Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08.12.2015 in all areas

  1. 2 points
    Mówi samo za siebie, bo to w sumie 200%, a to prawie 300% normy :lol:
  2. 2 points
    Też się muszę chyba do salonu BMW przejść, teraz wiem dlaczego mnie Paweł tam w sobotę zaciągnął, wygląda na to że coś z tego ma :-D
  3. 1 point
    Programem obowiązkowym podczas pobytu w Czarnogórze jest przejazd przez Park Narodowy Durmitor. Można upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu i z rana wybrać się na moto polatankę startując z wybrzeża (w naszym przypadku Sv. Stefan), przejechać kanionem rzeki Tary po czym skierować się na miejscowość Żabljak skąd zaczyna się droga przez Durmitor. Po zapierających w piersi dech widokach trasa kończy się krętym zjazdem do kanionu rzeki Pivy gdzie kompletnie wyrywa z butów. Wyprawa jest na cały dzień i warto jak cholera.
  4. 1 point
    Zdarzyło mi się kilka razy jechać motkiem jak już było ciemno. Tym bardziej teraz gdzie ciemno robi się już po godz 16. I zawsze jazda była z wysileniem wzroku bo mało co przed sobą widziałem. Pacjent to Bmw F650 funduro. Czytałem że te typy mają kiepskie światła i można przełożyć lampy np z mazdy 323f po małej modyfikacji. Ostatni wyjazd który skończył się bardzo późno a trasa przebiegała przez ciemne zakamarki bez latarni, z dziurami w ulicy itp zaważył na ingerencji w oświetlenie. Znalazłem nową lampę z Toyoty Celiki ale jeszcze poszedłem przemierzyć swoją, żeby za dużo potem nie rzeźbić. I tak się jej przyjrzałem. Klosz w stanie idealnym, zadnych odprysków, nic matowego. Odbłyśnik jak nowy. Hmmmm . żarówkę wytargałem a tam niespodzianka. Takiego ciemnego smerfa to ja jeszcze na oczy nie widziałem. :-o Poczytałem o testach żarówek H4 i wybór padł na Osram Night Breaker . 2 żarówki w cenie 65zł. Porównanie żarówek. Po lewej jak widać Osram a po prawej firma POLI, może i poli ale jakoś dupiato. Ściemniło się i zrobiłem podmiankę. Tak było przed wymianą. A tak po. Światła długie PRZED Światła długie. PO Dzisiaj jeszcze wyreguluję lampę i w ciemności na testy, bo wczoraj sponsorem wymiany żarówki był żywiec :drinkbeer: I okazuje się że lampy eFki nie są takie złe :)
  5. 1 point
  6. 1 point
    Prawidłowe podejście :) Grunt, że jest lepiej ;)
  7. 1 point
    Też coś takiego se założyłem. Jak ją szlak trafi to założę następną, a ile wytrzyma to mam w dupie. Jest lepiej niż na tym co było, a co było nie wiem i nie chcę wiedzieć. Porche ma lepsze, nawet marycha pod nimi dobrze rośnie. Podobno.
  8. 1 point
  9. 1 point
    Taki trend... Chłopcy i dziewczęta sie rozszaleli i kobieta mi sie zaraziła. Wszystkie cztery motocykle zakupione w przeciągu ostatniego miesiąca A tak naprawdę zaraziła sie tok temu w Bieszczadach. Miała wtedy wypożyczona F700 i pojeździła tez na DR Mygosi. DR juz kupiła, ale wymienia na F700. A F800 pozostaje niedoścignionym marzeniem Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. 1 point
    To może ja pokaże inny biegun tego samego serwisu a sama akcja również działa się w Maroku (dokładnie 3 tygodnie temu). Bez wdawania się w szczegóły bo akcja była naprawdę gruba a padło małe coś... Kamień uderzył tak niefortunnie, że w 990S padł czujnik stopki. Nie dało się tego obejść klasycznym sposobem. Mieliśmy 2 KTMy więc nastapiła zamiana czujnika i wyjechaliśmy 60km w miejsce gdzie był zasięg GSM. Dalszą historię znam tylko z opowieści bowiem wróciłem z czujnikiem do drugiego KTMa by ten mógł dojechać do reszty grupy. Oczywiście zastała nas noc i cała reszta przygód z tym związana. Telefon do serwisu i problem bo chłopaki nie wiedzą, no ale jak mogli by nie pomóc. Wzięli się do roboty, zakasali rękawy, rozebrali 990kę która mieli na wyposażeniu (żeby nie było, że 990 klienta rozbierali :P ) i studiując jednocześnie schemat doszli jak to połączyć. A nie było to takie proste i oczywiste jak w większości motocykli. Oczywiście pocięli oryginalną instalację swojego KTMa by sprawdzić czy to co wywnioskowali ze schematu zagra w realu. Poszło! Sami byśmy do tego nie doszli! Oddzwonili, powiedzieli co i jak. Gdy dojechaliśmy ( z "nagranym" autem w razie czego) maszyna była już gotowa do startu. Dodam tylko, że ów egzemplarz nie był u nich kupiony, nie był u nich serwisowany. Ot, pomogli bo chcieli. Uważam, że musieli mieć wtedy słaby dzień albo nie zjedli rano snikersa.... P.S. Zabierając ze sobą KTMa zawsze pytam czy pompa i wysprzęglik zrobione jak należy ;)
  11. 1 point
    Nawet jakby w drodze od nich wyciągali masowo części, to i tak byłaby to dla firmy i ludzi najtańsza i najskuteczniejsza reklama, zrobiona w najfajniejszych możliwych warunkach.
  12. 1 point
    No Stoner przestań bronić dziadów ;-) już na pewno wszyscy jeżdżą do nich i wyciągają części, pewnie za darmo jeszcze, a na odchodne dodają - "pocałuj mnie w dupę" ;-) Nie ma co roztrząsać... sami wystawili sobie laurkę - "najgorzej jak ktoś wyżej sra jak dupę ma" :-D Nie bardzo jest tu się czemu dziwić, skończyły się czasy, że motocykliści robią coś bezinteresownie, liczy się tylko kasa, nie miejmy złudzeń, bylibyście bardziej znani to pewnie by Wam pomogli :lol: Czasy kiedy motocyklami jeździli tylko ludzie z pasją dawno przeminęły, nie chcę tu generalizować, ale teraz motocyklami jeździ coraz więcej ludzi których po prostu na to stać i ich gówno interesuje taka pomoc komuś w trasie. Pisałem o tym chyba kilka razy, przy okazji powrotu z któregoś zlotu ze Zdolnego Śląska, z Vengoshem i Krzyżakiem, przy drodze stał koleżka na ścigu, bo mu się paliwo skończyło.... przejechało obok niego kilkudziesięciu takich samych jak on, nikt się nie zatrzymał. My mimo że mieliśmy do przejechanie ok. 500 km do domu, zatrzymaliśmy się, zawróciliśmy kilka km do cpn-u, przywieźliśmy paliwo i pojechaliśmy dalej. No ale ... ".... trzeba być człowiekiem, a nie.... ścierką.." :-D


×