ENT108

Rumunia klasycznie ;)

33 postów w tym temacie

Hej,

My klasycznie, na pierwszy trip do Rumunii ;) 

Można paczeć jak świeżaki łapią gleby ;D

pzdr!

 

18 osób lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co tam się działo w 4:40 i 7:20 ? :default_blink: 

P.S. Fajnie poskładane, czym nagrywaliście ujęcia na motocyklach? tylko Sesion?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzieki :) Tak, session, tylko to udalo sie zakupic po drodze ;) aa i troche telefonami.

4:40 ucieklo mi kolo tylnie na piachu... bylo super blisko szlifu
7:20 to jest problem szerokiego konta kamery :) wbrew pozorom byl to stromy podjazd szutrowy, kumpel z przodu na Scorpionach mial uslizg przedniego kola i glebe a ja sie zapatrzylem i zpapugowałem wyczyn :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Piękne klimaty, zapodaj jakiś link do trasy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no wlasnie pracujemy nad jej odtworzeniem... wrzuce jak bedzie gotowa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Temat montażu :] jest długi... przywieźliśmy prawie 800GB materiału. Najpierw kombinowałem jak to zacząć obrabiać domowym sposobem. Skończyło się na zewnętrznym dysku USB (jednak nie polecam podchodzic do tego bez RAIDA). Cały projekt po imporcie i konwersji zajął 1.8TB... i tak dłubałem po godzinach od powrotu w sumie. Ze wstępnej selekcji wyszło mi kilka h... miało być do 15min żeby to ludzia mogli ogladac, ale juz musialbym wywalac fajne rzeczy wiec stanelo na tych 25. I moglbym tam jeszcze dlubac bez konca bo jest kupa niedociagniec, ale to nie Hollywood, ma byc zajawka a nie oskar ;D no i juz chielismy to miec.

Dzieki za propsy.

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyszło bardzo fajnie.

Ja coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu żeby sprzedać kamerki :-(

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyżby V-Strom? To było z pewnością sprytnie zamaskowane BMW. :default_icon_e_biggrin:

 

Świetny filmik.

Edytowane przez Moto Troter
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tak sie zapatrzyłam ze miał być komentarz tu a wyszło na yt, niemniej film bardzo przypadł do gustu :)SBZJ!

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Piotrek napisał:

Ja coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu żeby sprzedać kamerki :-(

Bez kamery wiecej frajdy z jazdy :default_cool:

1 godzinę temu, Moto Troter napisał:

Czyżby V-Strom? To było z pewnością sprytnie zamaskowane BMW. :default_icon_e_biggrin:

:default_biggrin: dobre! przekaze koledze!

1 godzinę temu, aaniś napisał:

tak sie zapatrzyłam ze miał być komentarz tu a wyszło na yt, niemniej film bardzo przypadł do gustu :)SBZJ!

hehe :default_smile: 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Piotrek napisał:

Wyszło bardzo fajnie.

Ja coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu żeby sprzedać kamerki :-(

Prawda jest taka, że nakręcenie dobrego materiału to nawet nie połowa sukcesu. Ciekawe, dynamiczne ujęcia, fajne dialogi. Reszta to montaż i dobór właściwej muzyki. Kosztuje to mnóstwo czasu i pracy. Ja tak nie potrafię więc kamerki nie kupię. Wolę foty. Jednak podziwiam wszystkich filmowców amatorów, zwłaszcza kiedy produkcja wciąga. Przyznam się, że tu były momenty kiedy miałem ochotę lekko popchnąć film do przodu, niemniej jednak obejrzałem cały do końca. Na pewno każdy kolejny będzie coraz to lepszy :default_icon_beer:

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak nie ma KTMa, to oczywiście legenda bezdroży strzela fochy :default_icon_beer:

V-Strom po prostu jedzie, a BMW na każdym ujęciu przyciera podnóżki.

Gratki wyjazdu i pomysłu na montaż oraz cierpliwości przy składaniu tego wszystkiego do kupy!

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
41 minut temu, Mutomb napisał:

Prawda jest taka, że nakręcenie dobrego materiału to nawet nie połowa sukcesu. Ciekawe, dynamiczne ujęcia, fajne dialogi. Reszta to montaż i dobór właściwej muzyki. Kosztuje to mnóstwo czasu i pracy. Ja tak nie potrafię więc kamerki nie kupię. Wolę foty. Jednak podziwiam wszystkich filmowców amatorów, zwłaszcza kiedy produkcja wciąga. Przyznam się, że tu były momenty kiedy miałem ochotę lekko popchnąć film do przodu, niemniej jednak obejrzałem cały do końca. Na pewno każdy kolejny będzie coraz to lepszy :default_icon_beer:

To wszystko prawda. Dzieki za szczerosc. Dlatego profesionalnie ekipy dziela rejestrowanie i montaz. Autorzy ujec są do nich zwyczajnie przywiązani i ciężko im obiektywnie zrobic selekcje i montaz.

Edytowane przez ENT108

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
10 minut temu, enlil napisał:

 

... a BMW na każdym ujęciu przyciera podnóżki.

 

Za nisko zamontowane? Niemiec by się nie pomylił.:default_icon_e_biggrin:

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Super filmik, fajnie się oglądało :-)

A jak Ci się opony sprawowały? Jakieś szczegóły? Wziałbyś ponownie w trasę???

Wysłane na Berdyczów ...

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
39 minut temu, Piotreo napisał:

A jak Ci się opony sprawowały? Jakieś szczegóły? Wziałbyś ponownie w trasę???

O oponach to przyjelismy powazna lekcje na tym wypadzie :)

Generalnie uwazam, ze do swojego stylu jazdy i na taka zroznicowana trase dobrze dobrałem opony i je polecam. Na suchym asfalcie 10/10. Szutry tez super 10/10. Trawa, łąki też super. Wszystko sie zmienia jednak z pojawieniem sie wody i blota. Na mokrym asfalcie Tourance gozej niz Scorpion ale lepiej niz Heidenau. W blocie to tylko Heidenau dawaly rade, na Tourance jakos szło a na Scorpionach kumpel walczył o zycie :) Na mokrej trawie tez była masakra. No ale nie moza miec wszystkiego. Tourance to opona glownie szosowa i tu najlepiej się jechało(widac po ujeciach), ale biorac pod uwage jak dobrze sie jezdzilo po szutrach i łąkach to jest swietna opcja na uniwersalna opone. Z tego co wiem to jest to opona 80/20. Jako, ze nastepnym razem chcialbym byc lepeij przygotowany na bloto, bo tu byl problem, to poszukam czegos blizej 50/50 (Anakee Wild?)... no ale wtedy juz kosztem asfaltowych winkli najpewniej.

Edytowane przez ENT108

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tutaj pan chwali anakee wild tak, że mało się nie posra z zachwytu. Trza będzie wypróbować :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Dziadek napisał:

Tutaj pan chwali anakee wild tak, że mało się nie posra z zachwytu. Trza będzie wypróbować :)

No właśnie nie tylko on... :default_cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ekstra. Fajny wypad, mnóstwo znajomych miejsc. Filmik bardzo przyjemnie się ogląda, absolutnie nie jest za długi.

Jeszcze tylko jakieś 3 i pół miesiąca i znowu można będzie hasać po dzikich miejscach. Na Rumunię mam nowy plan, fajne okolice, które do tej pory chyba nie przewijały się w relacjach.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rumunia też chodzi mi po głowie jeśli chodzi o 2017

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 19.12.2016 o 12:22, ENT108 napisał:

Dzieki :) Tak, session, tylko to udalo sie zakupic po drodze ;) aa i troche telefonami.

A jak poradziliście sobie z ładowaniem Session, bo ona ma chyba tylko wbudowaną baterię? 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 minut temu, dakarowy napisał:

A jak poradziliście sobie z ładowaniem Session, bo ona ma chyba tylko wbudowaną baterię? 

Jak wyłączysz wifi i diodę :default_cool: to całkiem nieźle ciągnie... na ogół wystarczały nam na większość trasy dziennie. Longiem to ze 4h potrafi chyba zarejestrować na jednym ładowaniu. Większy problem był z kartami :) 64GB szybko się zapełnia a długo zgrywa jak komputery użyczasz po drodze i maja tylko USB 2.0 :default_cafe2:a kopie chcesz zrobić dwie...

Edytowane przez ENT108

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz