Showing content with the highest reputation on 22.07.2016 in all areas

I33dek przyjęła wyzwanie i miała takie widoczki: a obserwowałem Jej wysiłek z dołu delektując się takim widokiem z tarasu mojego pokoju: Następnego dnia odebrałem Ją po drugiej stronie grani. Postanowiliśmy wdrożyć plan B - zwiedzać fajne miejsca w Rumunii
    Plan był taki, żeby pojechać do Rumunii, tam zostawić motki i przejść grań Fogaraszy. W razie kiepskiej pogody mieliśmy śmigać w dolinach delektując się szutrami i zabytkami. Moje ulubione przysłowie mówi jednak: jeśli chcesz rozśmieszyć Pana Boga, to powiedz Mu o swoich planach...Podobny plan miałem w zeszłym roku - -chcialem przejść grań solo, ale musiałem zejść ze względu na poważne problemy żołądkowe. Z I33dek spotkaliśmy się w niedzielę w Barwinku i skierowaliśmy do Braszowa w Rumunii. Jechaliśmy bocznymi, żółtymi drogami i było całkiem fajnie. Na pierwszy nocleg zatrzymaliśmy się na fajnym kempingu nad rzeką w Tokaju. Celem drugiego dnia była trasa transfogarska i nocleg gdzieś tam w okolicy. Znaleźliśmy fajną polanę nad potoczkiem mniej więcej w 1/3 transfogarskiej od północnej strony, po drugiej stronie rzeki ok 500 m od drogi. Kolejnego dnia chcieliśmy zajechać w okolicę startu górskiej części naszej wyprawy - miasteczka Zarnesti. Trasa wiodła zaznaczonymi na żółto drogami lokalnymi, które w większości okazały się pokręconymi szutrami łączącymi wioski zapomniane przez Boga. Widoki były cudne, szutry też. Do czasu.... Podczas stromego podjazdu na szutrowej drodze w ostrym zakręcie prawa noga została mi z tyłu i zablokowała między kufrem, a ziemią. Kufer przygniótł mi stopę i już wiedziałem, że ze wspinania będą nici. Modliłem się tylko, żeby stopa była cała... Przed samym wyjazdem zastanawiałem się jakie buty zabrać. Postanowiłem jechać w górskich, żeby zaoszczędzić miejsce w bagażu.... Oto efekt: Nawet nie byłem na siebie zły - po prostu ta nauka przyszła do mnie wraz z bólem... Noga spuchła, ale postanowiliśmy jechać dalej. Mogłem chodzić, choć bolało jak cholera. Wciąż miałem jednak nadzieję, że może następnego dnia będzie lepiej... Dojechaliśmy w końcu do tamy-jechało się do niej 20 km szutrem z miejscowości Rucar. Niestety na miejscu okazało się, że z moją nogą chyba nie będzie dobrze i postanowiliśmy jechać następnego dnia do szpitala w Braszowie. Tymczasem rozłożyliśmy biwak w pięknej dolince. Zadzwoniłem do Steljana, który pomógł mi podczas kłopotów w zeszłym roku. Był w Braszowie i zadeklarował pomoc. Następnego dnia śmignęliśmy do Braszowa i po małych kłopotach z lokalizacją znaleźliśmy Steljana i lekarza, dr George. Dr George zrobił najważniejsze zdjęcie tego wyjazdu: Wymowa tego dzieła sztuki - kości całe, można jechać. W tym czasie wykonaliśmy pracę myślową. To, że ja nie mogę chodzić nie może oznaczać braku "spacerku" dla I33dek. Zasugerowałem Jej wejście na Piatra Crailui - piękną grań na wys. 2200m, z podejściem w postaci 600-metrowej pionowej ściany..
    Wyciek śliny przy fajnym egzemplarzu lub sexy sprzedającej :)
    http://www.campingmarina.pl/galeria_pl.htm Ten camping jest nad jeziorem Dąbie i w miarę blisko centrum. Ale niestety z Campingów w Szczecinie nie korzystamy ;-)
    A ja się zastanawiałem gdzie jest kierowca tego drugiego motocykla :-D teraz zakumałem ;-)
    Moze mojego Ci wysle. Niuchamy sie od Grudnia i niby fajnie jest ale szcerze jak dla mnie jesli 1200 to tylko Wodniak Sprawdzony, zadbany tylko Dolar chyba za mocno stoi zeby jaies ruchy byly oplacalne
    No właśnie chciałem ją wyminąć slalomem, jak w akademii enduro, tak jakbym pachołki omijał, a tu taka przykrość i wtopa wyglądająca jakbym jeździć nie umiał. O coś takiego miało być:
    mozna, nawet jak ma komputerem sterowane tak jak 800 to mozna (nawet spadkow napiecia zbytnio nie ma).
    "... posmarowałem lekką mgiełką kleju do gwintow... " Nie myślałeś o wydaniu jakiegoś tomika poezji?
    Charakterystyczne wycieki? To może być ciekawe ;-) Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
    Piękny kolor kanapy, Przepiękny :wub: :lol:
    Myślę, że mogę Ci pomóc ... na początek spróbuj jak wszyscy od Przywitalni ;) To tutaj -> http://f650gs.pl/forum/15-przywitalnia/