Marcin N 8 818 Zgłoś ten post Napisano 23 Grudzień 2013 i boki w cenie z pewxu raczej w cenie niemieckiej... w Polsce jest taniej bo pewnie mają cofnięty licznik ;-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 821 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2013 Centralny do singla za 200 http://allegro.pl/ku...3833003821.html Stopa do 1200 http://allegro.pl/stopka-centralna-bmw-r-1200-gs-podnozek-i3833033080.html kanapa do twina http://allegro.pl/fotel-bmw-f-650-gs-f-800-gs-kanapa-duzo-kolorow-i3833063962.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dominik 124 Zgłoś ten post Napisano 31 Grudzień 2013 centralny do singla http://allegro.pl/ku...3821968493.html Stelaż chyba uszkodzony. Czy ktoś potrafi powiedzieć czy ten zestaw jest do 00-03 czy poliftowych? I jakich części ewentualnie brakuje? Z diagramu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=46_0654&hg=46&fg=63&hl=3 wynikałoby, że oprócz śrub, podkładek i kołka brakuje jeszcze "płyty zamykającej" (nr 10). Ale na co jest w niej to półokrągłe "wycięcie"? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 821 Zgłoś ten post Napisano 12 Styczeń 2014 vario za 500 http://allegro.pl/kufry-boczne-bmw-i3875916514.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
chalimon 54 Zgłoś ten post Napisano 24 Lipiec 2014 (edytowane) Poszukuje stelaza pod kufry aluminiowe do f650 gs singla nie zalezy mi na czasie bardziej mi zalezy na wykonaniu zeby byl mocny i stabilny prosil bym o podanie namiarow na kogos takiego u kogo robiliscie taki stelaz i wam sie sprawdzil pozdrawiam Edytowane 24 Lipiec 2014 przez chalimon Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Hermes 130 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2014 Od siebie polecę: http://moto-adventure-tech.com.pl/ - wykonanie pierwsza klasa, kontakt z panem Miłoszem fantastyczny. Cóż chcieć więcej! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cara Bosca 71 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2015 przeczytałam chyba wszystko, co o gmolach było tu pisane, a z pytaniem jak przyszłam, tak dalej nie wiem. chcę nabyć gmole do mojego moto, a jednocześnie nie chcę mieć "wozu pancernego". które gmole są ważniejsze - górne czy dolne? jak wysoko górne powinny sięgać? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Geoborek 447 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2015 No i powstał problem, a jak się ubierasz to która część ubrania jest Ci ważniejsza: górna czy dolna? Potrafisz zdecydować? Zapewne zależy to od tego co w danym dniu będziesz robić: czy np. pójdziesz w pokrzywy czy też w deszcz na grzyby lub na ryby. Myślę, że z gmolami podobnie: te dolne głównie chronią silnik przy glebie, te górne - głównie plastiki, owiewki i tym podobne, co jest Ci ważniejsze do ochrony - musisz sama zadecydować. Oprócz ochrony gmole mogą mieć wartości wizualne, zależy kto i z której strony spojrzy. Jeśli gmole znacznie wystają na zewnątrz mogą również ochronić Twoje nogi przed przygnieceniem w razie gleby, której Ci nie życzę. Górne gmole sięgają pewnie do wysokości elementów, które mają chronić. Napisałem oczywiście moją opinię, z którą znawcy tematu niekoniecznie się zgodzą. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Z tym chronieniem nóg to może być odwrotnie, lepiej niech zbytnio nie odstają. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 (edytowane) Na dół najlepsze oryginalne gmole BMW. Chronią silnik, a odstają na tyle, że w razie czego motek opiera się na nich, kierownicy, a z tyłu na tłumiku dając szansę plastikom na przeżycie. Ja w takiej konfiguracji zaliczyłem parę gleb i szlifa, wszystko żyje. Górne gmole jako dodatek też są ekstra, ale to dodatek. Edytowane 4 Marzec 2015 przez JacekJ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 384 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Górne gmole jako dodatek też są ekstra, ale to dodatek. Pozwolę się z kolegą nie zgodzić. Co te Twoje dolne chronią? płytę pod silnikiem? Ja mam górne i jak siekłem niechcący o betonowe płyty to się gmole porysowały, ale plastiki żyją. No to Ci teraz "bosa noga" pomogliśmy :-D 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Silnik chronią. Mogę pokazać kilka wgięć po uderzeniach. Motocykl po wywrotce ma podparcie w trzech punktach: gmole, kiera i tłumik. Plastiki nie szorują wtedy. Oczywiście na w miarę płaskim. Sprawdziłem to dokładnie niestety. A dolne uchroniły silnik na kamieniach kilka razy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cara Bosca 71 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Dzięki chopacy! Jestem teraz tak mądra, jak wczoraj wieczorem :P Oryginałów jak Jackowe jeszcze nie znalazłam, choć przyznam, że szukałam pobieżnie. Strasznie nudne te gmole :P Dziś wertuję buty :D Jacek, na jakich kamieniach przydały się Twoje gmole? Takich "zwykłych" na polnej drodze czy bardziej w krzakach / hardcorowej drodze? Jak wiecie, dopiero zaczynam i bardziej obawiam się szlifów z zakresu położenia moto na placu treningowym, niż kamieni z sekcji hardcore. Zwierzu, proszę, poka gmole ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 (edytowane) Zwierzu, proszę, poka gmole ;) ?! Tak na pierwszej randce? Edytowane 4 Marzec 2015 przez agreSorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Silnik chronią. Mogę pokazać kilka wgięć po uderzeniach. Motocykl po wywrotce ma podparcie w trzech punktach: gmole, kiera i tłumik. Plastiki nie szorują wtedy. Oczywiście na w miarę płaskim. Sprawdziłem to dokładnie niestety. A dolne uchroniły silnik na kamieniach kilka razy. Jeśli przy upadku kierownica sie zegnie a bardzo czesto tak sie dzieje bo oryginalna jest z gównolitu to cała ta teoria bierze w łeb. Najlepiej miec gorne i dolne. Jesli asfalt lub polne drozki bez luznych kamieni to gorne wystarcza. Najwazniejsze aby mialy podparcie w 3 punktach a nie jak maja niektore 2 punkty. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
TataKazika 1 402 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 ... Zwierzu, proszę, poka gmole ;) Prawie jak pokaż blizny :D Wysłane z BlackBerry za pomocą TapaTalk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cara Bosca 71 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Jeśli przy upadku kierownica sie zegnie a bardzo czesto tak sie dzieje bo oryginalna jest z gównolitu to cała ta teoria bierze w łeb. Najlepiej miec gorne i dolne. Jesli asfalt lub polne drozki bez luznych kamieni to gorne wystarcza. Najwazniejsze aby mialy podparcie w 3 punktach a nie jak maja niektore 2 punkty. rety! Jakiś konkret dla mnie :) Dzięki!Dobrze widzę, że np te mają 3 punkty? a) wyższe http://www.heed.com.pl/index.php/gmole-heed-do-gs-650-00-07 B) niższe http://holan.pl/pl/f650gsdakar-g650gssertao/1453-gmole-gorne-do-f650gs-dakar-mod-do-2003.html Czy holany byłyby wystarczająco wysokie? Przy okazji: heedy na zdjęciu są założone do Dakara - będą pasować do "zwykłego" małego GSa? I jeszcze jedno, tym razem babskie, pytanie - wiecie może, czy heedy robią w srebrnym macie? Czarne mi nie pasują do malowania :P Zwierzu, proszę, poka gmole ;) ?! Tak na pierwszej randce? Prawie jak pokaż blizny :D Wysłane z BlackBerry za pomocą TapaTalk A wy co takie rozbrykane? Ja tu próbuję merytoryczną dyskusję prowadzić! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 (edytowane) Znowu to trudne słowo na "m" :) Poprzedni właściciel mojego sprzętu miał mały ślizg na asfalcie, położył na lewą stronę (farba na pasach) . Blizny jakie zostały to: lekko przytarty błotnik, lusterko, ciężarek kierownicy, handguard i GÓRNY GMOL (taki jak TT), dolnej klatki jeszcze nie miałem. Plastiki całe. Edytowane 4 Marzec 2015 przez agreSorek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 384 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Ja mam taki jak Holana, tylko że wyrzeźbił je kolega Dakarowago. Wizualnie wyglądają "mocniej". Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 mam tylko górny i podobny do sorrkowego. była gleba i jest ok. Dolny to chyba na jakiś ciężki teren - kamienie a raczej głazy ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Ja sprawdzałem w rumuńskiej rzece i górach w Paszkowie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 No tak - słyszałem, słyszałem ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cara Bosca 71 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 (edytowane) Poprzedni właściciel mojego sprzętu miał mały ślizg na asfalcie, położył na lewą stronę (farba na pasach) . Blizny jakie zostały to: lekko przytarty błotnik, lusterko, ciężarek kierownicy, handguard i GÓRNY GMOL (taki jak TT), dolnej klatki jeszcze nie miałem. Plastiki całe. agreSorek, Ty masz holanowe gmole? Ale chyba górne i dolne, jak widzę. Na tych górnych był szlif boczny, o którym piszesz? Co znaczy "taki jak TT"? Ja mam taki jak Holana, tylko że wyrzeźbił je kolega Dakarowago. Wizualnie wyglądają "mocniej". A który to "rzeźbiarz"? Co prawda przeczytałam cały wątek, ale nie pamiętam i obawiam się, że bez ponownej lektury forum w zakresie gmoli (plis noł) do tego nie dojdę.Znowu to trudne słowo na "m" :) Jest miejsce na ploteczki i na czerpanie z magicznej czary waszego doświadczenia. pozwól mi na to drugie ;)Ps. Gdzie ja mam ciężarek kierownicy? :( Edytowane 4 Marzec 2015 przez Cara Bosca Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
agreSorek 4 523 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 Tzw. amortyzator drgań kierownicy nr.5 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/32_1222-oslona-dloni/i51607/r2007/m02 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2015 ciężarek masz na końcu kiery z dwóch stron - UWAGA są dwa :) po jednym z każdej strony :) TT - Touratech - taka firma od bajerków (ale nie tych z forum):) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach