@Mirogoce - pewnie jeszcze nie przeczytałeś wszystkiego co napisano na tym forum na temat porad zakupowych. Jest to powtarzane nagminnie i do znudzenia. Nie da się wiarygodnie ocenić stanu motocykla po zdjęciach i opisie. Nie da się od-segregować w sposób jednoznaczny pewnych wad, ani też ocenić wartości. Podobnie jak przebiegu, który przy kilkunastoletnich motocyklach statystycznie wynosi 30kkm co w zdecydowanej większości jest co najmniej wątpliwe. Motek wyglądający zewnętrznie świetnie - wręcz idealnie może mieć różne wady w silniku, zawieszeniu - np w wahaczu .... - nie widać, a czasem nie słychać. Może też być tak idealny jak jego wygląd - może, ale nie musi. Tak jak nie musi motek o słabej estetyce mieć problemy mechaniczne - nie musi, ale może. Nic nie zastąpi osobistej wizyty i dokładnego obejrzenia sprzętu tak jak nic nie zastąpi własnej oceny ... Każdy z na może mieć inne kryteria i założenia. Wszystko co da się zrobić to tylko zmniejszyć ryzyko złego zakupu, ale całkowicie wykluczyć się go nie da - nawet przy najlepszej woli sprzedającego i kupującego. Czasem coś się psuje i już. Było już też o tym, że tanio może być drogo, a drogo tanio, ale tak to już jakoś jest, że potencjalny krajowy nabywca zazwyczaj szuka najniższej ceny i chce wierzyć, że kupuje ideał tylko sprzedający nie wiedział, że ma takie cudo warte wiele więcej. Czasem coś się takiego trafi, ale niezwykle rzadko - raczej loteria.
I jeszcze jedno: często ludziska rejestrują się na tym forum, aby zasięgnąć opinii forumowiczów na temat motka "x" i chcą wierzyć w wiarygodność takiej opinii, ale jak forumowicz sprzedaje motek i mówi co i jak to i tak mu się nie wierzy, nie jedzie obejrzeć tylko szuka pyta dalej ... - pewnie, że należy być ostrożnym i kupować dobrze dla siebie, ale co do zasady to taka logika wiary i niewiary jest zastanawiająca.