Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05.02.2016 in all areas

  1. 4 points
  2. 4 points
    Sądząc po ujęciach Dakarowy pojechał do UK testować nową Afrykę i się nie pochwalił :lol: :lol: :lol:
  3. 2 points
    Na początek Ceska Zbrojovka :)
  4. 2 points
    Paweł, Gilby napisał wyraźnie: Jaja se robisz?
  5. 2 points
    Wiesz jak jest ... 2 lata pijesz to alkoholik - 5 lat pijesz to magister ;)
  6. 2 points
    KTM miałem ponad rok i przez ten czas zrobiłem może tysiąc kilometrów, W tym czasie wymieniłem dwie opony z tyłu i jedną z przodu ;)
  7. 2 points
  8. 2 points
    jarek ma rację . miałem przypadek sąsiada - rozładowany światłami akumulator do zera . mój bosch widział go jako motocyklowy i nawet nie zaskakiwał . wsadziliśmy dziada zdechlaka do auta , odpalilismy na kablach , pochodził ze 20 minut po czym z powrotem podpięta ładowarka i okazało się że jest ładowanie . "nowoczesne" ładowarki nie nadają się do całkowicie rozładowanych sprzętów bo ich nie rozpoznają . trupa należy podpiąć pod zwykła ładowarkę bez elektroniki sterującej i przeważnie ożyje . niestety zbyt duży prąd początkowego ładowania też nie jest zdrowy dla akumulatora , ale czasem nie ma wyjścia . we wrocławiu kilkanaście lat temu była sobie karetka - ford e350 econoline 6.0 diesel z lat 80-tych . bardzo wygodna ;-)
  9. 2 points
    Zapraszam jeszcze raz:
  10. 1 point
    Jaki rozmiar? też XS jak w innym wątku? to gdzieś Ty ten akumulator zamontował? :lol: http://f650gs.pl/topic/1463-kacik-szperacza/page__pid__315370__st__1300#entry315370
  11. 1 point
    Więc co Ty możesz wiedzieć o KTM-ie? ;-) :-)
  12. 1 point
    Za dużo przy tym pracy, a do każdego innego modelu gmola potrzebny jest motocykl, co by każdy kolejny egzemplarz był taki sam i pasował idealnie na wszystkie mocowania. Mimo wszystko nie ma aż takiego zainteresowania jak Ci się wydaje Seb, a jak już jest, to każdy chciałby przysłowiowo "za darmo". ;) Licząc wszystko, jak ktoś żyje z czegoś innego - tego co przynosi mu większe dochody, nie ma zamiaru zawracać sobie gitary ręczną dłubaniną kilku sztuk tylko po to aby komuś zrobić dobrze :-D Za to trzeba się zabrać od A do Z, ze wszystkimi tego konsekwencjami, w innym wypadku szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Poza tym, jeśli coś nie jest zrobione idealnie to my, motocykliści mamy z tym bardzo duuży problem (i pewnie słusznie), którego wysłuchać musi "producent", a co w tym wszystkim najważniejsze - zazwyczaj to artyści, którzy krytyki się nie boją, niczym... https://youtu.be/TXLPHRZyny4 i tym optymistycznym akcentem zamykam ten temat :lol: A tak zupełnie poważnie - to nie zazdroszczę im tej pracy ;)
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. 1 point
    Zanim Raby mi nada ... to na szybko ;) Jak aku jest rozładowane poniżej poziomu "X" to "lidl" tego nie rusza. Czy się da uratować? Nie można na podstawie tych danych tego stwierdzić (ja nie potrafię), ale spokojnie możesz podłączyć pod tradycyjny prostownik - jak masz tam zamontowany amperomierz to już pierwsze wskazania będą dostarczać na ten temat ważnych informacji. Podłącz na jakieś 10-12 godzin i sprawdź. "Przed" zmierz chociaż napięcie - to coś już więcej będzie wiadomo ;) Chyba, że użyjesz kable od diesla :P
  18. 1 point
    We Wrocławiu ostatnio słyszałem, chciałem zabłysnąć :lol:
  19. 1 point
    uj? Co to za narzecze? :lol:
  20. 1 point
    Mario , tu Ciebie zmartwię . Akurat ja wiem , że kotkowi coś było . Dzwoniłem , oglądałem focie , ale gość nie odbierał . Ty miałeś fart , i masz w garażu :) W każdym razie przy sprzedaży nie pisz , bez przygód ;)
  21. 1 point
    Part II - Motorradwerk Zschopau :)
  22. 1 point
    Troche dziś popracowałem... Jak dla mnie różnica kolosalna a jeszcze nie ma efektu lustra, muszę kupić inny pad polerski i spróbować wykończyć lepiej oraz wielkie wyzwanie - kolanko.
  23. 1 point
    Nie wiem czy w tym tempie uzbieramy kiedyś tą dziesiątkę. Na to ustrojstwo jest za mały popyt. Niech wypowie się darkojak, czy ta produkcja wońóle ma szanse ruszyć. Od początku jest nas 3 chętnych i jak widać na tym koniec, każdy pyta przegląda temat, ale wpisać się nie ma komu. Weź darkojak zrób nam te gmole na trzy motury, niech będą nawet droższe, ale zrobione. Tym bardziej, że są jednakie no na pewno mój i petela.
  24. 1 point
    kiedy, kiedy jak tu ciągle ustawki :)
  25. 1 point
    U mnie (w moto oczywiście) tłumiki wyglądały całkiem znośnie, za to kolektor był w fatalnym (estetycznie) stanie. Nasmarowałem go (tłumiki też) naftą i zostawiłem na noc. Następnego dnia wytarłem miękką szmatką i powtórka. Potem umyłem denaturatem i wypolerowałem pastą do chromu, miedzi, amelinium - używałem marki Autosol. Po 6 tysiącach wyglądał tak:


×