Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Mam nadzieję, że nikogo nie urażę tym tematem ale jakiś czas temu będąc zapatrzony tylko w f650gs zobaczyłem na mieście Hondę Translap i zacząłem się zastanawiać który motocykl kupić.

Jestem początkującym motocyklistą i będzie to mój pierwszy motor, tak więc nie jestem jeszcze zbytnio obeznany z tematem motocykli. Mój fundusz to koło 5000 na sam motocykl.

Czy moglibyście mi pomóc i trochę się wypowiedzieć na temat każdego z nich? Nie chciałbym kupić i potem żałować.

Wiem, że jestem na forum gs'ki ale chcę poznać tylko plusy i minusy obu tych maszyn.

Pozdrawiam, Jakub

Edytowane przez Pszczółek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za 5 tyś zł nie kupisz porządnego GS-a (nie GS-ki) :-P może nie chodzi Ci wcale o GS-a, a o F-kę

Zresztą z porządnym Trampkiem w tej cenie pewnie też szału nie będzie :roll:

Różnice podstawowe to silnik i waga, reszta to to samo g. :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gdy szukałam motocykla wiele osób podpowiadało mi F650gs, niby przyjemniejszy dla kobiet :-D. Postawiłam na Trampka. Choć nie wiem co straciłam bo gs nie jeździłam to nie żałuję.

Trampek daje mi to czego potrzebuję.

Dłuższa wyprawa? No problem.

Wypady na szutry,troszkę błota czy piachy? Spoko, no problem.

Dojazdy do pracy/szkoły czy na zakupy? No problem.

Ponadto mało pali, silnik jest elastyczny i nie do zajechania.

Moja pierwszą sztuka potrafiła spalić niecałe 4 litry, obładowana bagażem na wyprawie.

Z minusów to Trampki starsze mają słabe hamulce. W nowszym, od rocznika 91 jest o niebo lepiej :-)

Najlepiej by było dla Ciebie przysiąść się do dwóch maszyn i wybrać tą która Ci bardziej odpowiada.

Wyklikano z Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wtrącę swoje trzy grosze.