Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06.01.2021 in all areas

  1. 1 point
    Akumulator bez wypinania z motocykla, bez odłączania jakiegokolwiek przewodu oraz bez wyłączenia alarmu podłączyłem do ładowarki poprzez akcesoryjny wtyk zapalniczki dwa tygodnie temu. Wpierw przez kilka krótkich godzin ładowarka ładowała akumulator a potem przeszła w stan tan taki jak u Ciebie "motocykl" czerwona i "full" zielona i nie odłączałem jej ani przełączałem na żaden inny tryb do dziś. Przed ładowaniem woltomierz ten przy gnieździe zapalniczki pokazywał stan naładowania akumulatora 12,5 V, dziś jest już 14 V.
  2. 1 point
    Alarmy fabryczne BMW mają zasilanie z akumulatora pojazdu , tylko syrena ma swoje własne /dwie baterie litowe CR123/ - dostaje impuls i naparza . Po odpięciu zasilania jeżeli alarm jest uzbrajany po wyjęciu kluczyka syrena wyje bo tak jest zaprogramowany alarm . Jedynym sposobem jest zmiana aktywacji alarmu na opcję pilota - wtedy można odpinać akumulator po wyjęciu kluczyka nie wkurzając sąsiadów i rodziny . Wariacje na temat alarmu bmw są naprawdę dziwne - miałem kiedyś F650GS z alarmem który był dezaktywowany sekwencją pilota i stacyjki + miganiem dodatkowej diody w motocyklu . Do dzisiaj nie wiem po kiego to komu było potrzebne ale po zgaśnięciu motocykla przy ruszaniu trzeba było również bawić się stacyjką i pilotem czujnie obserwując otoczenie by nie zostać rozjechanym np przez tramwaj .


×