Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.06.2014 in all areas

  1. 3 points
    to mój 3 sezon, chyba zamknę motonga w garażu i przesiądę się na rower
  2. 3 points
    Zgadza się, podobnie jak jedzenie owsianki. Jeśli robisz to na oblodzonym, stromym dachu, to trochę bardziej.
  3. 3 points
    Kwestią jest prędkość. Jadących równo wyprzedzamy. Gdy po którejś stronie jest luka, zwalniamy, upewniamy się i dopiero lecimy. Podczas takiego wyprzedzania należy pamiętać, że nasze koła powinny być po prawej stronie linii. Gryps ze Złomdroida 4.2.2- Lenofon A830
  4. 2 points
    Wsiadanie na moto jest generalnie ryzykowne. Gryps ze Złomdroida 4.2.2- Lenofon A830
  5. 2 points
    Bo tak się może zakończyć. To zachowanie z serii ryzykownych. Jadąc samochodem, popatrz w korku ile pojazdów zmienia nagle pas ruchu. Z prawem czy bez, jest to niebezpieczne.
  6. 1 point
    Wiedziałem co mówię, gdy po sprzedaniu BMW postanowiłem, że nie ważne jaki motocykl będę mieć- musi on być ogmolowany. Jeszcze ze 2 takie informacje, a odezwę się do kogo trzeba i będzie motocykl z zewnętrzną ramą przestrzenną.
  7. 1 point
    Przedwczoraj skasowalbym motocykliste puszka a wlasciwie idiote na motocyklu. Jak widac na chopperach/cruiserach tez szaleja.
  8. 1 point
    Ja sporo jeżdżę po mieście i generalnie nigdy mi się nie spieszy aż tak bardzo żeby jechać między poruszającymi się puszkami, trochę się tego boję. Wystarczy, że któraś będzie chciała ominąć dziurę w drodze a tych jest sporo i może być nieprzyjemnie. Jeśli samochody stoją w korku to co innego, staram się wcisnąć jak najdalej.
  9. 1 point
    Wg mnie to ten w puszce z kamerką specjalnie, chamsko zajechał mu drogę i chłopaka dosłownie zwinął na 2oo!!!
  10. 1 point
    Ja na asfaltowych oponach jak wracałem z trasy to będąc 100-150km przed domem jechałem 140-150km/h. Ale od 120 zaczyna się już zap***dalać a nie jechać. Wysoka sylwetka motocykla i mała jak na asfaltowe maszyny masa to powoduje. Dla singla to był już koniec jego możliwości (tzn. z 1000 obrotów jeszcze miałem do tego czerwonego pola). Mam standardową szybkę z dakara z 2002 roku. Czyli tą taką prawie pionową, czarną i zakrzywioną na końcu. Z podmuchami wiatru chyba jest podobnie jak z jazdą po piachu. Z czasem się przyzwyczajasz, że tobą rzuca i przestaje to być jakieś straszne. Uważać trzeba tylko jeśli masz polanę np. z prawej strony a z lewej las i nagle robi się na odwrót bo może nagle zacząć dmuchać z drugiej strony. Dodam jeszcze, że poniżej jakichś 110 km/h nawet nie zamykam szybki w kasku bo nie lubię. Opuszczam tylko takie przyciemniane okularki więc ta owiewka chyba spełnia swoja rolę. Ale przy 140 to już muszę mieć szybkę zamkniętą do końca :) .
  11. 1 point
  12. 1 point
    Dobrze, że tak do tego podchodzisz - bo oczywistym jest, że Funduro jest dużo milsze dla oka niż GS - nie mówiąc o duszy którą ma w odróżnieniu od GS'a ;)
  13. 1 point
    Ja bardzo lubię jeździć na twinie 650 i 700, uważam, że właśnie przez to, że motocykl wydaje się węższy od singla (kierownica, siodło) w miejskiej jeździe jest poręczniejszy. W zeszłym roku byłem nawet bardzo bliski kupna ale pojawiły się 2 "ale" 1. Finanse - zmieniły się priorytety ;-) 2. Po pewnym czasie pewnie zacząłbym żałować, .że nie kupiłem 800 -ty (tak jak żałowałem, że nie kupiłem Dakara) i rozpoczęła by się akcja "pimp maj rajd 2 - przekładanie zawiechy do twina :lol:


×