Ta z Żegiestowa była po ślizgu i ucierpiał górny plastik. Co to za ADV który nie ma górnego gmola. Jak będę dziś w BB to mogę zapytać TomekS jaka jest różnica w jeździe , ale szału bym się nie spodziewał. Z tymi nowościami to jest tak że na początku wydaje się że różnica jest spora, ale po kilku kilometrach już tego nie widać. Tak było z moją subiektywną oceną LC
No to i ja miałem okazję przejechać się LC i muszę przyznać że sprawnie się prowadzi. Jazda tak jak lubię , niespieszna , emerycka, ale jak trzeba to pokazuje pazur . Pierwsze co się rzuca w oczy to mnogość informacji w porównaniu do mojego który pod tym względem jest minimalistyczny. Odpalenie , dźwięk silnika mi odpowiada, jedyne na co narzekał em całą drogę to kierunkowskazy, dla mnie strzał w stopę, kompletnie wybijało mnie to z rytmu jazdy. Największa różnica to szybkość reakcji na gaz , podczas jazdy trzeba użyć trochę więcej siły aby zainicjować skręt, może to specyfika opon . Podczas jazdy bocznymi drogami zaskoczyła mnie pewna niestabilność przy przejeździe przez luźną nawierzchnię powstałą przez żwir naniesiony na asfalt, dotyczy to ucieczki tylnej opony. Już na autostradzie , osiągnięcie 200 zajmuje moment, mimo skromnej ochrony da się jechać. Bardzo podobają mi się lusterka. Teraz pora na test w jeździe z pasażerem.
PozdrawiaM
Tego z pasażerem testu nie było , za to odebrałem swój motocykl po serwisie i poczułem się jak w domu, mało tego w wyniku regulacji odzyskał wigor.
PozdrawiaM