jakby kto pytał gdzie poprzednie 19 postów-odpowiadam: nie ma. Nie dość że nie na temat, na dodatek nawet nie kwalifikowały się ani do Hyde Parku ani na wysypisko forum motocyklowego. Na tematy religijno-polityczno-światopoglądowe możemy-ale wcale nie musimy-pogadać sobie przy ognisku na zlotach, nie na forum. :!:
Szyba 500
Lampa 500
Błotnik 300
Owiewka 200
Handbary 500
Kolektor 700
To już 2700 + 19000 = ok 22000. Jak jeszcze coś przy okazji nie wylezie.
A gdzie coś na bagaż, tylna opona szału nie robi, tłumaczenia, rejestracja - wg mnie marna okazja.
Ale one naprawdę są gówniane, mam całe koło od X-a z wgięta w jednym miejscu rafką, gówniana, ale tanio nie oddam bo to od BMW :lol:
P.S. Dakar ma zdecydowanie "twardsze" rafki, więc pomysł wymiany na te z X-a jest zły.
Jesli zbyt pozno zorientujesz sie ze masz "kapcia" o co w terenie nietrudno to latki mozesz sobie wlozyc wiesz gdzie.... ;) Detka w kole to beda strzepy. Jesli koniecznie musisz wybrac to nie zabieraj latek ale detke wez. W najblizszej wulkanizacji zakleja Ci poprzednia. Jesli masz mala praktyke w samodzielnej wymianie to latki tez wez bo jak przytniesz nowa detke to tez dalej nie pojedziesz... Naboje CO2 to luksus. Drogie i malo praktyczne. Kompresorek swietna sprawa ale moze sie popsuc (czasami uzywam rowniez do pompowania materaca). Najlepsza bylaby mala pompka rowerowa dobrej klasy.