Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.02.2017 in all areas

  1. 2 points
    To z tego, ze ja szukam tenery ktorej odpowiednikiem jest dakar. Zwykly gs ma inne kola i zawieszenie, jak juz mialbym isc na taki kompromis to wole twina ktory na asfalcie bedzie lepszy. Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
  2. 2 points
    Przeszukując lokalne foldery, natrafiłem na kolejną gitprodukcję a tam znalazłem coś dla Ciebie, może to pozwoli rozwiać wszelkie wątpliwości Który wybierasz? ten... ...a może ten? mam nadzieję, że pomogłem
  3. 2 points
    Dzięki. Przyda się na przyszłość. Z GS'em już pewnie nie będę za dużo robił. Taki stan jaki jest teraz odpowiada mi, choć waga mogłaby być niższa a bak większy. Wagi się nie obniży bez utraty innych walorów a bak niestety zwiększył by wagę. Zapał mi trochę ostygł kiedy kupiłem KLX 650 dla kobiety. Pojeździłem tym parę razy po terenie, wyżyłem się trochę - niesamowity motocykl. Niby tylko 30 kilo mniej ale różnica jest ogromna. Mniejsza moc nie jest żadnym problemem. Z drugiej strony KLX nie nadaje się ani na pasażera, ani nawet dodatkowy większy bagaż. Czaszy z przodu brak, więc prędkości powyżej 80 są uciążliwe, a takimi się czasami po lasach jeździ. Siedzenie nie wygodne. Zabawka super, ale tylko do polatania po pracy dla relaksu. GS zdecydowanie sprawdził się jako najbardziej uniwersalny motocykl jaki miałem, ale nie wszystko da się przeskoczyć: - Jeżeli jest pasażer, to najlepiej żeby jechał na swoim. Energię w grzebanie przy moto można przekierować na naukę pasażera :). - Dojazdówki, o ile budżet pozwala, zamienić na wpakowanie moto w najtańszego busika, ewentualnie ściepa na przyczepkę. Dywersyfikacja ryzyka zepsucia się jednej z maszyn, lub nawet drobnego uszkodzenia ciała (aczkolwiek nie takiego, które uniemożliwiło by prowadzenie auta), będzie nieoceniona.
  4. 2 points
  5. 1 point
  6. 1 point
    Się Kolego rozpisałeś o sobie... Cześć
  7. 1 point
    Może byc nowe może byc używką w dobrym stanie ładne ma byc - usłyszałem Wysłane z garażu
  8. 1 point
  9. 1 point
    Dlaczego porównania z Dakarem nie mają sensu? Po wyjściu tenerki porównywano ją właśnie do sertao czyli nowego Dakara. Jeden cylinder, podobne przeznaczenie, a poliftowego Dakara można dostać za 12k, z ew. odsprzedażą nie ma później raczej problemów, takie tam moje przemyślenia.... No chyba, że chodzi o ten lans pod biedronką to wtedy starym dakarem faktycznie szału nie ma [emoji1] Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
  10. 1 point
    Odczuwam wewnętrzny niepokój. Zaczynam myśleć o zmianie Drakara na F800gs taptarapta


×