Skocz do zawartości

Recommended Posts

Pewne zdjęcia jednak wyciekły do sieci :shock:

443115844_o9Ai5-L.jpg

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiarygodność zdjęcia podkreśla typowa dla zabudowy wielkopolskiej skrzynka pocztowa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Części na czarno już malnięte w obecnej chwili lakiernik podkładuje reszte pod malowanie ramy

05032012688.jpg

05032012689.jpg

05032012690.jpg

Jeszcze dziś sety będą malowane na czarno oraz dzwignia zmiany biegów i hamulca

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vengosh - naprawdę przechodzisz na ciemną stronę mocy! :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla małej odmiany od kół postanowiłem wypróbować dziś jak się poleruje wydechy od GSa ;) wcześniej nabyłem zalecany tu filc na gąbce, preparat Sonax i zabrałem się do roboty. No cóż nie oczekiwałem od razu spektakularnego sukcesu, ale efekt jest eee… powiedzmy niejednolity. W miejscach, gdzie była jedynie śniedź i brud wydeszek ładnie zalśnił. Jednak tam gdzie były konkretne przebarwienia, takie ciemne plamy, nie jest tak różowo. Kilkukrotne powtórzenie zabiegu polerowania, w międzyczasie czyszczenie ciepłą wodą z płynem z osadu przyniosło jedynie częściową poprawę.

Jakieś porady? Co robię źle? Ja wiem, że z … niczego to się bicza nie ukręci, ale wydawało mi się, że może będzie lepiej. A może jestem niecierpliwy? :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja miałem taki brunatny, przepalony nalot i zeszło sonaksem właśnie. Jechałem filcem i gąbką na wkrętarce. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oj trzeba się namęczyc.. trzeba ale da się :-P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:) czyli zagryźć zęby i jechać dalej… Myślałem o papierze wodnym 2000 i wodzie, bo są miejsca wokół mocowań, gdzie za chiny nie dotrę żadną końcówką.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

DO SKUTKU ALIKU DO SKUTKU. Kup ewentualnie inną tańszą niż Sonax pastę i katuj to miejsce aż do skutku. Ja właśnie tak robiłem choć cierpliwością nie grzeszę...ale wyszło git! I co ciekawe wydech i ruuuureczka fajnie się wybarwia. Niech MOC będzie z Tobą!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Doooobra. Będę próbować. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:) czyli zagryźć zęby i jechać dalej… Myślałem o papierze wodnym 2000 i wodzie, bo są miejsca wokół mocowań, gdzie za chiny nie dotrę żadną końcówką.

Tak,ta papierkiem wodnym także śmiało możesz zadziałać!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Specjalnie dla Ciebie Aliku pogadałem z kumplem, który jest właśnie po operacji czyszczenia rur przy kolektorze. Oto co napisał:

papier ścierny, zacząłem od P500, skończyłem na P3000, poźniej filc i pasta AUTOSOL. Gdzie dało się podejsc wiertarką to takim wałkiem filcowym robiłem, a gdzie się nie dało to kupiłem pasek filcowy w Casto, taki 5x60cm i ręcznie moja-twoja

A oto zdjęcia po polerce. Niestety koleś nie miał przed polerką ale może z tego zdjęcia coś będzie widać:

P1320238.JPG

A to już po operacji:

IMG_20120301_143003.jpg

IMG_20120301_143018.jpg

IMG_20120301_143024.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vengosh - naprawdę przechodzisz na ciemną stronę mocy! :D

Mój silnik wygląda jak Darth Vader :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

IMG_20120301_143024.jpg

To ochrona silnika czy gmole jakieś ;)

Edytowane przez Jarek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Mój silnik wygląda jak Darth Vader :lol:

Ty się nie śmiej, bo tak zamalowanego już nie rozkręcisz, zapomnieli Ci chopaki powiedzieć, że to już jest jednorazówka :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:) czyli zagryźć zęby i jechać dalej… Myślałem o papierze wodnym 2000 i wodzie, bo są miejsca wokół mocowań, gdzie za chiny nie dotrę żadną końcówką.

Tylko papierek Scierny inaczej przebarwień nie spolerujesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mój silnik wygląda jak Darth Vader :lol:

Nie chcę cię martwić Vengoshu, ale odgłosy wydaje też takie same jak Darth Vader. :lol:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ekhmmm... a ja to miałem skojarzenie z lateksem z sexshopu, a nie z vaderem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ekhmmm... a ja to miałem skojarzenie z lateksem z sexshopu, a nie z vaderem

Panie doktorze, wszystko mi się kojarzy z seksem. Silnik od GS-a też. :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

OK zdjęć na razie nie ma. Ale papier zdziałał cuda. ;) 400/500 - 800 - 1200 - 2000. Na razie musicie uwierzyć na słowo. Jutro polerowanie Sonaxem czy innym tam specyfikiem. Najgorsze k... to są w okolicach spawów. Ja pierniczę, ale tam się trzeba nadziubać. A to dopiero jedna pucha ;) - jest jakiś chytry sposób na odkręcenie sondy lambada? nie przyglądałem się temu jeszcze, ale podobno są jakiesik klucze... nie chcę tego zamoczyć, bo potem Vengosh będzie miał Vadera z czkawką ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

OK zdjęć na razie nie ma. Ale papier zdziałał cuda. ;) 400/500 - 800 - 1200 - 2000. Na razie musicie uwierzyć na słowo. Jutro polerowanie Sonaxem czy innym tam specyfikiem. Najgorsze k... to są w okolicach spawów. Ja pierniczę, ale tam się trzeba nadziubać. A to dopiero jedna pucha ;) - jest jakiś chytry sposób na odkręcenie sondy lambada? nie przyglądałem się temu jeszcze, ale podobno są jakiesik klucze... nie chcę tego zamoczyć, bo potem Vengosh będzie miał Vadera z czkawką ;)

Ale za to jak skończysz, to nagroda Polishera murowana. :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jest jakiś chytry sposób na odkręcenie sondy lambada? nie przyglądałem się temu jeszcze, ale podobno są jakiesik klucze...

To może być trudne.

Tam najlepiej użyć klucza oczkowego 22 ;)

Przykręcanie - łatwizna też kluczem 22 ;)

Dla Alika - przykręcamy na miedzi lub graficie siłą 40-60 Nm ( tyle producent ) przy czym 40 to już jest za dużo ( tyle ja )

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×