Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.07.2014 in all areas

  1. 3 points
    przecież to nie powód do sprzedaży motka ;)
  2. 3 points
    i tak skończysz z dwoma-trzema kompletami ciuchów , bo inaczej się nie da . mam kurtkę modeki westport /kupiłem nową / , spodnie triumpha /uzywane , na sympateksie / , okazyjnie kupiony od znajomego kask schubertha c3 /miał 300 kilometrów , właściwie nowy.../ buty tcx-a i rękawice modeki air ride . koniec jest taki że w upale w tym się nie da jeździć po mieście i zakładam rękawiczki z roweru /enduro / zwykłe jeansy i jakąś bluzę z membramą przeciw wiatrowi . dzisiaj kupił bym kurtkę nie czarną tylko szarą / brudzi się ale pot nie cieknie po jajkach na skrzyżowaniu / , reszta przyda się w normalną pogodę . jeżdżę wolno ze świadomoscią że nie jestem odpowiednio ubrany , przegrzebuję internet szukając uzupełnienia ciuchów na dzisiejszą pogodę - kupiłem jakąś kurtkę skórzaną krótką ze skóry w same dziurki :) + wzmocnienia , szukam jakichś spodni - pewnie się skończy na motocyklowych jeansach . itp itd .... . szafa jak u normalnej kobiety się szykuje , ale w garażu . z domu zostałem z ciuchami motocyklowymi eksmitowany .
  3. 2 points
    Ja pierdziule.... Pozniej chodza historie, ze kolega z Anglii nie mial gdzie motka trzymac ;). Ps Moja rada to przed slubem sobie kupic motka, ktory planujesz trzymac ladnych kilka lat. Zawsze sa jakies wydatki a moto spychane jest na dalszy plan...
  4. 2 points
    taaa.... jak żona pozwoli ;)
  5. 2 points
    podaj cenę w PLN ;-) :-P :-P :-P Pzdr :beer:
  6. 1 point
    Panowie i Panie.. w tym roku zastałem poproszony o nakręcenie i przygotowanie filmu promocyjnego dla chłopaków ścigających się na veteranach... trochę pracy... trochę biegania po torze i się udało całkiem fajnie... chwalę się zatem i proszę o uwagi i opinie... :) przy okazji zapraszam wszystkich chętnych to udziału w tej imprezie, niewielkim kosztem można się super pobawić i pościgać półprofesjonalnie. zawodników w polsce przybywa.. ale wciąż do np. Czech mamy daleko...
  7. 1 point
    mamy wspólną garderobę - nie mam szans na zrobienie osobnej szafy . "brak miejsc" w mieszkaniu . ale garaż jest mój i właśnie myślę nad szafą do garażu , jakąś taką nawet metalową jak w szatni w "fabryce" ... . motocyklowe ciuchy mają deko większy "gabaryt" od garniturów , więc zajmują miejsca więcej od futer /ewentualnych/ małżonki .
  8. 1 point
    I tak już 20 lat. :rolleyes:
  9. 1 point
    Proszę nie straszyć. Nie żonaci też czasem przeglądają forum :?
  10. 1 point
    To z miłości! Do teściowej ;)
  11. 1 point
    A nie wolisz jak na początek zaliczy przywitalnię? Ja bym takiemu co się nie przywitał nic nie sprzedał, ale jak to o mnie mówią: mam charakter ;) Jak na razie to sobie nas z portalem ogłoszeniowym pomylił, ale ja sobie człowieka przypilnuję.
  12. 1 point
    W ciągu Al. Grunwaldzkiej masz co najmniej 5 sklepów od Słowackiego do Olivii: https://www.moto-akc...ocyklowy_gdansk http://www.motonita....ek=show&page=11 http://www.motorismo.pl/shops/3 http://www.motona.pl...cyklowa-d14.htm http://www.larsson.pl/kontakt.html Nawet przez jezdnię nie musisz przechodzić, wszystko po jednej stronie :-D Poza tym Havalson, BMW itp Piszesz o rozsądnej cenie, to znaczy? Bo możesz zacząć od niskobudżetowych ciuchów w granicach 1000 zł za kurtkę, spodnie i buty, za kask kolejne 300-500 zł i w następnym sezonie dojdziesz do wniosku że jednak kurtka to taka, kask zupełnie inny, a buty to już w ogóle. No i wyjdzie ci 3-5 tysi za bezpieczny komplet. No i w kolejnym sezonie wygrywasz w Totka, i startujesz na górną półkę kupując ubiór za 10-12 tysi, pełna profeska, lans, wygoda, gwarancja dożywotnia itd. Proponuję: weź po południu browara, odpal kompa, zarezerwuj sobie kilkanaście godzin, łyknij 2 ibupromy max i przekop się przez wyszukiwarkę forumową co do ciuchów na Słońce, deszcz, długie dystanse, latanie do pracy i wokół komina. A potem jedno długie popołudnie po Grunwaldzkiej i wybór masz. Na szczęście, w większości sklepów z racji ich nasycenia na kilkuset metrach obsługa jest dość pomocna i cierpliwa ;-)
  13. 1 point
    Wszystkie Leosie fajnie "gadają", mam Evo2 :-D
  14. 1 point
    slyszałem go w 800 - fajnie brzmi :-)
  15. 1 point
    impreza odbyła się w koszalinie, ale w planach będzie to impreza cykliczna, w kilku miejscach w naszym kraju, tam gdzie są jakieś tory oczywiście... :) to co fajne.. to fakt że chłopaki nie tyle sobie jeżdżą po torze dla publiki, co naprawdę sie ścigają.. są szlify, upadki, rywalizacja i nagrody... zatem świetna zabawa nei tylko dla zawodników ale i dla kibiców.. :)
  16. 1 point
    Uszkodzony wałek zdawczy, regenerowany tylni amor ... no tak ... przebieg 38kkm ;) Reszta igła i niemiec płakał jak sprzedawał ;)
  17. 1 point
    TUNING WERSJI DRZ Y/E 49KM Chcąc zwiększyć moc wersji E należy na początku upewnić się czy przypadkiem nie jest ona zdławiona poprzez mniejsze dysze w gaźniku i gumową zwężkę w airbokie jak również zwężkę w końcówce tłumika (niektóre wersje E z USA tak miały). Jeśli tak to wstawiamy oryginalny rozmiar dysz (165), wyrzucamy gumowa zaślepkę z airboksu i usuwamy zwężkę z końcówki tłumika wraz ze znajdującym się tam sitkiem. 1. WYDECH Jak już wcześniej było opisane najlepiej wymienić cały kompletny wydech dedykowany dokładnie do tego modelu motocykla. Ewentualnie sam końcowy tłumik przelotowy. Pod wydech trzeba zestroić gaźnik. Wydechem dającym największe przyrosty mocy, szczególnie przy dalszym tuningu jest tytanowa Yoshimura TRS/TRC, lub stalowy MRD/SSW. Moc po zmianach: 51-52KM 2. WAŁKI ROZRZADU W kolejności od oryginalnych do najbardziej efektywnych Org. walki z wer. S/SM < HotCams stage1 < RHC 208 Dwa ostatnie rodzaje wałków stosuje się jedynie po zwiększeniu pojemności powyżej 450ccm Moc po zmianach: 53KM 3. BIG BORE KIT (zwiększenie pojemności) Zestaw BB daje zdecydowanie odczuwalny wzrost mocy Na rynku dostępne są różne zestawy zwiększające pojemność (cylinder+tlok+uszczelki) Cylinder Works pojemnosc 436ccm Athena, poj. 436ccm Yoshimura 440ccm Lukes Racing 436ccm, 440ccm, 450ccm Zestaw BB aby dał pożądany efekt musi być stosowany z przelotowym wydechem i min walkami rozrządu z wersji E. Po zastosowaniu zestawu BB wraz z odpowiednimi wałkami i wydechem uzyskujemy moc porównywalna z innymi obecnie produkowanymi motorami klasy 450. Niestety właściwie niezbędnym zabiegiem przy zwiększaniu pojemności (o którym niektórzy zapominają lub niewiedzą) jest odświeżenie głowicy: wymiana oryginalnych zaworów na zawory lepszej jakości, jak i zastosowanie nowych sprężyn zaworowych. Polecane są zawory FERRERA i WISECO. Zaniechanie tej czynności może się skoczyć urwaniem zaworu lub pęknięciem sprężyny zaworowej, a wiec zniszczeniem naszego nowego zestawu BB. Jedynie przy motocyklach z małym przebiegiem(do ok. 5tys km) można wstawić BB bez odnawiania głowicy. Moc po zmianach: 56KM Koszt: 1500 – 2800zl + koszty odnowienia głowicy 4. STROCKER Czyli zwiększenie pojemności poprzez zastosowanie dłuższego korbowodu. Dostępne są kompletne wały firmy HOTRODS o większym skoku: 4mm i 5mm. W zależności od tego jaki tłok zastosujemy potrzebna może być aluminiowa podkładka pod cylinder. Pojemność wówczas wrasta do 470ccm lub 485ccm. Aby właściwie wykorzystać możliwości „STROCKERa” musza być zastosowane min walki HotCams stage1 Moc po zmianach: 61-62KM Koszt: 1200zl 5.GAZNIK Kolejnym etapem zwiększania mocy jest zmiana gaźnika z FCR39 na większy FCR41. Daje to kilka koni i znacznie lepsza reakcje na gaz. Motocykl staje się gwałtowniejszy i bardziej agresywny w związku z czym modernizacja ta nie zalecana jest do jazdy offroadowej, a jedynie do SM i jedynie przy pojemności większej niż 450ccm. Moc po zmianach: 64KM Koszt: od 800zl 6.POLEROWANIE I POWIEKSZENIE GNIAZD W GLOWICY Ostatnim etapem tuningu w DRZ jest wymiana zaworów ssących na większe +1mm i polerowanie kanałów dolotowych. Koszt: ??? Końcowym produktem w/w tuningu jest potwór o mocy ok. 60KM na kole - czyli niemal 70 KM„katalogowych”!!! Jeśli komuś mało to może się pokusić o wstawienie TURBO ;)


×