Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.01.2016 in all areas

  1. 4 points
    Takie podejście to rzadkość
  2. 3 points
    Jeszcze kilka klatek na zimę:
  3. 2 points
    A wcześniej było zawiłe? Ostatnio atmosfera podejrzliwości zakradła się do naszego kraju, a przy okazji na forum. Coraz więcej wypowiedzi trzeba doprecyzowywać...
  4. 2 points
    No zazwyczaj wtedy mniej więcej tak to wygląda, szczætkowa higiena, ognisko, półsurowe mięcho itd. No i nikt nikt nie pyta po co, tylko kiedy znowu.
  5. 2 points
    To oczywiste. Nie może być inaczej. Moto Administratora musi być najlepsiejsze.
  6. 1 point
    potrafi równie skutecznie i pieknie - po to kupiłem gmole heed-a żeby się nie stresować . i Pawełkowi również je proponowałem ale nie zdążył założyć ;-) .
  7. 1 point
    Doszukujesz się na silę, po prostu nie widziałem zależności pomiędzy niechęcią Aliena do nowości technologicznych a zlotami czy wyprawami.
  8. 1 point
  9. 1 point
    Często przeglądam, a piszę jak mam coś do napisania ;) Ps Chłopaki z Moto GP mówili że dawno w takim stanie nie widzieli takiego motocykla ;)
  10. 1 point
    Tak. Szkoda tylko, że wpadasz na forum raz jak sprawdzasz motek, a drugi raz jak sprzedajesz. Ale to nie zarzut raczej, może lekki wyrzut co najwyżej.
  11. 1 point
    Ja też widziałem ten motek u nas pod serwisem motocyklowym kiedyś. Ale kolegi to nie spotkałem do tej pory.
  12. 1 point
    Dobra historia to rzadkość
  13. 1 point
    Check the MOT history of a vehicle Registration number: Y592FNH Mileage readings are currently only available for MOTs done from 1 August 2011. Vehicle makeBMW Vehicle modelF650 GS Date first used1 August 2002 Fuel typePetrol ColourBlue MOT history of this vehicle Test date3 June 2013 Expiry date18 June 2014 Test ResultPass Odometer reading4,443 miles MOT test number5094 6435 3197 Test date23 May 2012 Expiry date18 June 2013 Test ResultPass Odometer reading3,878 miles MOT test number2465 2494 2473 Test date13 June 2011 Expiry date18 June 2012 Test ResultPass Odometer reading2,984 miles MOT test number2656 4406 1101 Test date16 June 2010 Expiry date18 June 2011 Test ResultPass MOT test number8708 3796 0107 Advisory notice item(s) Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2A1f(ii)) Front Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2) Test date16 June 2010 Test ResultFail MOT test number7412 6726 0168 Reason(s) for failure Headlamp insecure (1.2.3b) Headlamp aim too high (1.6) Advisory notice item(s) Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2A1f(ii)) Front Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2) Test date19 June 2009 Expiry date18 June 2010 Test ResultPass MOT test number3201 2067 9154 Advisory notice item(s) Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2A1f(ii)) Test date18 June 2008 Expiry date17 June 2009 Test ResultPass MOT test number2032 1007 8469 Advisory notice item(s) Steering movement slightly 'notchy' (2.2.1a) Rear Brake pad(s) close to minimum limit (3.2.A1f(i)) Test date14 June 2007 Expiry date13 June 2008 Test ResultPass MOT test number5335 8516 7155 Advisory notice item(s) Front Brake pad(s) close to minimum limit (3.2.A1f(i)) Front Roller brake test indicates a slightly grabbing brake (3.3.A1b) Front Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2) Rear Wheel has a slightly distorted bead rim. (4.2.2) Test date31 May 2006 Expiry date30 May 2007 Test ResultPass MOT test number2142 3165 6192 Advisory notice item(s) Front Tyre worn close to the legal limit (4.1.3(ii)) front brake pads low
  14. 1 point
    Ale piwo gratis? Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka
  15. 1 point
    Jeśli wygląda jak ten ze zdjęcia, to czemu nie? ;-)
  16. 1 point
    Najgorsze jest to że od stycznia 2017 mają zmienić się normy spalin jakie będą musiały spełniać nowe motocykle i producenci motocykli będą musieli dostosować układ wydechowy czy jednostkę sterującą pod nowe normy, co spowoduje albo obcięcie mocy, albo montaż dodatkowych filtrów coś na zasadzie flltrów DPF w obecnych dieslach, czy jakieś inne temu podobne operacje, cokolwiek by nie było - już nie będzie tak miło :-D nawet w worku jutowym :lol:
  17. 1 point
    Można też jeść palcami, nie myć się, żyć bez prądu, gazu, WIFI, wystarczy ubrać się jutowy worek i siedzieć przy ognisku snując plany zabicia grubego zwierza, zagryzając tylna kończynę dzika uświniając się przy tym jak Kwiczoł w przebraniu panicza u hrabiego na balu. Można, tylko po co?
  18. 1 point
    Zapisy w bazie serwisowej VW, czy ich jednostkach sterujących silnikiem, biorąc pod uwagę ostatnie rewelacje, są dosyć miernym wyznacznikiem pewności i jakości, mimo że to mój ulubiony koncern :lol:
  19. 1 point
    A Pawel i Gawel w jednym stali domku ;-) Wysłane z iKropka
  20. 1 point
    Bo się ludziska nie znają. Xr nie potrafi tak pięknie zaliczyć gleby ja XCX :D
  21. 1 point
    Witaj !!! W Kraku masz fajną ekipę.
  22. 1 point
    Niech już się ta zima skończy :-D
  23. 1 point
    Taka zima to, h.... nie zima :-D
  24. 1 point
    Po trudach zwiedzania starożytności inkaskich przyszedł czas na obiad. Mamy okazje spróbować narodowego dania Peru (i nie jest to pyra ;) ) - ceviche. To kawałki surowej ryby (w zasadzie dowolnej, byle idealnie świeżej), zamarynowane sokiem z limonki. Kwas zawarty w soku ścina białko w rybie i nie jest ona zatem surowa. Krzychu próbuje odwodzić od konsumpcji surowej ryby (Jagna, będziesz rzygać dalej niż widzisz), ale co tam ;) Ceviche okazało się być smaczne, delikatne i nietrujące ;) Po obiedzie wspinamy się wyżej i wyżej, w głowie znów niemiłe kręcenie, a pełny żołądek nie jest ułatwieniem... Jesteśmy znów powyżej 4000 m n.p.m. powietrze przejrzyste, błękit nieba niepowtarzalny. Poniżej fotki strzelone w czasie jazdy, zza szyby: Zatrzymujemy się na granicy prowincji Cusco i Puno. Widoki nadal obłędne, ale zrobiło się zdecydowanie chłodniej. W dole jeden z tych extra-super-hiper drogich pociągów dla zagraniczniaków, jakieś 600 $ (serio) za kilkaset km. No cóż, wszędzie gdzie zatrzymują się turyści, musi być cepelia. Ale przynajmniej kolorowa ! Może zdjęcie z lamą? Futerko z totemem? Wiadomo, dlaczego kręci się w głowie: Wjechaliśmy niniejszym na Altiplano - ogromny, ciągnący się przez całą Boliwię do Argentyny płaskowyż, w całości położony na ponad 3000 - 3500 m n.p.m. W zasadzie można tu jedynie wypasać owce i lamy, klimat jest bardzo surowy. Jesteśmy w środku lata, a widać resztki śniegu... Mieściny rzadkie i biedniutkie... Tak do niedawna wyglądały wszystkie domy: chyba tylko lamom tu dobrze: Ktoś wspominał o drezynie, to proszę: wysokość i pełny żołądek powodują, że wszyscy zapadają w drzemkę...
  25. 1 point
    A te lajki to coś jak znaczki w tesco? Można wygrać patelnię? Jak tak, to ja już, teraz... :D


×