mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 27 Marzec 2017 3 godziny temu, Tomek Sz napisał: Obejrzałem Twój drugi filmik- jechałem wczoraj tym odcinkiem, ale w Korytnicy odbiłem w pola i doleciałem do Piotrkowic. Ty pewnie poleciałeś przez Rembów i łąkami do Mokrska. Pewnie tak było - generalnie nie mam nigdy stałego planu, raczej spontan ale Twoje okolice do latania są rewelacyjne! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 27 Marzec 2017 Ponidzie, trochę górek, lasy, kamieniołomy, w koło komina a można zrobić 100 km przecinając tylko drogi asfaltowe. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Trochę dzisiaj porobiłem 1) wzmocniona osłona silnika (koszt 40 PLN materiał, 25 PLN wyrzynarka, 3 PLN śruby i nakrętki). Może i nie jest to TT ale za koszt płyty TT mam: - płytę jak dla mnie PANCERNĄ (ori alu 2 mm + dodatkowe 4 mm) 2) podłączyłem woltomierz + termometr (na reszcie dokładny:D) na wypasie (sam reguluje jasność, ma alarmy i temperatury i ładowania) 3) założyłem pojedyncze diody LED jako światła postojowe (których nie miałem) ale i dzienne lub po prostu dodatkowe (włączane poprzez oddzielny włącznik wraz z gniazdami USB i woltomierzem) - to te kropeczki nad światłami 4) zakupionymi nasadkami do wykręcania śrub/nakrętek "niedowykręcenia" odkręciłem wyślizgane (bo zapieczone) śrubki zabezpieczające oś przedniego koła, nareszcie mogę zdjąć koło i zmienić oponę Tylna (Michelin EnduroCompetision VI) ma przejechane około 400 km (jakieś 150 po asfalcie) i zeszła jakieś 2 mm:vis: W terenie co prawda BAJKA, na asfalcie też nieźle ale jak się nie zatrzyma to w takim tempie zejdzie za po 2 k km:mur: Miał ją ktoś? Jakieś opinie na jej temat? 5) Umyłem i nasączyłem oleum filtr powietrza Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Ta doczepiona płyta wygląda słabo :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 6 minut temu, ARG napisał: Ta doczepiona płyta wygląda słabo :/ Oprócz wyglądu - jakieś uwagi? Pytam bez złośliwości - dla mnie wygląd to naprawdę 7 rzędna sprawa. Bardziej wartościowe będą jakieś "merytoryczne" opinie (jeśli to nie problem) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Merytorycznie to będziesz zbierał i rwał trawska tą dołożoną płytą - trawsko będzie włazić w szparę między dwie blachy. Ale to taki szczególik tylko Och, ach Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 4 minuty temu, arthurr napisał: Merytorycznie to będziesz zbierał i rwał trawska tą dołożoną płytą - trawsko będzie włazić w szparę między dwie blachy. Ale to taki szczególik tylko Och, ach Nie wiem po co to "och,ach" ale zakładam, że nie jesteś złośliwy Rzeczywiście, efekt takowy może wystąpić...nie myślałem o tym bo jakoś bardziej starałem się nie przed trawą a kamulcami silnik chronić ale rzeczywiście, mogę mieć "maskowanie" po jeździe po łące... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Skrypt forum złośliwych wywala z automatu, usuwa z cyberprzestrzeni i automatycznie przesyła pocztą kwiatową paczkę ze zgniłymi jajami - nie musisz się obawiać Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Takie moto nie powinno być lekkie, dokładanie kolejnych gadżetów pewnie ładnie się w sumie sumuje :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 5 minut temu, artex napisał: Takie moto nie powinno być lekkie, dokładanie kolejnych gadżetów pewnie ładnie się w sumie sumuje :/ To prawda - waga już pewnie koło 165 kg z paliwem. Zastanawiałem się długo, jak go użytkować - i chcę mieć turystyczne enduro a więc siłą rzeczy, dołożyć musiałem...nawet aku zmieniłem z lekkiego litowo-jakiegoś tam na żelowy, bo ma większą pojemność Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 To zmienia postać rzeczy, bo jak wchodzi w kategorię turystycznego enduro, to znowu staje się lekki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Poza tym nadal mogę go podnieść więc nadal jest "letki" Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 poza tym plyta bedzie narazona na rozwastwienie. Ja mam taka lekka dokladana, plastikowa czu z jakiegos tam materialu. Zaleta ze dobrze sie slizga po klodach I wytrzymuje bliskie spotkania z kamerdolami Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zaczekaj 1 466 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Mirko, a jakbyś to wzmocnienie od wewnątrz zrobił? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2017 Asia, od wewnątrz nie ma miejsca. Koszt tej osłony to około 40 PLN więc nawet jak polegnie w boju, płakał nie będę. Przetestuje i zobaczymy. 23 minuty temu, looksgoodinblack napisał: poza tym plyta bedzie narazona na rozwastwienie. Ja mam taka lekka dokladana, plastikowa czu z jakiegos tam materialu. Zaleta ze dobrze sie slizga po klodach I wytrzymuje bliskie spotkania z kamerdolami To płyta z Xmoto? Mam na myśli tę plastikową (czy tam z czego ona jest)... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 To płyta z Xmoto? Mam na myśli tę plastikową (czy tam z czego ona jest)...Hyde Niestety już nie robią do 650.Z jakiegoś teflonowego polimeryuhttp://www.hyderacing.com/off_road_motorcycle.htmSent from my SM-G920T using Tapatalk 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 A były problemy z płytą, że tak wzmacniałeś, czy raczej profilaktycznie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 31 minut temu, JacekJ napisał: A były problemy z płytą, że tak wzmacniałeś, czy raczej profilaktycznie? Mam lekko przerobiony oryginał, tzn. poprzedni właściciel poszerzył ją i dospawał boki - i bardzo dobrze. Niestety oryginał na dole ma 2 mm grubości i u mnie już gdzieniegdzie były odkształcenia i pęknięcia. Teraz mam nadzieję (dołożyłem w newralgicznym fragmencie 4mm do oryginalnych 2 mm) nie będzie tak łatwo o wgniotkę czy pęknięcie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 Nie bierz do bani, będzie robić. Jak coś będzie nie tak to przyspawsz przynajmniej z przodu lub skleisz ciekłym alu i tyle.Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 Dowód że płyta się przydaje... Płyta stalowa, podbiło mi dość gruby krótki konar i to są efekty. Bez niej chyba bym nie wrócił - dostałby filtr oleju. Inna rzecz, że wykonanie okazało się niechlujne - pękło na spawie, czyli spaw "skleił" blachy zamiast przetopić. Poprawi się Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Goral 48 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 A jak byś ją zrobił dłuższą zeby zakrywała otwory z przodu? Nie wbijało by się tyle syfu między płytę a silnik? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 A jak byś ją zrobił dłuższą zeby zakrywała otwory z przodu? Nie wbijało by się tyle syfu między płytę a silnik? Chłodzenie też musi być Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 Dnia 8.06.2017 o 20:27, mirkoslawski napisał: Oprócz wyglądu - jakieś uwagi? Pytam bez złośliwości - dla mnie wygląd to naprawdę 7 rzędna sprawa. Bardziej wartościowe będą jakieś "merytoryczne" opinie (jeśli to nie problem) Wygląd nie ma większego znaczenia, natomiast nie wiem jak wygląda wytrzymałość tych nitów. Wydaje mi się, że lepsze byłoby spawane wzmocnienie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 3 minuty temu, ARG napisał: .... natomiast nie wiem jak wygląda wytrzymałość tych nitów. Wydaje mi się, że lepsze byłoby spawane wzmocnienie. Dlaczego zatem statki, mosty i wielkie konstrukcje są nitowane, a nie spawane? Takie pytanie bo mnie się wydaje, że .... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirkoslawski 320 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2017 (edytowane) 5 minut temu, ARG napisał: Wygląd nie ma większego znaczenia, natomiast nie wiem jak wygląda wytrzymałość tych nitów. Wydaje mi się, że lepsze byłoby spawane wzmocnienie. To nie nity - to śruby. Jest ich 9 sztuk a jako iż płyta jest profilowana i zagięta, nie ma (moim zdaniem) szans na ich zerwanie...ale masz rację - chyba podjadę do zespawam - przynajmniej przód dodatkowo Dzięki! EDIT: Jarek - Twoim zdaniem lepsze będą nity niż śruby? Edytowane 9 Czerwiec 2017 przez mirkoslawski Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach