Juliusz 0 Zgłoś ten post Napisano 13 Marzec 2012 Pozwolę sobie wtrącić ,mam x3 i bi xenony żadnych wycieraczek tylko spryskiwacze,kiedyś w kilku modelach były wycieraczki reflektorów ale moim zdaniem nie jest to wymóg przy bi xenonach. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 13 Marzec 2012 W wykopki się bawisz :mrgreen: ? Wystarczy PRD poczytać Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tejk 4 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 A montował już ktoś takie ? http://4xledshop.home.pl/pl/p/ZESTAW-2x-EKO3-FLAT/115 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 Cena powala. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 709 Zgłoś ten post Napisano 10 Kwiecień 2012 Cena powala. :) na kolana :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tejk 4 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2012 (edytowane) Powiem tak, cena może i powala ale co się nie robi dla poprawy bezpieczeństwa w tym oczywiście widoczności. Tak się zastanawiam, czy GS i jego akumulator udźwignie: 1. przy modelu EKO FLAT 2x (Pobór mocy ok. 12W. Pobór prądu przy 12V ok. 1,0A, przy 24V ok. 0,75A. Zabezpieczenie wstępne: 2-4A na sztukę) lub 2. przy modeli MOTO3HP 1szt. (Pobór prądu przy 12V ok. 2,5A, przy 24V ok. 1,25A. Zabezpieczenie wstępne: 6-10A.) Jako światło robocze na co dzień dla poprawy widoczności siebie dla innych :) Przykład jaki daje snop światła Edytowane 24 Kwiecień 2012 przez tejk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2012 Powiem tak, cena może i powala ale co się nie robi dla poprawy bezpieczeństwa w tym oczywiście widoczności. Tak się zastanawiam, czy GS i jego akumulator udźwignie: 1. przy modelu EKO FLAT 2x (Pobór mocy ok. 12W. Pobór prądu przy 12V ok. 1,0A, przy 24V ok. 0,75A. Zabezpieczenie wstępne: 2-4A na sztukę) lub 2. przy modeli MOTO3HP 1szt. (Pobór prądu przy 12V ok. 2,5A, przy 24V ok. 1,25A. Zabezpieczenie wstępne: 6-10A.) Jako światło robocze na co dzień dla poprawy widoczności siebie dla innych :) W tym samym wątku masz opis, że układ el. gs nie ma problemu z 2x35W zwykłych halogenów, pytasz się czy uciągnie 2x12W? A z tą poprawą widoczności dla innych, to chyba jakiś żart ... (chyba, że to jak ktoś zobaczy wielką plamę światła przed oczami, nazwiesz poprawą widoczności :-)). 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tejk 4 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2012 (edytowane) no racja tylko po lesie i tylko jako dalekosiężny Edytowane 24 Kwiecień 2012 przez tejk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
margo84F 9 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2012 Witam,( po tygodniu nieobecnosci na forum;) przebrnelam caly temat lapm do F650 i ich zmiany-bo strasznie sie nakrecilam zeby zmienic w swojej F-ce lampe z tej fabrycznej na jedną okrągłą. Czy wogole mam co sie wdrazaxc w temat -bo nie wiem czy gdziekolwiek znajde taka pasująca wymiarami..czy dac sobie na przedbiegach spokoj bo to głupota i nigdy nie dobiore takiej lampy.;) Raczej jestem uparta..wiec bede kombinowac..z nim rozne rzeczy mam pare wizji zmian zewnetrznych ..tylko nie wiem czy maja wogole racje bytu;)) Dzieki za pomoc Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 7 Maj 2012 sorki ale dac sobie na przedbiegach spokoj bo to głupota i nigdy nie dobiore takiej lampy. ;) wszystko się da zrobić, to tylko kwestia czasu, pieniędzy i późniejszych problemów, które są przy takich dłubaninach tylko kwestią czasu :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 782 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2012 czy miał ktoś do czynienia z lampami przeciwmgielnymi WESEM HO4 jak się sprawdzają na motocyklu? http://sklep.wesem.pl/4/6687/Halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_i_drogowe_typu_HO4#14320 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2012 U mnie podpięcie halogenów o takiej mocy spowodowało brak ładowania :-D przeżuciem się na ledyyyy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 782 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2012 ale ja mam mocniejszy alternator, czy cuś... jak doczytałem gdzieś wcześniej zastanawiam się nad zakupem przynajmniej na razie 1szt. - w końcu motocykl to jednoślad zawsze mogę wymienić żarówkę na 35W nie zamierzam jeździć z włączonymi światłami all day long tylko wtedy gdy jest kiepska widoczność Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 782 Zgłoś ten post Napisano 7 Czerwiec 2012 jest tu ktoś mądry co jest w stanie mi powiedzieć czy Hella micro de z oznaczeniem 008.090-21 to wersja p-mgielna czy dalekosiężna? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 7 Czerwiec 2012 A co mowi Wujek Gugiel? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2012 Wczoraj wieczorem widziałem turystyka z układem świateł 1+2 - centralne plus gmole. Chyba Pegaso. Anyway - miał górne światło tak ustawione, że z całości robiła się wielka plama światła i niezbyt był widoczny pod kątem oceny odległości. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2012 Wczoraj wieczorem widziałem turystyka z układem świateł 1+2 - centralne plus gmole. Chyba Pegaso. Anyway - miał górne światło tak ustawione, że z całości robiła się wielka plama światła i niezbyt był widoczny pod kątem oceny odległości. dlatego mam nadzieję, że każdy kto decyduje się na dodatkowe światła, zrobi je z głową, żeby poprawiały widzialność motka, a nie oślepiały puszki :-) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 8 Czerwiec 2012 Ciekawi mnie jaki rozstaw świateł przy jakiej luminancji nie zlewa się w jedną plamę świetlną powiedzmy przy odległości 300 lub 500m, wydaje mi się że takie podejście ma sens. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 782 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2012 (edytowane) z racji obecnie panującej aury za moim oknem powraca do mnie temat halogenów przecimgielnych kombinuję jak łysy koń pod górkę choć zapewne i tak skończy się na Hella micro de ponieważ na chwilę obecną cenowo jest to poza moim zasięgiem zastanawiałem się czy ktoś miał do czynienia z takim czymś http://allegro.pl/ha...2417479324.html lub może coś innego polecić w rozsądnej cenie na razie znalazlem np. to: http://sklep.wesem.p..._typu_HO4#14320 ? Edytowane 21 Czerwiec 2012 przez Marcin N72 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2012 (edytowane) na razie znalazlem np. to: http://sklep.wesem.p..._typu_HO4#14320 ? Też mi temat od dłuższego czasu chodzi po głowie (ponownie ożył po dojeździe nad Solinę po zmroku ;-)) i jeśli się za niego wezmę to jest to mój typ na reflektor. W rękach nie miałem, ale ma homologację, dokumentację i wygląda sensownie... są faktycznie trochę większe od tych zwykle zakładanych do moto, ale to i świecić lepiej powinien (większe lustro) Edytowane 21 Czerwiec 2012 przez kptBurek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2012 Te wyglądają na rozsądne, nie do końca przekonuje mnie tylko homologacja e13 zamiast: E13 (Luksemburg, przeciwmgielne) http://allegro.pl/ha...2417479324.html zapytałbym sprzedawcę i poprosił o dołączenie kwitu homologacyjnego. Sam miałem zamontowane podobne tylko nie soczewki i tak szczerze, to też z homologacją E13: http://www.boxer-parts.eu/halogen_przeciwmgielny_micro_czarny,354,2193.html (teraz mam soczewki i na pewno są lepsze) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 22 Czerwiec 2012 http://allegro.pl/ha...2417479324.html W zależności czego oczekujesz od tych halogenów. Jeśli chcesz sobie doświetlić przednie koło to będą w porządku. Dodatkowo musisz pamiętać o zamontowaniu ich możliwie blisko ziemi, bo już w ogóle nie zobaczysz różnicy. Przelicz sobie jeszcze czy Twój alternator stać na dodatkowe 110W :-D Wydaje mi się,że lepszym rozwiązaniem będzie montaż normalnych halogenów np. tych wesemowskich. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 782 Zgłoś ten post Napisano 22 Czerwiec 2012 z tego co wynika w tym temacie alternator w GS spokojnie się wyrobi, bo ma spory zapas gdyby nie dawał rady zawsze mogę założyć żarówki 35W przedstawione m.in w tym temacie sposoby montażu halogenu rzadko schodzą poniżej przedniego błotnika z tego co pamiętam to zamontowanie zbyt nisko spowoduje że będzie mnie wyprzedał cień własnego koła, co tez nie jest dobrym rozwiązaniem halogeny Wesem też mają żarówkę 55W więc jaka tu różnica w poborze mocy? co masz na myśli mówiąc normalne? halogen(y) ma być używany zgodnie z przeznaczeniem, czyli do jazdy w kiepskich warunkach, a nie na co dzień Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 22 Czerwiec 2012 halogeny Wesem też mają żarówkę 55W więc jaka tu różnica w poborze mocy? co masz na myśli mówiąc normalne? Podejrzewam, że chodzi o reflektor z odbłyśnikiem, a nie nie chińską soczewką ;-) Co do montażu to ja bym się skłaniał do czegoś w stylu http://faq.f650.com/...arsAbe963-2.jpg (foto z http://faq.f650.com/...m#Martin%20Bars) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 782 Zgłoś ten post Napisano 22 Czerwiec 2012 hmmm... mam górne gmole może jakoś do nich coś przytroczę a jeśli nie, to gdzie znajdę magika który wyrzeźbi mi sensowne mocowanie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach