Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09.12.2011 in all areas

  1. 2 points
  2. 2 points
    Masz poprostu motocykl bogato wyposażony w zaślepki :beer:
  3. 1 point
    Troche po czasie, ale co tam. Interesowałem się trochę tematem. W przypadku starszych eFek, z ryflowanym szkłem, wymiana na xenon jest możliwa, ale pracochłonna. Po pierwsze - zmiana szkła klosza. Musi być gładkie. Ryflowane zniszczy wiązkę światła. Czyli klosz albo wymienić na czysty (poliwęglan albo dobre szkło) albo spolerować na gładko. Po drugie - musisz zastosować soczewkę. Odbłyśnik w kloszu nie jest przystosowany do kierowania strugi światła (od tego ryflowanie na kloszu). Najprostszym sposobem jest chyba kupno zestawu w którym soczewka jest wkręcana w miejsce żarówki H4 i jest to soczewka Bi-Xenon. Wtedy nie martwisz się mruganiem, bo długie i krótkie to ten sam żarnik. Zmiana strumienia światła odbywa się przez przesunięcie przesłony w soczewce. Doczytałem jeszcze, że barwa światła najlepiej 6000, wtedy z zewnątrz nie widać niebieskiej poświaty i mniej kusi panów od wypisywania druków ścisłego zarachowania. Ja powiem tak - kupiłem używany klosz z wersji ST. Jak fundusze pozwolą pobawię się w przeróbkę. Wg wszelkich danych technicznych pobór mocy nie powinien przekroczyć tego, co pobiera H4 więc bilans byłby na zero, a nawet na plus. Xenony niby mają 35W tylko.
  4. 1 point
    No k..wa, Paweł, nie po to wódkę pijemy z jednego kielicha żebym Ci się w interesy wcinał :beer:
  5. 1 point
    Bajer NIE !!! - On w lokomotywę uderza - lubi duże pojemności :lol:
  6. 1 point
    Leff, jeśli czarna, to koniecznie taka: :-)


×