Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.11.2011 in all areas

  1. 1 point
    Po co aż robić 3 punkty - wystarczy zastosować pkt. 8 :lol: :beer:
  2. 1 point
    Czyli z tego, co widać powyżej przed odstawieniem motka w sen zimowy czynimy nastepująco: 1. odpalamy i rozgrzewamy 2. gasimy i zabieramy się za spuszczenie oleju. 3. Po spuszczeniu starego, wkręcamy świeży filter i zalewamy nowym olejem. 4. Odpalamy i dajemy motkowi pochodzić godzinę lub dwie (może trzeba dłużej, żeby wszystko wyczyścić i wypłukać? Jackx? Jarek?) 5. Gasimy motka i spuszczamy olej (ortodoksi mogą wymienić też filter). 6. Zostawiamy na zimę. 7. wiosną zalewamy świeżym olejem i odpalamy. 8. Tylko po jaką cholerę, skoro można skończyć na pkt. 3. :lol:
  3. 1 point
    Koleś nie posiada dokumentów do pojazdu choć sprawdził na Policji, że nie kradziony :lol:
  4. 1 point
    To chyba wersja z lat 94-97 a gość podaje rocznik 98
  5. 1 point
    Dzięki Bajer, właśnie takich gumek z blaszkami szukałem, nawet do torby Louisa na tył są potrzebne;)
  6. 1 point
    Kiepsko szukasz tych gmoli ;)
  7. 1 point
    Bajer, a nie masz przypadkiem tak, że masz dwa przewody do plusa? Jeden do chłodniejszego grzania, a drugi do cieplejszego grzania. :) Podłącz oba przewody pod to samo złącze w przekaźniku. Poziomem grzania (I lub II stopień) będziesz przecież sterował z poziomu włącznika na kierownicy. :D
  8. 1 point
    Wykaż się Nokian cierpliwością to ja w przyszłym tygodniu tam dotrę przy rozbiórce Vengosha motonga. Porobię Wam fotki i będziecie szczęśliwi.
  9. 1 point


×