Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.03.2018 in all areas

  1. 3 points
    Wlazłem na PZU, żeby zobaczyć co teraz oferują. Patrzę i oczom nie wierzę - cyt. "co zyskasz? ...... Jeśli nie chcesz korzystać z samochodu zastępczego, damy Ci rower. Możesz go zachować nawet po naprawie auta." Siedzę i płaczę ze śmiechu
  2. 2 points
    Całkiem niedawno w jakimś magazynie motocyklowym widziałem zdjęcie maszyny z takim ustrojstwem i zastanawiałem się, co to u licha jest. Mnie się to w sumie nawet podoba, że właściciele GSów, w imię wygody i praktyczności, nie mają oporów przed dalszym paskudzeniem swoich i tak już niezbyt urodziwych sprzętów.
  3. 2 points
    Jeżeli przed zimowaniem motek jeździł normalnie to zacząłbym od naładowania i sprawdzenia akumulatora np. testerem do akumulatorów. Raczej obstawiam akumulator.
  4. 1 point
    Czołem koledzy, niewiele udzielałem się na tym forum, korzystałem jedynie z nieocenionej wiedzy i doświadczenia użytkowników najmniejszego GS-a, dziś jednak dodam coś od siebie Zbliża się już szósty sezon z moim żółtym szczęściem, w wolnych chwilach wymieniam części eksploatacyjne i przygotowuję moto, nalatane ma już prawie 50 tkm, w tym roku postanowiłem że wymienię osławiony filtr paliwa, przed zamówieniem oryginalnego filtra za nieco ponad 400zł postanowiłem jeszcze pogrzebać w internetach, otóż trafiłem na rosyjskie forum w którym była dyskusja na ten temat, młode wilki z powodzeniem stosują do naszych sprzętów filtr samochodowy Mann wk69/2. Postanowiłem spróbować, filtr jest trochę większy, ale spokojnie mieści się na swoim miejscu, regulator ciśnienia jest do 4 barów, w oryginale jest do 3,5.. no i cena; 57 zł!! wygląda to tak: a po zamontowaniu tak: zrobiłem na tym nieco ponad 50km( jeszcze trochę p.zdzi), moto odżyło, dużo lepiej wkręca się na obroty, nie gaśnie na biegu jałowym co wcześniej często miało miejsce np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i nagłym zejściu z obrotów, po przekręceniu zapłonu słychać jakby pompka "lżej" pracowała, jak narazie same plusy, nie mogę się jeszcze wypowiedzieć co do zużycia paliwa, czy te 0,5 bara zrobi jakąś różnicę, jak nalatam więcej to dam znać jak to się dalej sprawuje, jeśli będzie ok to jesteśmy ponad 300zł do przodu pozdrawiam
  5. 1 point
    Zawsze można stuningowac ;-) https://www.banggood.com/Motorcycle-Aluminum-Roller-Chain-Tensioner-Adjuster-For-Dirt-Pit-Bike-ATV-p-1209208.html?currency=USD&utm_source=facebook&utm_medium=cpc_elc&utm_campaign=3c-dpadm-en-vc45-hot-up14&utm_content=may&utm_ho=18 Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
  6. 1 point
    No tak, ale usługi państwowe zazwyczaj mają monopol i podlegają w związku z tym innej ocenie. Nie mamy porównania, konkurencji itp. Z tego powodu ocena jest subiektywna, a ponadto zazwyczaj surowa, bo nie mamy żadnego wpływu na nią. Abstrahując też od konkretnego przypadku, zazwyczaj nie ma instancji odwoławczej innej niż ten sam urząd. Można jednak zakładać, że państwowe zazwyczaj jest gówno warte. Przykładem są szkoły prywatne każdego szczebla (gdzie nakłady na ucznia są porównywalne z publicznymi, tylko ponosi je bezpośrednio rodzic), prywatna służba zdrowia finansowana przez NFZ lub ze środków pacjenta itd. Ilość osób zatrudnionych w państwowej administracji i służbach jest absurdalna, ich kompetencje też zazwyczaj sprowadzają się do pokrewieństwa z różnymi decydentami. Osobiście nie narzekam zbytnio na to wszystko, ale prawdopodobnie dlatego, że nie muszę zbyt często korzystać. Co do Policji ogólnie, mam całkiem dobre zdanie, jednak politycy potrafią w imię własnych interesów popsuć wszystko, wyciągnąć i wypromować najgorsze charaktery. To dotyczy każdej opcji, różnice są tylko w natężeniu i bezczelności.
  7. 1 point
    Ja w takich przypadkach (jak są dwa pasy w jednym kierunku), to zawsze mam wrażenie, że zatrzymując się przed pasami narażam życie pieszych na poważne niebezpieczeństwo ;-)
  8. 1 point


×