elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 12 Grudzień 2011 Ja do swojej F650GS kupiłem oryginalne bmw handbary i spełniały super swoje zadanie czyli idealnie chroniły od wiatru i były na tyle sztywne, że chroniły i ręce w razie upadku i klamki i oczywiście chroniły palce przed zakleszczeniem przez klamkę w który to sposób przy glebie można paluszki stracić zwłaszcza jak się jeździ z długa klamką na dwa palce. Nawet przy temp poniżej zera z było ok. Bez osłon nie byłem w stanie jeździć przy temperaturach poniżej zera mimo grzanych manetek. Także popieram Twoją ideę ochrony dłoni, i w 800 też jedną z pierwszych inwestycji będą handbary. Pozdrawiam Jacek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 19 Grudzień 2011 Tematu ciąg dalszy :) Kupiłem na allegro komplet nowych klamek, mając nadzieję, że okażą się krótsze od tych, co mam teraz. Nadzieje jednak okazały się płonne. Klamki są tak samo długie i dociskają do handbarów. W związku z tym postanowiłem - idą pod nóż / piłę ;) Tak zapytam - czy coś negatywnego się stanie jak utnę konce klamek o te 2 - 2.5cm.? Pozbędę się kulek na końcu, ale będę mógł z powrotem przesunąć całość na swoje miejsca. Czy usunięcie tych kulek coś zmieni? I bez glupich odpowiedzi proszę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 19 Grudzień 2011 I bez glupich odpowiedzi proszę ;) Eeee.. no to nie jestem w stanie Ci pomóc.. :) :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 19 Grudzień 2011 Jeżeli będziesz piłował spokojnie i nie naruszysz struktury materiału, to ok. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 19 Grudzień 2011 Gumówka w dłoń i do roboty. Niektórzy ludzie skracają klamki na 2 palce ;) wtedy się nie połamią. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
leff 2 408 Zgłoś ten post Napisano 19 Grudzień 2011 Tylko później krawędzie spiłuj i wypoleruj, żeby ostre krawędzie po urżniętej końcówce, nie zrobiły ci krzywdy w razie czego niedobrego... ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 moje klamki połamały się w terenie odpowiednio, czyli odpadło to co było niepotrzebne, krawędzie zeszlifowałem pilniczkiem i jeżdżę tak od ponad roku :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 Swoja droga ciekawe dlaczego nawet nowe klamki dedykowane do mojego modelu motocykla, sa za dlugie. Ale za to mam zajefajna kanape :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 Swoja droga ciekawe dlaczego nawet nowe klamki dedykowane do mojego modelu motocykla, sa za dlugie :-) Bo trzeba było skrócić kierownicę, aby motek przez drzwi przeprowadzić ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 To ten zamurowany, co opowiadales? :-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 No i ciekawa rzecz wyszła. Klamkę sprzęgła delikatnie uciąłem zaraz za kulką. Po zdemontowaniu klamki hamulca spore zdziwienie. Mam kupioną taką http://allegro.pl/dzwignia-hamulca-bmw-f-650-93-08r-black-15-i2003773130.html Natomiast moja wygląda inaczej. Nie ma tego wystającego czegoś na końcu klamki oraz otwór na śrubę jest za mały. Dziwne :) Przy okazji przesunę trochę mikrostyk, bo jest za blisko klamki i światło STOP zapala się dopiero przy dużym nacisku na hamulec przedni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 (edytowane) No i ciekawa rzecz wyszła. Klamkę sprzęgła delikatnie uciąłem zaraz za kulką. Po zdemontowaniu klamki hamulca spore zdziwienie. Mam kupioną taką http://allegro.pl/dz...2003773130.html Natomiast moja wygląda inaczej. Nie ma tego wystającego czegoś na końcu klamki oraz otwór na śrubę jest za mały. Dziwne :) Przy okazji przesunę trochę mikrostyk, bo jest za blisko klamki i światło STOP zapala się dopiero przy dużym nacisku na hamulec przedni. A kupiłeś lewą czy prawą? :) Hamulca czy sprzęgła? :) Edytowane 20 Grudzień 2011 przez dakarowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 No i ciekawa rzecz wyszła. Klamkę sprzęgła delikatnie uciąłem zaraz za kulką. Po zdemontowaniu klamki hamulca spore zdziwienie. Mam kupioną taką http://allegro.pl/dz...2003773130.html Natomiast moja wygląda inaczej. Nie ma tego wystającego czegoś na końcu klamki oraz otwór na śrubę jest za mały. Dziwne :) Przy okazji przesunę trochę mikrostyk, bo jest za blisko klamki i światło STOP zapala się dopiero przy dużym nacisku na hamulec przedni. Przerabiałem ten temat i pisałem o nim. W roczniku '95 były pompy hamulca w 2 typach. Jeden bardziej BMW, drugi bardziej Aprilliowy :PTaką masz? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 Dakarowy, bez przesady ;) Logan - bingo :] Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 20 Grudzień 2011 Dakarowy, bez przesady ;) Logan - bingo :] Do usług ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 21 Grudzień 2011 (edytowane) Czyli co - musze szukać do Pegaso :) Patrząc na RealOem to ta moja klamka jest ewidentnie do GS'a. Edytowane 21 Grudzień 2011 przez Marcin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 21 Grudzień 2011 Czyli co - musze szukać do Pegaso :) Patrząc na RealOem to ta moja klamka jest ewidentnie do GS'a. Spokojnie, ja w mojej karierze kupiłem 3 nie- pasujące klamki do hebli ;) A wszystkie były opisane jako F650 '93-'97. Dopiero ta od Pegaso okazała się tą właściwą. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 21 Grudzień 2011 Zawsze można wymienić cały układ ;P Czyli zbiorniczek itp :) Wtedy nowsze klamki spasują bez problemu ;] Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 21 Grudzień 2011 Tylko po co? Gdyby pompa lała to jest sens a tak to kup poprostu klamę od Pegasso. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 21 Grudzień 2011 Klamkę chciałem jako zapasową, gdyby ta moja strzeliła albo coś przy obcinaniu kulki ;) Kupi się z Pegaso i już :) ale to na wiosnę, jako zapasowa. Teraz chyba mi klamka od stania w garazu nie strzeli ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 21 Grudzień 2011 klamka od stania w garazu strzeli ;) i się z Tobą zgodze ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 31 Grudzień 2011 Tak mnie naszlo po obejrzeniu fotki Karola i jego handbarów. Czy ktoś, kto ma starszą Efkę może podać mi dokładną odległość między manetkami? Tak jak u mnie Uploaded with ImageShack.us Chcę wyeliminować pomysł, że mam krótszą kierownicę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 676 Zgłoś ten post Napisano 31 Grudzień 2011 pomysł czy raczej obawę? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 31 Grudzień 2011 Niech bedzie obawa :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 31 Grudzień 2011 (edytowane) Dzisiaj na pewno już jej nie zmierzę, może jutro albo w poniedziałek. A kaj mosz obciążniki z kierownicy? No i z kąd mosz taki fajny zygarek? Edytowane 31 Grudzień 2011 przez tomasz0803 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach