No to robota zakończona, wiem że odkąd motocykl trafił w ręce dobrych mechaników, na początku Jarka a teraz Aliena wątek stracił mocno na dramatyźmie i nie jest już tak ciekawy ale ja tak wolę . Obecną przeróbkę wykonywał warsztat Aliena Auto-zen https://auto-zen.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral
, który z całego serca mogę polecić. Zmiany nie okazały się aż tak łatwe jak jest opisane np. w wątkach na ADVrider ale Alien dał radę. Oprócz przycięcia plastiku trzeba było dorobić stacyjkę i podkładki do adaptorów bo nie do końca pasowały. Oczywiście nowe łożysko główki ramy i uszczelnienie w półkach
Było wiadomo, że ze stacyjką trzeba będzie coś wykombinować, w ruch poszła tokarka
I wyszło coś takiego, mi się podoba
Trzeba też było zmienić śrubki od tarczy bo wszystko wchodzi na styk
Foty tego co zostało zmienione
Full regulejszyn
Hiper deep offroadowa osłona zębatki ratel
Adaptory zacisku i czujnika ABS też Ratel
Alien przywiózł mi dzisiaj moto i oczywiście od razu pojechałem sprawdzić na extra hiper hard deep off
Tak prezentuje się po przeróbce
Jeszcze raz srogi komin
I kilka fot z przejażdżki ale Dakarowy
Powiem tak, traktowałem tę przeróbkę jak kaprys. Myślałem, że taki lamus jak ja nie zauważy specjalnej różnicy ale teraz wiem, że zawieszenie fabryczne gs-a to straszne gówno, po prostu nie da się tego porównać. Na łysych anakach zapierdzielałem bez żadnych obaw po szutrach, po piachu, nie ma żadnych problemów z nawrotami. Pewnie buchniecie śmiechem i powiecie, że to zwykłe bałwochwalstwo i dobry kierownik pojedzie na wszystkim, ja na szczęście dobry nie jestem i ta zmiana spowoduje moje lepsze samopoczucie poza asfaltami