Pawel 53 770 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 A Ty co myślisz o nowszym trampku? Z ABS-em, podokładać gmole, stelaż. Będzie działał? Znam ten motocykl za sprawą Dawida650. Przesiadł się z singla i był bardzo zadowolony dopóki nie wsiadł na Tenere 1200 z której jest mega zadowolony do tej pory ;) A poważnie to każdy motocykl w końcu się nudzi i z biegiem czasu szuka się cześć innego. Kupisz, pojeździsz, jak się znudzi to sprzedasz i kupisz inny. Jaka to różnica jaki motocykl? Każdy nowy jest w czymś dobry jednocześnie będąc w czym innym do dupy, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 591 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Przerażasz mnie... Stanę się taki jak Mario 6na9??? Nie no bez przesady, aby dorównać Mario6na9 nie wystarczy nabyć Thampka. Trzeba jeszcze przejść przez okres Vulcana a to już nie są przelewki. :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Zastanów się, niemry są brzydkie. Zauroczenie cyckami minie, spojrzysz na "fasadę" i........... co wtedy. Za późno. Cycata stoi już w garażu. Piękna nie jest, ale maniery ma nie naganne Sent from my SM-G920T using Tapatalk 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 001 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Nie znam nikogo to się przesiadł z singla na coś innego i do niego wrócił Jak to kurwa nie znasz pajacu jeden :lol: A w temacie.. O Trampku napiszę tylko tyle, że jest spoooro cięższy, silnik wiadomo lepszy (kultura pracy i nawet "odpychanie się"), zawieszenie niedomaga, poza tym jest brzydki :mrgreen: 8setki na allegro chodzą już nawet za 18500 pewnie warte tyle za ile wystawione ale są :-D Jak dla mnie to jeśli koniecznie chcesz zmiany, to albo Twin, albo szkoda kasy na zmiany ;-) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 770 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Jak to kurwa nie znasz pajacu jeden :lol: Gonga w kaczan, obszczymurze? :lol: 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 919 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Jacek , miałem okazję przejechać się trampkiem kolegi głownie na szosie i może ze 2-3 km przez jakąś polną drogę. Po polnej drodze jedzie, no tak sobie jedzie, ale czoperem też można jechać. Nuda, nuda, nuda i taki jakiś klocek. Jak chcesz to jako drugi motek do jazdy we dwoje to może, ale singla bym na to nie zamienił . Zresztą jak do wiosny nic nie zakupisz to myślę, że nie będzie problemu żebyś sam się przekonał jak się tym jeździ. Póki co powodzenia w poszukiwaniach. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Nie znam nikogo to się przesiadł z singla na coś innego i do niego wrócił Ja znam jedna co Twina kupiła i singla zostawiła, żeby nim po dziurach upalac. A wracając do DLa. Jechałem kiedyś taki dość techniczny rajd z gościem na dużym GSie i pamiętam jak się drapal w głowę jak to możliwe że jadę wszędzie tam gdzie on, tak samo szybko na motocyklu który kosztuje tyle co jego zawieszenie Touratech Sent from my SM-G920T using Tapatalk 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 770 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Ja znam jedna co Twina kupiła i singla zostawiła, żeby nim po dziurach upalac. Jak już ma czym popędzić dalej bez męczarni to może zmieni singla na DRZ np. To chyba ciekawsze i bezpieczniejsze żeby upalać po dziurach ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 (edytowane) Jak już ma czym popędzić dalej bez męczarni to może zmieni singla na DRZ np. To chyba ciekawsze i bezpieczniejsze żeby upalać po dziurach ;) Miała DR 650 na dziury. Sprzedany miesiąc temu. Ergo nie do końca jej podchodziło, a do podnoszenia tak samo ciężki jak singiel. Jest cel kupić Freeride'a albo Beta X Trainer w przyszłym roku. Jak już ma czym popędzić dalej bez męczarni to może zmieni singla na DRZ np. To chyba ciekawsze i bezpieczniejsze żeby upalać po dziurach ;) Już miała DR 650. Nie podeszła ergonomia i ciężki prawie jak singiel. Sprzedany miesiąc temu. Jest cel na 2017 X Trainer lub Freeride Sent from my SM-G920T using Tapatalk Edytowane 21 Styczeń 2016 przez looksgoodinblack Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Jacek, wydaje mi się, że warto rozważyć r1150gs, prosta obsługa, praktycznie żadnej elektroniki, wygoda w podróżowaniu w dwie osoby, a i po za asfalt można zjechać w niezobowiązujący teren. Chyba nawet ktoś tu na forum ma do sprzedania i pewnie opuści z wystawionej ceny :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Ile tam? 12? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Myślałem nad tym oczywiście, jednak nie chcę dwóch motków w tym momencie. Poza tym doszedłem do wniosku, że ciężki sprzęt kusi, ale za bardzo ogranicza. Może za parę lat, jak odpuszczę bezdroża, to wtedy pogadamy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Znam ten motocykl za sprawą Dawida650. Przesiadł się z singla i był bardzo zadowolony dopóki nie wsiadł na Tenere 1200 z której jest mega zadowolony do tej pory ;) A poważnie to każdy motocykl w końcu się nudzi i z biegiem czasu szuka się cześć innego. Kupisz, pojeździsz, jak się znudzi to sprzedasz i kupisz inny. Jaka to różnica jaki motocykl? Każdy nowy jest w czymś dobry jednocześnie będąc w czym innym do dupy, Ten głos trochę mnie przekonał. Chyba kupię trampka, zobaczę coś nowego, jak mi podpasuję, to pojeżdżę ze dwa lata, a jak nie, to opchnę i tyle. Taka chyba będzie ostateczna wersja. W końcu nie zamieniam na żaglówkę, tylko trochę inny motek. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 To najsmutniejsza wiadomość dziś na tym forum :roll: 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 363 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Ten głos trochę mnie przekonał. Chyba kupię trampka, zobaczę coś nowego, jak mi podpasuję, to pojeżdżę ze dwa lata, a jak nie, to opchnę i tyle. Taka chyba będzie ostateczna wersja. W końcu nie zamieniam na żaglówkę, tylko trochę inny motek. Nie nakręcaj się. Zaczekaj, zrobi się cieplej to dam Ci się przejechać Trampkiem Mariusza. To się w teren nie nadaje. Pojechać pojedziesz, ale gdzie przyjemność z jazdy. Chcesz się umordować w piachu, to przyjedz, zakopiemy Fronterę w piachu i się umordujesz ile zechcesz. :D Co innego jazda z Moniką, będzie Ci dozgonnie wdzięczna :kisshe: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Dzięki. Jak kupować, to teraz, bo ceny niskie. Aż tak kiepsko jeździ ten motek w piachu? Bo to akurat lubię. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Dzięki. Jak kupować, to teraz, bo ceny niskie. Aż tak kiepsko jeździ ten motek w piachu? Bo to akurat lubię. Kupuj bez ABS bo w trampku go nie wyłączysz. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Jak to nie wyłączę? Nieźle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 827 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Jacku. Jak chcesz mogę Ci całe bajanie opowiadać jaki Trampek jest zajefajny - bo jest i kropka. U mnie jedyna opcja wymiany to: Tiger 800 XC ewentualnie BMW 800 GS. Szczerze. Tobie mogę polecić sprzęt tylko jako drugi do wycieczek z żoną. Asfalt i lekki teren (na odpowiednich oponach) polecisz wygodnie i komfortowo i tyle. Piachy, błoto itp to nie jest żywioł Trampka i nie da rady jak GS. Trampek jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości. Zawieszenie miękkie i przód od razu do wymiany na progresy. Osłona pod silnikiem to plastykowa imitacja. Układ hamulcowy zintegrowany, a ABS niewyłączalny. I to tyle co teraz przychodzi mi do głowy. Pozdro. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 363 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Jacenty, Ty jesteś złota rączka. Zrobisz sobie psztyczek-elektryczek i sobie będziesz wyłączał. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 770 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Akurat wyłączyć ABS jest najprościej 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 591 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Akurat wyłączyć ABS jest najprościej Ale chodzi o to żeby go jeszcze potem włączyć :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Moto Troter 4 323 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Ja tam do podróżowania i szutrów stanowczo polecam DL'a i wiem co mówię. Za naście tysi do kupienia w dobrym stanie. Za jakieś 29 tysi nówka salonówka z 2 letnią gwarancją i 2 lata Suzuki Assistance z opcją przedłużenia. Zero problemów, lać i jechać mając wszystko w rzyci. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 770 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Tyle że to słabe jak kompot że ścierki Assistance z opcją przedłużenia. :-D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2016 Akurat wyłączyć ABS jest najprościej Ale z tego co słyszałem to nie w Triumphie :P :lol: 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach