Skocz do zawartości
JacekJ

Poszukuję F650GS Twin w rozsądnych pieniądzach i znośnym stanie.

Recommended Posts

A Ty co myślisz o nowszym trampku? Z ABS-em, podokładać gmole, stelaż. Będzie działał?

Znam ten motocykl za sprawą Dawida650.

Przesiadł się z singla i był bardzo zadowolony dopóki nie wsiadł na Tenere 1200 z której jest mega zadowolony do tej pory ;)

A poważnie to każdy motocykl w końcu się nudzi i z biegiem czasu szuka się cześć innego. Kupisz, pojeździsz, jak się znudzi to sprzedasz i kupisz inny. Jaka to różnica jaki motocykl? Każdy nowy jest w czymś dobry jednocześnie będąc w czym innym do dupy,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przerażasz mnie... Stanę się taki jak Mario 6na9???

Nie no bez przesady, aby dorównać Mario6na9 nie wystarczy nabyć Thampka.

Trzeba jeszcze przejść przez okres Vulcana a to już nie są przelewki. :)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zastanów się, niemry są brzydkie. Zauroczenie cyckami minie, spojrzysz na "fasadę" i........... co wtedy.

Za późno. Cycata stoi już w garażu. Piękna nie jest, ale maniery ma nie naganne

Sent from my SM-G920T using Tapatalk

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie znam nikogo to się przesiadł z singla na coś innego i do niego wrócił

Jak to kurwa nie znasz pajacu jeden :lol:

A w temacie..

O Trampku napiszę tylko tyle, że jest spoooro cięższy, silnik wiadomo lepszy (kultura pracy i nawet "odpychanie się"), zawieszenie niedomaga, poza tym jest brzydki :mrgreen:

8setki na allegro chodzą już nawet za 18500 pewnie warte tyle za ile wystawione ale są :-D

Jak dla mnie to jeśli koniecznie chcesz zmiany, to albo Twin, albo szkoda kasy na zmiany ;-)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak to kurwa nie znasz pajacu jeden :lol:

Gonga w kaczan, obszczymurze? :lol:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacek , miałem okazję przejechać się trampkiem kolegi głownie na szosie i może ze 2-3 km przez jakąś polną drogę. Po polnej drodze jedzie, no tak sobie jedzie, ale czoperem też można jechać. Nuda, nuda, nuda i taki jakiś klocek. Jak chcesz to jako drugi motek do jazdy we dwoje to może, ale singla bym na to nie zamienił . Zresztą jak do wiosny nic nie zakupisz to myślę, że nie będzie problemu żebyś sam się przekonał jak się tym jeździ. Póki co powodzenia w poszukiwaniach. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie znam nikogo to się przesiadł z singla na coś innego i do niego wrócił

Ja znam jedna co Twina kupiła i singla zostawiła, żeby nim po dziurach upalac.

A wracając do DLa. Jechałem kiedyś taki dość techniczny rajd z gościem na dużym GSie i pamiętam jak się drapal w głowę jak to możliwe że jadę wszędzie tam gdzie on, tak samo szybko na motocyklu który kosztuje tyle co jego zawieszenie Touratech

Sent from my SM-G920T using Tapatalk

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja znam jedna co Twina kupiła i singla zostawiła, żeby nim po dziurach upalac.

Jak już ma czym popędzić dalej bez męczarni to może zmieni singla na DRZ np.

To chyba ciekawsze i bezpieczniejsze żeby upalać po dziurach ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak już ma czym popędzić dalej bez męczarni to może zmieni singla na DRZ np.

To chyba ciekawsze i bezpieczniejsze żeby upalać po dziurach ;)

Miała DR 650 na dziury. Sprzedany miesiąc temu. Ergo nie do końca jej podchodziło, a do podnoszenia tak samo ciężki jak singiel. Jest cel kupić Freeride'a albo Beta X Trainer w przyszłym roku.

Jak już ma czym popędzić dalej bez męczarni to może zmieni singla na DRZ np.

To chyba ciekawsze i bezpieczniejsze żeby upalać po dziurach ;)

Już miała DR 650. Nie podeszła ergonomia i ciężki prawie jak singiel. Sprzedany miesiąc temu. Jest cel na 2017 X Trainer lub Freeride

Sent from my SM-G920T using Tapatalk

Edytowane przez looksgoodinblack

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacek, wydaje mi się, że warto rozważyć r1150gs, prosta obsługa, praktycznie żadnej elektroniki, wygoda w podróżowaniu w dwie osoby, a i po za asfalt można zjechać w niezobowiązujący teren.

Chyba nawet ktoś tu na forum ma do sprzedania i pewnie opuści z wystawionej ceny :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślałem nad tym oczywiście, jednak nie chcę dwóch motków w tym momencie. Poza tym doszedłem do wniosku, że ciężki sprzęt kusi, ale za bardzo ogranicza. Może za parę lat, jak odpuszczę bezdroża, to wtedy pogadamy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znam ten motocykl za sprawą Dawida650.

Przesiadł się z singla i był bardzo zadowolony dopóki nie wsiadł na Tenere 1200 z której jest mega zadowolony do tej pory ;)

A poważnie to każdy motocykl w końcu się nudzi i z biegiem czasu szuka się cześć innego. Kupisz, pojeździsz, jak się znudzi to sprzedasz i kupisz inny. Jaka to różnica jaki motocykl? Każdy nowy jest w czymś dobry jednocześnie będąc w czym innym do dupy,

Ten głos trochę mnie przekonał. Chyba kupię trampka, zobaczę coś nowego, jak mi podpasuję, to pojeżdżę ze dwa lata, a jak nie, to opchnę i tyle. Taka chyba będzie ostateczna wersja. W końcu nie zamieniam na żaglówkę, tylko trochę inny motek.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To najsmutniejsza wiadomość dziś na tym forum :roll:

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten głos trochę mnie przekonał. Chyba kupię trampka, zobaczę coś nowego, jak mi podpasuję, to pojeżdżę ze dwa lata, a jak nie, to opchnę i tyle. Taka chyba będzie ostateczna wersja. W końcu nie zamieniam na żaglówkę, tylko trochę inny motek.

Nie nakręcaj się. Zaczekaj, zrobi się cieplej to dam Ci się przejechać Trampkiem Mariusza. To się w teren nie nadaje. Pojechać pojedziesz, ale gdzie przyjemność z jazdy. Chcesz się umordować w piachu, to przyjedz, zakopiemy Fronterę w piachu i się umordujesz ile zechcesz. :D

Co innego jazda z Moniką, będzie Ci dozgonnie wdzięczna :kisshe:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki. Jak kupować, to teraz, bo ceny niskie. Aż tak kiepsko jeździ ten motek w piachu? Bo to akurat lubię.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki. Jak kupować, to teraz, bo ceny niskie. Aż tak kiepsko jeździ ten motek w piachu? Bo to akurat lubię.

Kupuj bez ABS bo w trampku go nie wyłączysz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacku. Jak chcesz mogę Ci całe bajanie opowiadać jaki Trampek jest zajefajny - bo jest i kropka.

U mnie jedyna opcja wymiany to: Tiger 800 XC ewentualnie BMW 800 GS.

Szczerze. Tobie mogę polecić sprzęt tylko jako drugi do wycieczek z żoną. Asfalt i lekki teren (na

odpowiednich oponach) polecisz wygodnie i komfortowo i tyle. Piachy, błoto itp to nie jest żywioł

Trampka i nie da rady jak GS. Trampek jest ciężki i ma wysoko środek ciężkości. Zawieszenie

miękkie i przód od razu do wymiany na progresy. Osłona pod silnikiem to plastykowa imitacja.

Układ hamulcowy zintegrowany, a ABS niewyłączalny.

I to tyle co teraz przychodzi mi do głowy. Pozdro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacenty, Ty jesteś złota rączka. Zrobisz sobie psztyczek-elektryczek i sobie będziesz wyłączał.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akurat wyłączyć ABS jest najprościej

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akurat wyłączyć ABS jest najprościej

Ale chodzi o to żeby go jeszcze potem włączyć :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tam do podróżowania i szutrów stanowczo polecam DL'a i wiem co mówię. Za naście tysi do kupienia w dobrym stanie.

Za jakieś 29 tysi nówka salonówka z 2 letnią gwarancją i 2 lata Suzuki Assistance z opcją przedłużenia. Zero problemów, lać i jechać mając wszystko w rzyci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tyle że to słabe jak kompot że ścierki

Assistance z opcją przedłużenia.

:-D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akurat wyłączyć ABS jest najprościej

Ale z tego co słyszałem to nie w Triumphie :P :lol:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×