Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.02.2017 in all areas

  1. 5 points
    Dlaczego porównania z Dakarem nie mają sensu? Po wyjściu tenerki porównywano ją właśnie do sertao czyli nowego Dakara. Jeden cylinder, podobne przeznaczenie, a poliftowego Dakara można dostać za 12k, z ew. odsprzedażą nie ma później raczej problemów, takie tam moje przemyślenia.... No chyba, że chodzi o ten lans pod biedronką to wtedy starym dakarem faktycznie szału nie ma [emoji1] Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
  2. 4 points
  3. 3 points
    Miałem obydwa, z tych dwóch pod względem wygody, czy porecznosci lepszy jest bez dwóch zdań Dakar, mimo że jest stary i ma troszeczkę gorsze zawieszenie ale za to odczuwalnie lepiej jedzie, a w terenie niebo lepiej i łatwiej się prowadzi [emoji6] Spróbować trzeba jednak wszystkiego, jak trzeba to sprzedać, jak nie trzeba to też, żeby mieć porównanie. [emoji1] Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
  4. 2 points
  5. 2 points
    w tenerze przekonuje mnie to, że dużo łatwiej kupić ładny, kilkuletni egzemplarz. Często pojawiają się egzemplarze kupione w Polsce. To jest dla mnie ważne. Dakar to jednak w najlepszym wypadku 10-11 lat, ale takie z 2007 rzadko się pojawiają. Chyba, że sertao, ale nie wiem, czy one są takie same jak dakar. Mam czas, będę obserwował - po kontaktach jakie dostałem, widzę że xt660z łatwo dosyć kupić. Chętnie kupił bym 800tke albo tigera, ale musiał by się pojawić jakiś mocno poniżej 30tys i z fakturą - o co będzie ciężko. Jest jeszcze coś takiego jak husqvarna tr650, ale to jakaś totalna rzadkość. Wygląda na ciekawy kompromis - podkręcony do 58KM rotaks, 186kg
  6. 2 points
    Odczuwam wewnętrzny niepokój. Zaczynam myśleć o zmianie Drakara na F800gs taptarapta
  7. 2 points
    Jak już ma być to kloc to F650GS Dakar bo tańszy od Tenery, albo dopłać do F800GS bo 2 cylindry i lepszy zawias
  8. 2 points
    Ma dwa cylindry Dla mnie biorąc pod uwagę "wycieczkowe" przeznaczenie sprzętu to atut z którego ja bym nie zrezygnował Generalnie w tego typu tematach każdy będzie lansował swoją wizję. Sam musisz zdecydować i albo być zadowolonym albo... znów zmienić Plus takich tematów - ktoś może wskazać jakiś motocykl o który sam w ogóle byś nie pomyślał a może okazać się tym którego szukałeś.
  9. 2 points
    Umęczysz się na Tenerce , wizualnie ładny motocykl, problem w tym, że on wogóle nie jedzie, jest ciężki, wysoki, ma duży bak w "normalnym miejscu" - ciężko będzie w terenie Tu szukałbym chyba Tigera (coś pokroju XCX - czy jak on się tam zwie), świetne zawieszenie i całkiem niezły silnik, reszta to kupa, ale może znalazłby się jakiś w takich pieniądzach, albo niewiele wyższych...
  10. 1 point
  11. 1 point
    Nie no jak dla mnie mozesz wyciskac co chcesz ale nieoplacalnym to bedzie :p Moze malowanie pokrywy na czerwono cos da...
  12. 1 point
    Terra może okazać się super pomysłem w tym całym zamieszaniu, odpada tylko jazda we dwoje, ale może to i lepiej... a jeszcze jakby dało się kupić tą "poleffową", to już wogóle, on chyba ją nie jeździł wcale P.S. Sertao to to samo co Dakar, ino nowszy chiński wyrób P.S. 2. Dziadek jeszcze jedne wpis i pomyślę, że o mało nie kupiłeś DL-a
  13. 1 point
  14. 1 point
    Internety piszą, że huska ma inna glowice i(pewnie w konsekwencji) wyzszy stopien sprezania. no i pewnie mapa tez jest inna. Wiki pisze tez ze:
  15. 1 point
    Fajne, fajne . Ciekawe co zrobili temu rotaxu , że ma parę koni więcej, a może moment też większy . Wałki rozrządu ? Mapa ? Jedno i drugie ? Da się zrobić w bmw ? Bo w beemce to taki dizel trochę ...
  16. 1 point
    Nie wiem czy nie jest do sprzedania ... Wiem u kogo obecnie jest. Leff może wiedzieć, albo się dowiedzieć
  17. 1 point
  18. 1 point
    Dakar stary, dzik nie, hmm... Poczujesz różnicę przy serwisie, np. regulacji zaworów nie mówiąc o szczęściu przy tankowaniu. Jedyne co pewne to mocy Ci nie zabraknie ale czy jej szukasz? Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
  19. 1 point
    Skoro pokrętnie to znaczy nic dodać, nic ująć Dodam tylko, że nie muszę się godzić na taką pokrętność, ale co mi tam ...
  20. 1 point
    A, tego zapomniałem to tego wyżej posta wstawić jakieś wideło, no to takie np.
  21. 1 point
    Uogólniając - po podsumowaniu: - kosztów samego zakupu szwajcara, - kosztów jego technicznego dostosowania do wożenia potencjalnych 8 liter (kanapa, uchwyt pasażera, bagażnik, kufer, stopki itp.), - kosztów związanych z formalnościami rejestracyjnymi (tłumaczenie dok., przekonywanie tłumacza, że może się pomylić w tłumaczeniu, 1-szy przegląd techn. i ewent. walka z diagnostami, ubezpieczenie itp.), - mimo, ze szwajcar, to na pewno kosztów jakiegoś wkładu własnego może się okazać, że lepiej byłoby posiedzieć chwile dłużej w przeręblu.
  22. 1 point
    Tero ok? Chassis number ZH93200 Vehicle code 0172 Series R13 Model F 650 GS 00 (0172 ( 0182) ) Body type 0182) Catalog model ECE Production date 2003 / 05 Engine F 650 GS 00 (0172 Transmission Jest Steering Również Catalyzer YES
  23. 1 point
    Nie ma steering-u i transmision-a? jakiś wybrakowany


×