Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.12.2014 in all areas
-
17 pointsJedni piszą o Rumunii, inni o Maroko, ja w weekend odbyłem podróż w czasie. Z pisania byłoby tyle. Reszta do obejrzenia. 13 grudzień 1981r.
-
4 points
-
3 points
-
2 pointsno tak, na to wychodzi, że jestem odpowiednio niski na fajną maszynę, czyli prawdziwego GSa ;)
-
2 points
-
2 pointsDużo masz zdjęć rodzinnych z tamtego okresu ;) Mi po rewizji zabrali nawet starą kamerę "8" i fieda - a wszystko przez to, że przez telefon "wychwalałem" służby ;)
-
2 pointsTo były gówniane czasy, dobrze że się o nich pamięta. Żeby tylko kontekstu nie zgubić. Nawet bonzowie partyjni żyli wtedy na o wiele gorszym poziomie niż dzisiaj przeciętny człowiek. Co nie znaczy, że jest super super. Jest po prostu o wiele lepiej.
-
2 points
-
2 pointsJeszcze jedno. Jako że regularnie mam problem ze skrętem po zamocowaniu handbarów przyciąłem ładnie szybkę i nic teraz nie przeszkadza :) Nie pozostaje to bez znaczenia gdyż czuć bardziej wiatr w okolicach klatki piersiowej jednak nie jest to mocno zauważalne, nawet przy dużych prędkościach. Zdecydowanie bardziej martwił bym się brakiem deflektora gdybym go nie posiadał niż przycięciem szyby. Tutaj GS po rajdzie Tukan trasę rajdu musiał przebyć jeszcze raz w poszukiwaniu osłonki na kluczyk za siedzeniem, którą niestety gdzieś zgubiłem. Na szczęście się znalazła w kamieniołomie :).
-
2 pointsZnowu rok prawie nieobecności... przejechanych trochę kilometrów i zaliczonych wywrotek... Na początku marca dokończona została instalacja elektryczna, wymieniona skrzynka bezpieczników, dodane przekaźniki pod xenony, ledy, awaryjki, itd. Skrzynka przekaźników umieszczona nad bakiem. Idealnie mieści się pod ramą jak widać na prawym zdjęciu. Wszystko ładnie ponotowane a kolorki kabli dobrane, dopisane do schematów i do szafki z dokumentami :) Dodany amperomierz i woltomierz. Bocznik pod amperomierz pasuje idealnie na osłonce przewodów przed aku: Sam wskaźnik amperów/woltów umiejscowiłem po lewej stronie zegarów. Po wycięciu odpowiedniego otworu pod wskaźnik wystarczy wcisnąć i nic nie wypada. Trzeba oczywiście odpowiedni sprzęt wcześniej zakupić o takich rozmiarach żeby było miejsce. Ja sam zaopatrzyłem się w typowy A/V-mierz na allegro do elektroniki. koszt to ok. 50zł z bocznikiem. Zalałem go tylko klejem silikonowym od spodu tak żeby elektronika nie była narażona na wodę. Przyciski dodane na kierownicy po lewej i prawej stronie: Przetwornice do xenonów umieszczone pod lampą w czaszy. Zakupione zostały wersje mini przetwornic i wchodzą idealnie. Przytrzymane przez trytki bardzo mocno są przyciśnięte do podstawy czaszy.
-
1 pointjak tak patrzę w Dane Techniczne dla F800GS to napisano: Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone siedzenie: 850 mm, rajdowe siedzenie: 920 mm, komfortowe siedzenie: 895 mm) zawsze tak wysoko było, czy to się niedawno zmieniło?
-
1 point
-
1 point
-
1 pointAbsolutnie nic... tak sobie głupotami spamuję. R1200R faktycznie daje mnóstwo frajdy z jazdy i gdyby nie był taki naked, to też bym go chciał :) któregoś życzliwego admina proszę o przeniesienie moich wypocin z tego wątku na wysypisko, albo od razu w niebyt :)
-
1 pointNo właśnie o ten respekt chodzi. Za czasów komuny młodzież miała respekt przed milicją, bo wiadomo, że jak uderzy pałką, to skargi można przesyłam Panu Bogu. A teraz ... nie dość, że do policji biorą chyba każdego w tym kobiet mizernej postury to jeszcze mam wrażenie, że to policjanci bardziej boją się młodzieży niż odwrotnie. A nie daj Boże takiego uderzyć, chyba policjant miałby większy problem uderzając bandytę niż odwrotnie. Nie jestem za przemocą fizyczną i powrotem poprzedniego ustroju, ale niestety w niektórych przypadkach respekt musi być zdobyty przynajmniej przewagą fizyczną.
-
1 pointJa mam 177 cm i komfortowe siodło. Faktycznie muszę uważać przy zatrzymywaniu, żeby nie trafić nogą na jakieś zagłębienie czy też garb. Można się czasem oszukać.
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point... nie szedlbym ta droga... aczkolwiek powinna być sankcjami karna za takie coś.
-
1 pointUcieczka przed policją to przejaw skrajnej głupoty i tchórzostwa, niestety. Jak można coś takiego w ogóle rozważać? Poza tym policja powinna mieć prawo a nawet obowiązek strzelania ostrymi do uciekającego z dowolnej broni. Szybko się wszyscy wyleczą z błyskotliwych pomysłów.
-
1 point...Logan dla Twojej wiadomości statystyka jest zdecydowanie gorsza dla uciekających niż sięgających w Polsce... i na tym koniec. Dopóki w tym kraju normalni ludzie będę nawet w dyskusjach rozważać ucieczkę przed próbą zatrzymania do kontroli to będzie słabo i będziemy dość często bombardowani medialnymi newsami, ze młody,zdolny,grzeczny chłopiec zaginął w wypadku motocyklowym ponieważ z niewiadomych przyczyn nie zatrzymał się do kontroli i uciekał przed Policją...
-
1 pointMiło jest widzieć, że ktoś kocha swojego GS-a równie mocno jak ja :lol:
-
1 pointNiedawno został także zamocowany komputer, roadbook oraz mocowanie GPS'a. Także przetestowane w lesie oraz na poligonie w biedrusku przy okazji niedzielnego latania: Komputer przymocowany na szybie trzyma się dobrze i nie powoduje znacznego obciążenia szyby - przynajmniej nie zauważyłem. Roadbook przymocowany na szynie wraz z uchwytem GPS. Szyna przymocowana jest do wzmocnienia kierownicy przy pomocy zacisków dostarczonych wraz z uchwytem do GPS. Oczywiście zostało to wyważone i otwory pod zaciski mocowania zostały umieszczone tak by środek ciężkości znajdował się nad nimi i na dziurach żeby nic się nie przesuwało. Krótsze gripy z kata zdają egzamin nawet w grubych rękawiczkach, przymuszają natomiast do szerszego trzymania kiery co pomaga w sterowaniu wyczuwalnie. Jeszcze mała uwaga. Przy przeróbkach elektryki warto zabezpieczyć wszystkie elementy bardzo dobrze, żeby nie było problemu z wodą. Niestety jeden w przycisków nie zabezpieczyłem silikonem jadąc raz w deszczu awaryjki zaczęły mi mrugać :P. Wszystko przez to że przewody dostały przylutowane do przycisku ale potem miejsce lutowania nie zostało zabezpieczone przed wodą i robiło się zwarcie. Po zasmarowaniu klejem silikonowym sytuacja się nie powtórzyła. Przewody lepiej stosować od 0,5mm^2 i w górę zależnie od poboru i w nadmiarze. Ja mam 0,25mm^2 doprowadzone do przycisków i żyły przewodów już mi raz pękły. Ewentualnie wyliczając długość przewodów dać te parę centymetrów więcej. Na styk może się okazać że po zamocowaniu przewodów i ułożeniu ich na motocyklu pojawią się naprężenia i przed lutami przewody się urwą. Ja po poprawieniu tych niedoskonałości nie miałem kłopotów na szczęście ani w deszczu ani przy wywrotkach, w błocie itd. Przewody między przetwornicami a żarnikiem także bardzo dobrze zabezpieczyć. Najlepiej je puścić z dala od reszty instalacji. Płynie tam bardzo wysokie napięcie które chętnie przebija jak mu się da okazję ku temu.
-
1 pointStare lusterka połamałem na rajdzie Tukan więc zakupiłem takie, które przy upadku podwiną się do góry. W czasie jazdy drgania nie powodują że lusterka się przesuwają w górę natomiast przy upadkach nie ma z nimi problemu, po prostu ramie podnosi się. Do tego zamocowane Hella Micro DE oraz na kątowniku z alu dalekosiężna lampa. Niestety jest dosyć ciężka i na dużych dziurach ciągnie trochę czasze. Do tego lampa jest strasznie mocna więc zostanie zamieniona przy najbliższej okazji na jakąś mniejszą. Zarówno lusterka, jak i halogeny zostały wielokrotnie przetestowane w boju i nie wykazują zdolności do łamania lub krzywienia się.