Skocz do zawartości

Recommended Posts

Co do tego z Włoch to go oglądałem, klocki i tarcze wymienione u nich w serwisie na trw, luz na główce ramy, a manetki tak zjechane że miejscami nie ma tych charakterystycznych prążków. Kufry po niezłych przejściach.

Ktoś może oglądał tego http://allegro.pl/bmw-f650gs-twin-i6578782268.html# wybieram się na oględziny niedługo, coś może budzić wątpliwości?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Stanem manetek się specjalnie nie sugeruj, niestety te w BMW są robione z gównolitu co skutkuje tym że szybko wyglądają marnie :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

manetki w Wacku mają 73000km i nie były wymieniane nigdy a wciąż służą

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, gilby napisał:

Taki trochę wynalazek, wyżyłowany V w tego typu motku to raczej sprawa bardzo dyskusyjna, zawieszenie takie sobie .. .Jeśli już w tym segmencie to Husaberg FE 570 cena za używkę podobna, ale lżejszy, dużo lepsze zawiasy, max moment i moc na niższych obrotach no i lepiej serwisować jeden gar niż dwa :) .

Edytowane przez Dziadek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja ci dam 30 :default_icon_evil: widzisz tam gdzieś 30 gdzieś jakoś??

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 minut temu, arthurr napisał:

Ja ci dam 30 :default_icon_evil: widzisz tam gdzieś 30 gdzieś jakoś??

Niewielka różnica. Wiertarka nie ucierpiała :default_laugh:

:default_icon_beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I jerzdżony po woli ;)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak by ktoś myślał o AJP, to ja prawdopodobnie będę sprzedawał - chce zmienić na coś większego

Będzie trochę droższy niż ten PR4, ale mój to PR5 w wersji extreme, z fakturą vat

 

 

Edytowane przez gilby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

z FB

R1100GS
12 500 zł
Warszawa

Sprzedam BMW R1100GS. Rocznik 11.1997. VIN: ZC37678
Motocykl w wersji angielskiej (licznik w milach). Jednak pomimo tego że to tzw. Anglik motocykl bez rdzy i bardzo dobrze utrzymany. Stan licznika: 60940 mil = 97504 km
Tarcze hamulcowe przód i tył dobre
Przewody hamulcowe przód i tył w stalowym oplocie (oryginały gdzieś mam i mogę oddać).
Wzmocnienie skrzyni biegów
Gmol przedni dobrze chroniący cylindry
Kufer centralny – 52 litry (szybko demontowany)
Gniazdo zapalniczki
Stelaże pod kufry boczne (na szybki montaż)
Opony heidenau k60 – starczą moim zdaniem jeszcze na 10 tyś.
Siedzenie przód i tył na wkładkach żelowych
Akumulator żelowy JMT – roczny
Halogeny przednie w osłonach – działają
Dodatkowy zegar określający ładowanie, temperaturę itp.
ABS działa
Podgrzewane manetki działają

Dodatkowo do motocykla:
Oryginalny wydech
Akcesoryjna przednia wysoka szyba. 
693 101 092

15123026_1287414211316724_73241261411299

15196103_1287414231316722_87522630110973

15157038_1287414264650052_70982967043844

15156958_1287414527983359_54651319799230

15196047_1287414457983366_31086507481532

15195828_1287414451316700_39815507176206

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pięknie tarcze zwymiarował. 

I mógłby odkręcić śrubki od urwanego pampersa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×