Skocz do zawartości
KaeS

Szukam GS 650

Recommended Posts

Powtórzę się w temacie "kupię" bo podobny post spłodziłem w "zamierzam kupić moto".

Chciałbym kupić BMW 650 GS. W zasadzie jestem "zielony" jeśli chodzi o ten motocykl. Nie wiem na co konkretnie mam zwrócić uwagę przy zakupie, jakie mogą być jego realne przebiegi odnośnie jego wieku. Bardzo proszę o porady i jestem zainteresowany podesłaniem mi Waszych ofert sprzedaży.

Wszystkim tym którzy przesłali mi porady i oferty serdeczne dzięki za zainteresowanie, coś na pewno wybiorę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przebiegi są różne powiedzmy, że dla tych motków 10 tys rocznie to rozsądne przybliżenie. Przy zakupie warto zwrócić uwagę na stan techniczny (wiem banał) + co było przy motku robione. Zakładam, że zdajesz sobie sprawę, że 20 tys w motku z Itali czy germanii to taki żarcik sprzedającego. Zakładam, że jeździłeś już czymś i zdajesz sobie sprawę, że cena GSa np. 2007 z przebiegiem 20 tys wygląda np. tak:

http://suchen.mobile...s&pageNumber=1#

Edytowane przez ARG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo dawno temu w latach 1987 - 92 miałem etezetkę, która w czasach komuny kryzysu paliwowego kiedy sprzedawałem miała 35 kk. Dlatego czasami trudno mi uwierzyć, aby motocykl 8 - 9 letni miał 22 kk.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mój ma 9 miesięcy i ma 7 tys

Popsuł się? :ph34r:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Popsuł się? :ph34r:

Ja się popsulem ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale za to ogromny prześwit :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się popsulem ;-)

wszyscy na zlocie widzieli jak się popsuwałeś ;-)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach