Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.01.2016 in all areas

  1. 5 points
    To kupcie se trampka Tylko nie zaśnijcie po drodze
  2. 2 points
  3. 2 points
    Kupić, polatać, będzie ok to ok, a nie to sprzedać kupić coś innego i tak aż to będzie to. Amen :D
  4. 1 point
    Ty miałeś... i co z tego jak przy nim nic nie umiałeś wygrzebać poza notorycznym zakładaniem airboxa, który eksplodował każdorazowo przy nieumiejętnej próbie odpalenia :-D A o tych 690-tkach też czytałem kilka ciekawych wpisów od gościa co miał go od nowości - co musiał zrobić i jak wyglądał silnik wewnątrz po niecałych 25 tyś km użytkowania... być może był to jeden z pierwszych egzemplarzy.. tego nie wiem, ale mogę dać do niego jakieś namiary, chyba też jest z Poznania, teraz jeździ 1190adv, zresztą tu na forum 690tkę ma Stoner, jego podpytaj, ale on na pewno jest w niej zakochany i raczej te plusy przyćmiewają mu minusy :-D Sam na przyszłość, być może przyszły sezon, waham się nad zmianą X-sa na 690tkę, ewentualnie 450tkę, jest jeszcze trochę czasu, jest o czym myśleć... zawieszenie podobno na prawdę robi swoje, z drugiej strony jak już nie bedzie mnie limitowało zawieszenie to się chyba w końcu zabiję w tym moim "terenie" :lol:
  5. 1 point
    ja znam tą yamahę - jak byłem w Albanii, chyba z 5 osób ją miało. Znam jej zalety i wady. Trzeba wydech puścić bokiem - wtedy zwiększa się prześwit. Nawet zgrabnie może to moto wyglądać. Ale wydaje mi się, że jak mam się pchać w gołe enduro - to wolę KTMa, który jest chyba sporo lepszy od yamahy. Rozważam XTZ bo ma inne zalety - owiewkę, duży bak, duży prześwit itd. To są argumenty, które do mnie gadają. XT660R mnie nie przekonuje - bo ma te same wady co KTM plus sporo swoich wad. Zaleta na pewno jest cena i prosty serwis. Znalazłem firmę, która specjalizuje się w przeróbkach XT660. Można nawet kupić nowe półki z lagami WP http://www.off-the-road.de/ Ale to jest jakaś straszna kasa.
  6. 1 point
    To jest alegoria x-country? :-D Brałem go mocno pod uwagę, bo mega mi się podoba. Ale zawsze jest jakieś ale. W sumie go nie skreślam - lekki, fajny prześwit, wystarczające dla mnie zawieszenie. Ale sprzęt niszowy, trudno coś dokupić. No i koło 19 cali. W sumie to nie przeszkoda i znowu dla mnie może okazać się to bez znaczenia. Ale znowu będzie myślenie - a jak by to było z 21 calowm. Nie lepiej kupić coś bez kompromisów? Będę mógł winić słabą jazdą już tylko siebie :evil: Chyba wolę xtz. Cięższy, ale ma już wszystko jak trzeba. I 100 razy ładniejszy :-D
  7. 1 point
  8. 1 point
    Mniejsza wersja Hondy Africa Twin? Wiele wskazuje na to, że niskobudżetowa i małolitrażowa Afryka może trafić do oferty japońskiego producenta. Tak przynajmniej twierdzi magazyn Young Machine. Koncept małego enduro CRF250 Rally pokazano po raz pierwszy podczas targów motocyklowych w Osace, które odbyły się w marcu ubiegłego roku. Zdaniem dziennikarzy japońskiego magazynu Young Machine motocykl ten wielokrotnie wspominano potem jako „małą Africę Twin”. Plany rozwoju mniejsze wersji kultowego modelu Hondy powzięto ze względu na bardzo entuzjastyczne przyjęcie CRF1000L. Dodatkowym impulsem do działania miały stać się zapowiadane premiery Kawasaki Versys 250 i Suzuki G-Strom 250. Jak dotąd nie ma zbyt wielu informacji o planowanym modelu. Wiadomo jedynie, że bazą ma być CRF250L, a dodatkowego sznytu „Adventure” dodać mają elementy zapożyczone z dakarowej wersji CRF450 Rally. Prawdopodobną datą premiery małej Afryki ma być koniec roku 2016.
  9. 1 point
    Jeśli kilogram w suzuki to tylko 150 pln, to wychodzi na ten sam kilogram GS'a cena 250 pln Cena frajerstwa? :lol:
  10. 1 point
    właściwie na dziś biorę pod uwagę już tylko KTMa albo XTZ KTM mnie bardzo kusi ze względu na zawieszenie i wagę. Może tych atutów nie będę umiał wykorzystać, może nie będą mi potrzebne. Ale jak się nie przekonam jak to jest je mieć, to te pytania będą do mnie wracać. XTZ wiem, że mi wystarczy. Ale... patrz wyżej :) dzięki za wszystkie dotychczasowe rady :beer: Kurde, strasznie mi się ten motocykl nie podoba wizualnie.
  11. 1 point
    Subiektywnie ;-) BMW F800GS 191 kg - felgi z ciasta, ciężki, drogi, plastiki połamią się po glebie, drogie akcesoria, a niektóre niezbędne + mało pali, jest moc, dobre światła, szacun na dzielni Yamaha XT660Z 183 kg - chyba chodzi o Tenerę? - zawieszenie z bakłażana, ciężki, słaby silnik, zbędny jeden wydech + fajna owiewka, odporne plastiki, świetnie wygląda, fajni ludzie na forum XTka :) KTM 690 enduro R ok. 140 kg + nie widzę, żadnych minusów :) BMW Sertao 177 kg - ciasto w lagach, słaby silnik, lepiej kupić Dakara bo ma większy zbiornik paliwa + wygodna kanapa, mało pali,


×