Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.04.2014 in all areas

  1. 3 points
    żółty- to na pewno będzie szybki :)
  2. 3 points
    Czyli na każdym skrzyżowaniu jesteś strąbiony przez puszki :?: Wpierw się tarabanisz na pierwszego, a potem ich przetrzymujesz :lol:
  3. 2 points
    Wydaje mi się że jest to sprzęt Krzyżaka z forum.
  4. 2 points
    Może niektórych zaskoczę swą wypowiedzią.. ale będę szczery... :) NIE KUPUJ LC8.. myślę że ten motocykl nie jest dla Ciebie.. i nie chcę aby wybrzmiała tutaj jakaś ironia... bo jestem daleki od tego.. Mam wrażenie że nie wiesz tak naprawdę jakim motocyklem jest lc8, a jest on zupełnie czymś innym niż małe BMW, jeżeli zależy Ci na stelażach i manetkach grzanych, jeżeli nie brakuje Ci zawieszenia.. ani mocy... to będzie zły ruch... Duży KTM da masę frajdy.. ale osobie której wiele brakuje na motocyklu na którym lata dotychczas... między lc8 a f650 GS są lata świetlne.. i tak jak napisał Jasinek wolisz, miłego sympatycznego i milusińskiego osiołka, czy narowistego ogiera, bardzo trudnego do opanowania.. ja 6 lat latam na lc8, i mam duży respekt do tej maszyny... cały czas się jej uczę... jeżeli jednak mylę się a w duszy gra Ci szaleństwo zapraszam na forum pomarańczy orangepower.pl popytasz, poczytasz i zapewne się wiele dowiesz... Duży KTM lubi tak... GS-a jednak najbardziej lubi tak: i teraz sam sobie odpowiedz na pytanie gdzie Ci jest bliżej...? ps. nie wiem czy ten konkretny egzemplarz Kata jest ok.. teraz sporo ludzi szuka lc8 prawie wszystkie zostały już oglądnięte.. ja bym za 15 raczej nie kupił tego
  5. 2 points
    Nie miał. Jeżeli chciał wyprzedzić, powinien to zrobić zgodnie z zasadami KRD, czyli z Twojej lewej. Inna sprawa, że zazwyczaj motocykliści się szanują w podobnych sytuacjach i nie powinni bezmózgowo stwarzać sobie nawzajem sytuacji niebezpiecznych. Taka sobie po prostu kultura, czyli, nie rób komuś tego czego sam nie chciałbyś doświadczyć.
  6. 1 point
    w modelach rodziny G 650 X brakowało tylko Xmoto - teraz będzie już cała germańska familja :) - silnik – jednocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, 4 zawory, wał wyrównawczy, chłodzenie cylindra i głowicy cieczą, wbudowana pompa wodna, 5 stopniowa skrzynia biegów, sucha miska olejowa, - pojemność 652 cm3 - średnica cylindra 100 mm - skok tłoka 83 mm - stopień sprężania 11,5:1 - moc 39 kw przy 7000 obr/min - moment obrotowy 60 Nm przy 5250 obr/min - maksymalne obroty 7500 obr/min - obroty na biegu jałowym 1480 obr/min - elektroniczny wtrysk paliwa do rury ssącej, podwójny zapłon - regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EURO3 - pojemnoś zbiornika paliwa 9,5 l - rezerwa paliwa < 2 l (szybko się psuje, więc i tak trzeba jeździć na liczniku dziennym – u bliźniaka jest tak samo) - ilość oleju silnikowego 2,3 l (ze zmiana filtra) – 0,25 l różnica między oznaczeniami MIN i MAX - zalecany olej przez producenta mineralny 15W-40 - sprzęgło wielotarczowe mokre, luz dźwigni sprzęgła przy zimnym silniku 2-3mm - skrzynia biegów 5-stopniowa kłowa - przełożenie pierwotne 1,946 (37:72 zębów) 1 bieg 2,750 (12:33 zębów) 2 bieg 1,750 (16:28 zębów) 3 bieg 1,313 (16:21 zębów) 4 bieg 1,045 (22:23 zębów) 5 bieg 0,875 (24:21 zębów) - napęd łańcuh o-ring, zwis łańcucha 25-30 mm gdy motocykl stoi na podpórce bocznej – ustawienie fabryczne (przy takim napięciu łańcuch po obciążeniu motocykla moją masą łańcuch jest napięty jak struna więc mam ustawione trochę więcej zwisu :-D ) - w tylnej piaście tłumik szarpnięć - zawieszenie przód widełki teleskopowe Upside-Down, śr. 45 mm z regulacją tłumienia i odbicia, skok na kole 270 mm - zawieszenie tył dwuramiennny wahacz z odlewu aluminiowego, hydrauliczna kolumna amortyzująca z regulacją tłumienia i odbicia, skok na kole 215 mm - hamulec przód (brembo) hydraulicznie uruchamiany hamulec jednotarczowy ze stałymi zaciskami 4 tłoczkowymi i pływająca tarcza hamulcową o śr. 320 mm, materiał klocków hamulcowych organiczny, - hamulec tył (brembo) hydraulicznie uruchamiany hamulec jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem pływającym i stałą tarczą hamulcową o śr. 240 mm, materiał klocków hamulcowych organiczny, - płyn hamulcowy DOT4 - opona przód fabrycznie montowana Pirelli Diablo 120/70 R 17 (58H) - opona tył fabrycznie montowana Pirelli Diablo 160/60 R 17 (69H) - przednie koło odlew aluminiowy MT H2 3,50“ x 17“ - tylne koło odlew aluminiowy MT H2 4,50“ x 17“ - ciśnienie powietrza w przedniej oponie – 1,8 bar jazda solo / 1,9 bar jazda z pasażerem lub ładunkiem - ciśnienie powietrza w tylnej oponie - 2 bar jazda solo / 2 bar jazda z pasażerem lub ładunkiem (z instrukcji), z naklejki na wahaczu wynika że powinno być 2,1 bar gdy się jeździ z pasażerem lub ładunkiem - obciążenie elektryczne gniazda 5 A - akumulator ETZ 10 S AGM (absorptive glass matt), 12 V 10 Ah - alternator trójfazowy 280 W - świece zapłonowe HGK DR8 EB 0,6 – 0,7 mm stan fabryczny, max 0,9 granica zużycia - żarówka świateł mijania i świateł drogowych H4 / 12V / 55-60 W - żarówka świateł postojowych W5W / 12V / 5W - żarówka kierunkowskazów RY10W / 12V / 10W - żarówka podswietlania tablicy rejestracyjen W5W / 12V / 5W - bardzo czesto się przepala nie warto wymieniać - rama rurowa z profli stalowych z przykręcanymi elementami bocznymi z odlewu aluminiowego, przykręcana aluminiowa rama tylna - długośc motocykla 2180 mm - rozstaw osi 1500 mm - wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98 mm - kąt główki ramy 61,5 st. - wysokość 1184 mm bez lusterek, 1435 mm z lusterkami - szerokość 907 mm z lusterkami - wysokość siedzenia 900 mm - masa własna 159 kg z bakiem pełnym w 90% i z ABSem - dopuszczalna masa całkowita 335 kg, maksymalny załadunek 176 kg - w PL z homologacją jako motocykl jednoosobowy, można uzyskać odstepstwo na dwuosobowy - przyśpieszenie 5,5 sek do 100 km/h - prędkość maksymalna 167 km/h - w warunkach laboratoryjnych z górki i z wiatrem może jest to do osiagnięcia – mój maks to 165 km/h - zużycie paliwa 3,5l na 100 km przy prędkości 90 km/h - katalogowe - zużycie paliwa 5,0l na 100 km przy prędkości 120 km/h - katalogowe - moje minimalne zużycie paliwa 3,2l na 100 km, maksymalne 6,8l na 100 km - serwis podstawowy co 10 000 km lub raz w roku -- połączenia śrubowe: - nakretka przy osi koła z przodu M20 x 1,25 80 Nm - zacisk przedniego koła M6 10 Nm - płytka adaptera na rurce ślizgowej przy zacisku przedniego hamulca 50 Nm - nakretka przy osi koła z tyłu M20x1,25 80 Nm - nakretka kontrująca do śruby zaciskowej łańcucha napędowego M8 25 Nm - nakretka złączkowa lusterka 20 Nm - śruba zaciskowa lusterka 21 Nm ilość wyprodukowanych sztuk 2692 zamienniki części oryginalnych opisane bardzo ładnie przez MTBikera tutaj - uwaga tylko na tylne zawieszenie i przedni układ hamulcowy spore różnice między Xmoto i Xchallenge, prawdopodobnie mogą również różnić się łożyska kół
  7. 1 point
    Może to zależy bardziej od kierownika niż marki co i kiedy się psuje ? ;) Krzyżak to fajny chłopak - zasługuje na fajny motocykl :)
  8. 1 point
    Tak, stwierdził, że porządne motocykle robią tylko Japończycy :-)
  9. 1 point
  10. 1 point
    A tak żebyśmy wszyscy byli świadomi. Rozmawiałam dzisiaj z policjantem z drogówki, który jest równocześnie instruktorem. Stwierdził autorytatywnie, że w razie bum wina byłaby moja :shock: I tu mnie zaskoczył. Motocyklisto patrz w lusterka, motocykle mogą być wszędzie :beer:
  11. 1 point
    Plastik mimo oporów mozna ładnie sciagnac, przewód polutowany i zabezpieczony, pozostale przewody również zostały zabezpieczone, bo byly popękane. Ogólnie ok 40 min pracy i wszystko śmiga aż miło pzd.
  12. 1 point
    Główny wniosek, uwaga na motocyklistów!
  13. 1 point
    W tej sytuacji pomaga fundamentalna zasada prawej ręki. Ja puszczam pierwszego motongistę który jest z prawej. Druga sprawa ze słabo jest kogos zablokowac kogos pomiedzy kraweznikiem a nasza osoba. Ale to tylko moje takie. Jak jestem z prawej to nie ociagam sie z ruszaniem.
  14. 1 point
    Ja z ciekawości kupiłem drugi tłumik, żeby go "odetkać" wg f650.com, tak jak zrobił to też sebeszczyn. Według mnie akustycznie szału nie ma. Jest trochę głośniejszy, na pewno nie pali więcej, ale mam wrażenie, że lepiej pracuje przy niższym zakresie obrotów - nie szarpie tak jak wydaje mi się, że to miało miejsce. Przełożę niedługo z powrotem to dam znać czy mi się wydawało :lol:
  15. 1 point
    No dobra parę słów ode mnie ;-) Jazda na 950 i 650gs to porównanie konia z osiołkiem, przy czym osiołek może wolniej, ale zawsze dojeżdża na miejsce :-D A poważnie, ja osobiście miałem pecha ze skrzynią biegów, co nie jest regułą. 950 jest pancerna (spotkanie z koziołkiem). Gdybym był mechanikiem brałbym go bez wachania ;-)
  16. 1 point
    qwa, a czy zegarek w telefonie się liczy :?: :lol:
  17. 1 point
    A ci jeszcze bardziej prawdziwi nie noszą zegarków i mają tatuaże
  18. 1 point
    Ale kicha... Motocykliści nie czytają książek i nie myją zębów. To podstawa.
  19. 1 point
    Fajnie się rozwija relacja ... :) Na tej stacyjce w Tres Lagos 26 lutego 2014r, spędziliśmy parę godzin - powód, brak paliwa... A do kolekcji naklejek dodaliśmy kolejne z Polski :) Fajnie obejrzeć na innych zdjęciach to samo miejsce...
  20. 1 point
    Akurat sobie przeglądam książkę ;]
  21. 1 point
    Jadę sobie lajtowo dzisiaj do roboty, na zwykłym skrzyżowaniu grzecznie pomiędzy puszkami na "pole position", na sygalizatorze: czerwony, żółty z czerwonym, no i zielone. Ruszam, spokojnie, żeby nie było, no i z prawej, oczywiście na czerwonym, wypierdala kurier UPS dostawczakiem, na dodatek skręcający w lewo! Na szczęście dobrze znam te skrzyżowanie i panujące na nim "zwyczaje". Mina kuriera i rozmiar oczu-bezcenna-tak się zagapił na mój żółty kask i odblaskową kamizelkę, że zamiast skręcić w swoje lewo, odbił i pojechał prosto! Q...wa jego m...ć! Do pracy dojechałem bez przygód :-D
  22. 1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
    Hej- czesto bywam w twoich okolicach
  25. 1 point
    Czasami Jasinek w taki właśnie sposób, zupełnie spontanicznie i mimowolnie wskazuje kierunek na Park Skaryszewski ;) No przecież była niedziela i "kościół" trzeba było zaliczyć :drinkbeer: Wszystkim dzięki za towarzystwo i cierpliwość na pojeżdżawce :beer:


×