Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.04.2018 in all areas

  1. 3 points
    To ile parametrów ( ile jest wyborów ) w przypadku czujników do Ursusa? Zaznaczę tylko, że znam odpowiedź To dorzucę - na forum cała fura poważnych ludzisków używa Ursusa i niektóre żyją dłużej niż żyły oryginały, ale trzeba też pamiętać, że: były 2 rodzaje czujników ( mocowanie i podłączenia ), czujniki z traktora pracują na ciśnieniu 0,4 a BMW na 0,15 co oznacza, że będą wcześniej sygnalizować problem (to chyba nawet lepiej... ), a w przypadku gorącego i rzadkiego oleju mogą się żarzyć, a nawet oświecać na wolnych - no i czujniki oryginalne są na "stożkowym gwincie, a traktorowe na podkładce - poza tym to czujniki są identyczne ...
  2. 1 point
    nie mówi się oddać tylko zwrócić. Litr łyskacza, respekt. Jak bym zwrócił po poł litrze. ;-)
  3. 1 point
    W tę kobietę jeszcze wiary nie straciłem (choć dziś chciała litra łyskacza oddać)
  4. 1 point
    I w ten piękny sposób Jarek wyłuszczył, dlaczego ja nie kupiłbym czujnika od traktora. Jakoś moja psychika nie zniosłaby gapienia się na żarzącą się lampkę ciśnienia oleju. No nie i już. Nawet za astronomiczną oszczędność rzędu 55 zł.
  5. 1 point
    Czujnik ten ma sygnaliziwać zbyt niskie ciśnienie oleum więc 0,4 jest wcześniej niż później w tym wypadku ;-)
  6. 1 point
  7. 1 point
    Na dziś chyba wystarczy...już straciłem reszty wiary w kobiety...
  8. 1 point
    pokaż im jeszcze inne rzeczy - może też się zainteresują
  9. 1 point
    Pokazałem "ogłoszenie" koleżankom z pracy... Wszystkie co mają elektryczne kosiarki są zainteresowane
  10. 1 point
    Mniej prawdopodobne są złe ( zaśniedziałe, luźne ) połączenia kabli - prawdopodobnie aku jest det. Długość ładowania, prąd ładowania, napięcie po ładowaniu może nie mieć żadnego znaczenia - jak aku traci pojemność to jest szrot. To kończę bo widzę, że w tym samym czasie, a nawet o klik szybciej Jacek już wyjaśnił
  11. 1 point
    Prawdopodobnie akumulator do wyrzucenia. Bardzo podobne objawy miałem u Żony w Nissanie. Raz akumulator odpalał, a raz nawet kontrolek nie mogł zapalić, sprawdzanie też nic nie dawało, bo pokazywało, że jest super. Może połączenie między celami szwankuje, albo coś w tym rodzaju. Jeśli możesz, to podmień akumulator od kolegi, a jeśli nie, to sprawdż ładowanie i podobne podstawowe sprawy, ale to chyba niewiele pomoże. Takie teraz akumulatory się produkuje. Inaczej mówiąc, jest to uszkodzenie fizyczne, nie zużycie baterii.
  12. 1 point
    Zapasy trza robić bo będzie jeszcze drożej Wysłane z garażu
  13. 1 point
    I Włoch miał kiedyś najlepsze ceny na Sidi Wysłane z garażu
  14. 1 point
    I w Dlugołece u Włocha Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka
  15. 1 point
    Znajdziesz w Dugme na zwycięskiej Wysłane z garażu
  16. 1 point
    przesli mi na PW ten artykuł jak możesz albo dawaj na forum własnie mnie bardzo interesuja przepisy na takie przejazdy


×