DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Sądziłem,że to od długiego i ostrego "pałowania" się przepalają. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Nie, znam takich co jeżdżą spokojnie i też mają tę przypadłość. ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Proponuje zagłębić się w lekturę forum bo wiele spraw zostało już tutaj omówionych. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Jarek to można go podlączyć pod kompa? Na początku tego byłem pewien,potem przy próbie kupna GS'a mechanik-sprzedający wybił mi to zgłowy...a teraz to już sam nie wiem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 (edytowane) Oczywiście, że można. Możesz sobie kupić GS-911 i odczytywać dane przez PC czy komórkę ;) Edytowane 14 Styczeń 2015 przez ARG 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 14 Styczeń 2015 Jarek to można go podlączyć pod kompa? Na początku tego byłem pewien,potem przy próbie kupna GS'a mechanik-sprzedający wybił mi to zgłowy...a teraz to już sam nie wiem. Niektórzy podłączają nawigację, telefony .... to i pewnie komputer można podłączyć, ale ja piszę o odczytaniu (a nie podłączeniu) komputera czyli jednostki sterującej motocykla - reszta jak poprzednik pisze ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 To z tamtym mechanikiem nie ma co więcej wdawać się w dyskusje. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Ponawiam prośbe o sprawdzenie Dakarka w Lubartowie.Jeśli ktoś ma blisko oczywiście. To jest okrutne,mam 600km w jedną stronę.. :cry: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Jarek to można go podlączyć pod kompa? Na początku tego byłem pewien,potem przy próbie kupna GS'a mechanik-sprzedający wybił mi to zgłowy...a teraz to już sam nie wiem. Ale jak to uargumentował ten mechanik? Toż to standardowy zabieg. Trzeba tylko interfejs mieć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 762 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 A dlaczego wymiana pompy wody mialaby następować co 25kkm? Przykład Jagny i mój pokazuje dwukrotnie wyższe przebiegi 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Mechanik powiedział ,że to jest właśnie zaletą tego modelu. Jest bardzo prosty w budowie, żadnych komputerów nie ma. To ja zdziwiony pytam,bo wcześniej wyczytałem co innego. Mówie na wtrysku chyba powinien mieć. On,że do wtrysku jest sterownik.A gniazda do połączenia z komputerem żadnego nie ma. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 A gniazda do połączenia z komputerem żadnego nie ma. A chcesz sie załozyć? :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Swoja drogą,to ten interfejs do moto nietani jest. Kupiłem sobie do osobówki,to zwrócił się po pierwszym razie.Ale w ty przypadku,to raczej nieopłacane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Mysle, ze w przypadku F650Gs/ Dakar takie urzedzenie do uzytku prywatnego jest zupełnie zbedne. Co innego gdybys celował np w boxera albo 800tke. Tu czasem moglby sie przydac. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Gdybym widział to wcześniej...ale by gościowi kopara opadła. :) Jak człowiek szybko może się zrazić do serwisu.(ogólny nie BMW) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 995 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Mysle, ze w przypadku F650Gs/ Dakar takie urzedzenie do uzytku prywatnego jest zupełnie zbedne. Co innego gdybys celował np w boxera albo 800tke. Tu czasem moglby sie przydac. Do 8setki? do czego? eee.. one na prawde nie psuja się tak jak to niektórzy opisują :-P 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Do 8setki? do czego? eee.. one na prawde nie psuja się tak jak to niektórzy opisują :-P Nie napisałem, ze niezbedny :) tylko, ze czasem moglby sie przydac np do diagnozowania bledow komputera, EWS (antena immobilizera), kasowanie inspekcji, itp. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Dla potomnych / googlujących: Przy błędzie anteny immobilizera wyświetlany jest napis EWS na wyświetlaczu. Nie ma czego diagnozować i powodu do podpinania czegokolwiek poza nową anteną. Kasowanie inspekcji to wydatek 20-30zł, więc zwrot inwestycji jakieś 15-20 lat. Inne błędy i "święty spokój" w długiej samotnej podróży, to co innego i pewnie zastanawiałbym się nad zakupem. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2015 Krzbur po czym można poznać oryginalne tarcze? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2015 Krzbur po czym można poznać oryginalne tarcze? Mają swastyki. ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
imnariel 215 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2015 Mają swastyki. ;-) Mein Gott... :shock: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzbur 72 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2015 (edytowane) Krzbur po czym można poznać oryginalne tarcze? Po kształcie "wzorku". Rozkładzie otworów w tarczy (tych, żeby się szybciej chłodziły). Takim fajnym czarnym wykończeniu na rantach (na zdjęciach tego nie widać). I po rowkach, w których chowają się łby śrub. W niektórych zamiennikach tarcza jest chyba płaska bez rowków (tylko otwory). Dodatkowo TRW na przód ma na starcie 4mm grubości a nie 5. Tu masz zamienniki, które kiedyś wygrzebałem jak musiałem wymieniać. Oryginały w katalogach bmw znajdziesz. NG - NG324, NG325 TRW - MST330, MST337 Edytowane 16 Styczeń 2015 przez krzbur Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2015 Dzięki! :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DanielB 71 Zgłoś ten post Napisano 17 Styczeń 2015 Widzę,że nie ma żadnych komentarzy na temat tego ogłoszenia. Nie widzicie żadnych wad? :| http://olx.pl/oferta/bmw-650-gs-dakar-13030km-CID5-ID6jK5J.html#f9e063af0e Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 17 Styczeń 2015 Podstawowa wada, przez ok. 10 lat 13000km. Mój wiszący na ścianie rower więcej nakręca rocznie bez zdejmowania z haka. Zaraz mu przerdzewieje zbiornik z bezczynności. ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach