem z odsprzedażą - ludzie będą szukali wyłącznie twinów w cenie dzisiejszych singli . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Ale bzdurzysz 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Seb ja już trochę pojazdów sprzedałem w życiu , za dwa lata wspomnisz moje zdanie . to kwestia czasu - zobacz na ceny trampków , poleciały na ryj bez względu na rocznik , z gs-em będzie tak samo . to ten sam odbiorca rynkowy z podobnym portfelem- ludzie będą szukali czegoś trochę nowszego rocznikiem ale bardziej współczesnego . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Mario, Ty prawie w każdym.swoim poście patrzysz przez pryzmat tego za ile można kupic i za ile sprzedać, nie każdy tak patrzy. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Ojtam, Hondę CB z 77 za 13 patoli sprzedałem ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Mario, Ty prawie w każdym.swoim poście patrzysz przez pryzmat tego za ile można kupic i za ile sprzedać, nie każdy tak patrzy. Na początku nie :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 ale nie każdy chce się wbić na minę i nie każdy jest takim filantropem jak ty ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Ale istnieją Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 mój brat ma trampka - kupił za 9 okazyjnie , wsadził 6 , wartość 7 . znaczy filantrop . ale on kupił kiedyś lanosa w salonie w 1999 roku i sprzedał w 2015 . to już szczyt filantropii ;-) . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 ja tam btm singla kupiła... najlepiej x ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 4 Maj 2016 Jest we wrocu taki jeden xch, jak coś to zapraszam na pw Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 5 Maj 2016 ja tam btm singla kupiła... najlepiej x ;) Może jeszcze uruchomisz tego nowego jakoś. Nie poddawaj się tak łatwo. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach